Bu Blogda Ara

16 Nisan 2011 Cumartesi

OKAN'IN ÇİZİMLERİYLE SIZAN FORMALAR


Resim çok bulanık. Detaylarını, varsa üzerinde herhangi bir deseni, çizgisi vs... göremiyoruz. Bu sebeple tamamen birebir diyemeyiz. Ancak Okan sabahtan beri formalar üzerinde çalışıyor. Resimde gördüğümüz kadarıyla, Nike'ın kendi varolan kalıplarını da kullanarak formaları çizdi. Eğer hazırlık formaları veya bir başka sebepten tanıtılmış formalar değilse, gelecek sezon formalarımızı Okan'ın çizimleriyle daha rahat kavrayabilirsiniz.

Yalnız cidden formalar bu şekildeyse, hazır kalıplar ve tasarımlar kullanılarak yapıldıysa (umuyorum değildir), kısacası sızan fotoğraflar gelecek sezon formalarımızsa, sıkıntı var. Neyse biraz durulalım. Ortalık sakinleşsin. Siz de bu sırada Okan'ın çizimleri ile formalarımıza bir bakın. Yeni bir şeyler düşerse yazmaya devam ederiz.

Okan'a da hepimiz adına çok teşekkür ederim. Linklerimizi ve Okan ismini kenara nazikçe koydu, lütfen onları silip kaynaksız kullanmayın. Takipçilerimiz zaten yapmaz da, gazetelerden şüpheliyim.

*resmin boyutu büyüktür. Üzerine tıklayın.

15 yorum :

seko dedi ki...

hazırlık dönemi için 3 tane degişik çıkarırlarmı?

Selocan dedi ki...

Çıkar abi çıkar. Lotto ve Umbro geçiş dönemlerinde de çıktı 3'er hazırlık forması.

rvkarakaya dedi ki...

inşallah bunlar hazırlık formalarıdır yoksa ilk seneden büyük fiyasko olur...

Tanita Tikaram dedi ki...

Daha once tartisildiysa affola diyorum ama eskiden formalarin uzerindeki GS logosunun ters tarafinda Turk bayragi olurdu, artik olmama sebebi nedir? Diger uc buyuklere de baktim merak edip, hicibirinde yok bu sezon.
Coraplarin konclarinin ust kismindaki tek cizgiler de bir tuhaf olmus, begendim mi begenmedim mi emin olamadim ama formalari hic begenmedim.

Selocan dedi ki...

Şampiyonluğa ve Türkiye Kupası şampiyonuna veriliyor bayrak. Kural bu. Bu sebeple bu sene Trabzonspor ve Bursaspor'da var sadece.

Blade Runner dedi ki...

I'm hoping the leaked photo is a fake, or pre-season shirts because of our canceled Adidas contract.

It will be a huge disappointment if it is real and/or our final shirt design for next season.

Anoz dedi ki...

Siyahi begendim ben ne diyeyim. Parcalisi yanlis ama "dogru" parcaliya yakin gibi. (Yakasi tam kirmizi olmus). Sari forma Arsenalinkine benziyor sanki, ama onuda kirmizi shortla kombinasyon yapilir, sorun olmaz diye düsünüyorum. (veya bordo, ki tam Arsenal olsun)

Umarim sadece Powerpoint'da öyle görünmüstür.

Nike'in tanitim icin okadar kötü Powerpoint design secmesinide anlamadim, simdiden söyleyim.

burranazzo dedi ki...

Biraz sakin sakin dusununce bunlarin hazirlik maci formalari oldugu dusuncesi kuvvetleniyor bende.

Neden?

Nike gibi bir firmanin boyle buyuk bir anlasmada yeni sezon forma tasarimlarimizi yetkili 3-5 kisi haricinde kimseye gosterecegini zannetmiyorum.

Bir de sizin icin tarih cok erken degil mi? Kendimi Nike'in yerine koyuyorum. Daha baskan belli degil. Daha teknik direktor belli degil e ne diye ben koca koca sunumu yapayim?

Formalarin uretimi uzun suruyor eyvallah ama sirket olarak bakarsak "top secret" meseleleri adamlarin tam "top secret".

Ben hayalperest olmak ve bu formalarin hazirlik maclari icin hazirlanmis formalar olmasina inanmak istiyorum.

Yoksa gercekten ayip olur...

gerçi siyah her türlü güzel :)

Anoz dedi ki...

hatta söyle birsey var, bunlara benziyor bizim formalar:

http://www.footballshirtculture.com/images/krc-genk-10-11-nike-football-kits-1.jpg

Selocan dedi ki...

@Anoz

Bir alt başlığa alalım seni o zaman :)

Tanita Tikaram dedi ki...

Hazirlik maclari icin Nike'in 3 tane forma dizayn etmesi tuhaf degil mi? Bir, hadi bilemedin iki tane olsa anlasilabilir ama hazirlik maclari icin niye adamlar uc tane degisik forma yaratmak icin ugrassinlar? Sezon baslayana kadar 10 hazirlik maci oynayacaksak hepsi ortalama 3.3333 kere giyilecek. Bir de hazirlik maci formasini tanitmak bile garip.. burranazzo'nun "top secret" meselesi bana da mantikli geldi.

Adsız dedi ki...

http://i55.tinypic.com/2m3ohac.jpg
http://i54.tinypic.com/6pxef9.jpg
Umbro'nun hazirlik maclari icin yaptigi 2 forma. Sanirim 3 tane varmis. Hic hatirlamiyorum 3 formayi. Yani 3 tane yapabilir Nike...

Adsız dedi ki...

Ayrica sizan fotodaki formalarin kalitesi bana o Umbro'nun yaptigi hazirlik formalarini hatirlatti. O dandik resimden bu kaniya nasil vardim bilmiyorum ama...

burranazzo dedi ki...

@cihankilic

Umbro 3 adet hazirlik maci formasi yapmisti.

kirmizi, sari ve beyaz...

Bunlar disinda da o sezon bize 5 adet forma yaptilar.

Cubuklu, beyaz, kirmizi, altin sarisi, gumus.

Umbro 8 adet formayi bir sezonda cikarabiliyorsa Nike haydi hadi yapmali diyorum.

Yoksa bu kadar para harcayip bu kadar siradan seyler yapacaklarsa gerek yok hayallere...

Adsız dedi ki...

bunlar gelecek sezon formaları değil rahat olun! Bunlar sadece tasarım.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır