Bu Blogda Ara

18 Temmuz 2012 Çarşamba

2012-2013 SEZONU FORMALARI HAKKINDA






Formalar sonunda tanıtıldı, biz de bugün oradaydık ve hem formaların, hem de yan ürünlerin (pololar, N98'ler vs...) çok detaylı pek çok fotosunu çektik. 1-2 güne bu fotoğrafları da paylaşırız. Önden pek çok insanın kafasında bir takım sorular oluşmuş, bunları cevaplayalım.





- Galatasaray 3 formamızı da tanıttı. Parçalı, Beyaz ve Kırmızı. Parçalı ve Beyaz'ın fotoğrafları geçen ay sızmıştı, biz de paylaşmıştık, ancak sızan fotoğraflar satılacak olan versiyonların (119 liralık) fotoğraflarıydı. Bugün ise ilk defa futbolcuların giyeceği, Slim Fit, T bant ve Laser delikli formaları görmüş olduk. Bu kategoriden formalara sadece premium takımlar sahip olabiliyor. Kumaş kalitesi de, yine sadece premium takımlara özel kalite.

- Formaların kalitesi hakkında konuşmaya gerek var mı bilemiyorum. Çok uzun zamandır yazıyoruz. Özet geçecek olursak; Barcelona, Arsenal, United, Juventus, Inter gibi üst düzey takımlar ile aynı kategoride olduğumuz için, onlar ne giyiyorsa biz de birebir aynı kalitede formalar giyiyoruz.

- Parçalı formanın renkleri sonunda doğru yerde. Yani kırmızısı armanın üzerinde, solda. 3 senedir yanlış dizilimde kullanıyorduk bu formayı. Bu gelişme güzel, ayrıca doğru kombinasyonla da giyilecek bu sene. Beyaz şort-kırmızı çorap ile... Tam parçalı değil, yine de büyük gelişme var geçmiş senelere göre.

KAFADAKİ SORULAR




- Beyaz forma henüz satılmayacak. İlk etapta kırmızı ve parçalı formalarımız, bir de taraftar forması olan V yakalı parçalı forma satılıyor.

- Takımın giydiği formalar, tanıtımda üzerlerinde olan formalar, yani T bant ve Laser havalandırma delikleri olan formalar ilk etapta satışa çıkmayacak. Daha sonra, henüz tarihini bilmiyoruz, belirli bir sayıda getirilip satışı yapılacak. Bu formalar 200 lira civarında bir fiyata sahip olacaklar.

- GSStore.org'da 119 lira olarak gözüken Parçalı formada, T bant ve Laser delikler gözüküyor. Ancak yanlış foto kullanmışlar. Biz bugün store'da 119 liraya satılan formaları gördük. Parçalı formada T bant ve Laser teknoloji bulunmuyor. Kısa zamanda bu hatayı düzeltmeli Store.

- 119 liraya satılacak olan formalarda yukarıdaki ekstra futbolculara özel hazırlanan teknolojiler yok. Ancak kumaş kalitesi tamamen aynı. Biraz daha az vücuda yapışan versiyon. Ayrıca bu versiyonun Galatasaray arması dikiş. Futbolcu versiyonunda arma özel bir baskı teknolojisi ile formaya basılıyor, satılacak versiyonda kaliteli dikiş kullanılıyor.

BAYRAK MESELESİ

- Satılan formalarda bayrak mevcut değil. Bayrak olmamasının sebebi bu baskıları üreten firma Lextra ve Nike arasındaki bir problem. Sanıyorum bu kumaşlarda uygulanmasında problem yaşanıyormuş. Bu sebeple bayraksız satılıyor formalar.

- Ancak formalar alındığı zaman, ücretsiz olarak bayraklar da forma ile birlikte veriliyor sonradan basılabilinsin diye. Fakat bir kaç hafta içinde, bayrakların hazır olarak, formaların üzerinde olduğu formalar da satışa çıkacak.

FONTLAR



- Fontlar değişmedi, geçen sene hangi fontları kullandıysak aynı isim ve numara fontları kullanılacak.

PARÇALI TARAFTAR FORMASI



- Nike bizim için daha uygun fiyatlı ve daha düşük kalitede bir taraftar forması satışa çıkarttı. Bu forma V yakalı, Tam Parçalı değil. Arma dikiş. Fiyatı 89 lira.

PARÇALI TARAFTAR FORMASI VE T BANT-LASER DELİKLİ FORMALAR HAKKINDA YAZDIĞIMIZ YAZI İÇİN TIKLAYIN

KOMBİNASYONLAR

- Parçalı formanın 1. kombinasyonu, tanıtımda futbolcuların da giydiği beyaz şort-kırmızı çorap kombinasyonu. Ayrıca kırmızı şort-çorap ve beyaz şort-çorap ile de giyilecektir.

- Kırmızı forma siyah şort, siyah çorapla giyilecek.

- Beyaz forma da beyaz şort-beyaz çorapla kullanılacak.

KALECİ FORMALARI

3 adet kaleci formamız var. Sarı-Yeşil-Siyah. Bu 3 kaleci forması da premium takımlara özel olarak üretilmiş formalar. Elit olmayan takımlar bu sene bu kaleci formalarını kullanamayacak. Fotoğraflarını bulursak koyarız. Şimdilik satışı yok bu formaların.

UZUN KOLLU FORMALAR

Uzun kollu formalar ilk etapta yok, daha sonra getirilip satılır mı bilmem. Ancak pek zannetmiyorum.

Önümüzdeki bir kaç gün yeni sezon formalarımızı, bizim çektiğimiz fotoğraflarla tanıtmaya devam edeceğiz. Sorularınızı yorum kısmında konuşalım.

47 yorum :

aydın özer dedi ki...

Daha nesini oracağız, yazınız ve formalar ortada. Bu sene beni tatmin etti şahsen. Zaten önceden biliyoduk sayenizde tüm detayları. Sadece dün kırmızı formada ki çizgileri yeni öğrendik. Kısmetse 3 unu de alıcam...

aydın özer dedi ki...

He yrıca, twitden yazdım cevap alamadm. Kaleci formalarından hiç bahsetmediniz. Yorum dahi yapmadınız...

Selocan dedi ki...

@Aydın Özer

Unutmuşum, kasıtlı değil yani :) Premium takımlara özel üretilen kaleci formalarımız var bu sene. Yeşil-Siyah-Sarı

İlk etapta satışa çıkmadı. Sonra çıkar mı bilmiyorum.

ismailinc dedi ki...

Elinize ve emeklerinize sağlık. Benim sorum parçalı taraftar forması ile ilgili. Orijinal parçalı forma ile neden farklı? (kollar, yaka falan) Uygun fiyatlı taraftar formasından bizim eskiden anladığımız -orijinal formanın tasarım olarak aynısı ama kumaş kalitesi farklı- idi. Nike' in diğer premium takımları için de böyle uygulamaları var mı?

Selocan dedi ki...

@ismailinc

Şöyle bir yazımız olmuştu http://galatasarayformalari.blogspot.com/2012/06/parcali-taraftar-formasi-gelebilir.html

Nike'ın bu tip uygulaması var premium ekiplere. Maliyet açısından da hep aynı kalıp kullanılıyor.

burranazzo dedi ki...

Selo türk bayragi ne olacak kardesim türk bayragi :) dedim sezon sonuna kadar pesini birakmam diye :))))

GialloRosso dedi ki...

Özellikle parçalı formada kullanılan kırmızı son derece başarısız. formayı sıradanlaştırmış. Antrenman formaları çıktığı zaman oldukça heyecanlanmıştım. Antrenman formasındaki vişne çürüğü kırmızısı ve tok sarı muhteşem bir kombinasyon sağlamıştı. Ancak parçalıda kullanılan renkler tam bir facia.

windowindigo dedi ki...

öncelikle emekleriniz için teşekkürler.

şöyle bir şey soracağım. şampiyonlar liginde man utd ile eşleştik diyelim. onlar kırmızı-beyaz kombinasyonla çıktığında biz beyaz-beyaz ile çıkabiliyor muyuz? ya da ne gibi bir kombinasyonla çıkabiliriz?

Koray Gürsoy dedi ki...

Hocam her seneki gibi yine yanılmadınız kutlarım.. Ayrıca tesekkur ederim bizleri aylar oncesinde bilgilendirdiniz. Benim sormak istedigim şu; az once GS Store web sayfasında parcalıyı inceledim ve arma ile yıldızların dikiş olmadıgını gordum. Fotograftamı bir yanlıslık var yoksa satılacak forma gercekten bu mu? Eger buysa cok begenmeme ragmen almayı dusunmuyorum. Çünkü benim için arma ile yıldızların dikiş olması son derece onemli bir detay.

Koray Gürsoy dedi ki...

Hocam her seneki gibi yine yanılmadınız kutlarım.. Ayrıca tesekkur ederim bizleri aylar oncesinde bilgilendirdiniz. Benim sormak istedigim şu; az once GS Store web sayfasında parcalıyı inceledim ve arma ile yıldızların dikiş olmadıgını gordum. Fotograftamı bir yanlıslık var yoksa satılacak forma gercekten bu mu? Eger buysa cok begenmeme ragmen almayı dusunmuyorum. Çünkü benim için arma ile yıldızların dikiş olması son derece onemli bir detay.

Koray Gürsoy dedi ki...

Hocam her seneki gibi yine yanılmadınız kutlarım.. Ayrıca tesekkur ederim bizleri aylar oncesinde bilgilendirdiniz. Benim sormak istedigim şu; az once GS Store web sayfasında parcalıyı inceledim ve arma ile yıldızların dikiş olmadıgını gordum. Fotograftamı bir yanlıslık var yoksa satılacak forma gercekten bu mu? Eger buysa cok begenmeme ragmen almayı dusunmuyorum. Çünkü benim için arma ile yıldızların dikiş olması son derece onemli bir detay.

Selocan dedi ki...

@Unknown

Store'daki resim yanlış. 119 liralık formalarda arma dikiş. Ancak şöyle bir şey var, o forma futbolcuların giyeceği ve 200 lira civarında fiyatı olan forma.

Artık Nike futbolculara dikiş arma yapmıyor. Bu çok daha rahat. Fakat satılan versiyon dikiş merak etmeyin.

Unknown dedi ki...

Merhabalar. Ben bugün forma tanıtımından hemen sonra İstanbul Maltepe GS Store'dan parçalı aldım 119 TL'ye. İlk sorduğum soru Ay yıldızlı armanın olmamasıyla ilgiliydi. Ama formayı alırken bana yanında verdiler armayı. Bunu nike ambleminin hemen üstüne koyup üstüne ütü bas yapışır dedi ama ben hala yapmadım yanlış yaparım formayı bozarım diye. GS Store'a yaptırıcam bunu. Bir de Şampiyonlar Ligi Patch'leri ileriki günlerde verilicek ve yapıştırılıcakmış formanın kol kısmına ama ne kadar doğru bilmiyorum. Sorum şu; bu arma işini napiyim beklemek midir en iyisi? Ayrıca o kadar 119 TL para veriyoruz ama lazer delikleri ve T bandı olmayan forma veriyolar o konuda çok uyuz oldum. En sinir bozucu şey; formayı aldık ama bi türk armasıyla bide CL Patch'le uğraştırıyolar bizi. Nasıl yapsak bu işleri bi yorumunuzu rica ediyorum. Teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Merhabalar. Ben bugün forma tanıtımından hemen sonra İstanbul Maltepe GS Store'dan parçalı aldım 119 TL'ye. İlk sorduğum soru Ay yıldızlı armanın olmamasıyla ilgiliydi. Ama formayı alırken bana yanında verdiler armayı. Bunu nike ambleminin hemen üstüne koyup üstüne ütü bas yapışır dedi ama ben hala yapmadım yanlış yaparım formayı bozarım diye. GS Store'a yaptırıcam bunu. Bir de Şampiyonlar Ligi Patch'leri ileriki günlerde verilicek ve yapıştırılıcakmış formanın kol kısmına ama ne kadar doğru bilmiyorum. Sorum şu; bu arma işini napiyim beklemek midir en iyisi? Ayrıca o kadar 119 TL para veriyoruz ama lazer delikleri ve T bandı olmayan forma veriyolar o konuda çok uyuz oldum. En sinir bozucu şey; formayı aldık ama bi türk armasıyla bide CL Patch'le uğraştırıyolar bizi. Nasıl yapsak bu işleri bi yorumunuzu rica ediyorum. Teşekkürler..

Blade Runner dedi ki...

The Home shirt is almost perfect. My biggest disappointment is the asymmetric look. I would have preferred if it was split evenly from the middle and the red button area overlapped the yellow side.

I wonder if the shirts sold outside of Turkey will be without ‘Ulker’ and ‘Avea’. Last season our internationally sold shirts included those sponsors, but we were not playing in any European competitions, so maybe only one type of shirt was manufactured.

Selocan dedi ki...

@Sercan

Ben beklerdim açıkçası. Bekleyip Store'da bastırmak daha mantıklı. 119 liralık formaya sinir olmayın, Nike'ın olayı bu. Barcelona taraftarı da bu fiyata T bantsız ve Laser deliksiz formaları alıyor. Yani dünyada Nike nasıl iş yapıyorsa bize de aynısını yapıyor. Kumaş kalitesi de zaten futbolcu formaları ile birebir.

Unknown dedi ki...

Bende bekleme düşüncesindeyim. Aslında hem Türk bayrağını hemde Şampiyonlar Ligi logosunu yapıştırıp öyle vermeleri lazımdı ama oldu artık bi kere. Önümüzdeki günlerde açıklama yaptıkları zaman götürürüm ikisinide bastırırım. Bu arada Nurettin Kantarelli kendi twitter'ından açıklamış Şampiyonlar Ligi logoları 2-3 haftaya gelir demiş bir kullanıcıya. İkisini beraber bastırırım aradan çıkmış olur. Teşekkürler cevap verdiğiniz için..

Selocan dedi ki...

@Sercan

şampiyonlar ligi patchleri de hiç uymayacak formalara. Kolda reklamlar falan var. Normalde Şampiyonlar Ligi maçlarında kol reklamları olmuyor malum.

Ahmet Erim dedi ki...

Yazınızı okurken parçalı'daki renk dizilişinin 3 sezondur yanlış kullanıldığını, bu defa doğru yer verildiğinden bahsetmişsiniz, ki haklısınız. Benim anlamadığım, siz bu kadar forma tarihine, geçmişine, özelliklerine vs. hakimken, bu formaların tasarımından vs. sorumlu departman bunları hiç mi düşünmüyor? Yani takımın 2012/13 sezonunda Türk bayrağı kullanacağı, geçen sezonki şampiyonluğumuz sonrası belli olmuştu. Bu adamlar parçalının yakasını polo yapmayı planlarken, onun o düğmeli kısmını o kadar aşağıya indirdiklerinde Türk bayrağına yer kalamayacağını akıl edemiyorlar mı? Eskiden adidas logosunu ortaya alır, bayrak ve logomuz yerlerini olması gerektiği gibi alırdı. Ama Nike bu tür uygulamalar yanaşmaz anlıyorum. Bayrak konusu tam bir fiyasko, parçalı genel anlamda güzel. Kırmızı formaya ince çizgi detayının eklenmesi güzel olmuş, o da yürür. Beyaz'daki dikey bant firki güzel, ancak devasa Türk Telekom reklamı tüm estetiği bozuyor yapacak bişey yok. Aslında formaların şıklığı, biraz da gövde reklamının logosuna bağlı. Bence hiçbir gövde reklamı Marshall kadar güzel durmayacaktır.

ismailinc dedi ki...

@Selocan

Evet hocam şimdi hatırladım. Okumuştum ben o yazıyı. Şimdi dank etti. Bu arada Shakhtar Donetsk' in yeni away forması tanıtılmış. Bakmak istersiniz diye düşünüyorum.

Selocan dedi ki...

@Ahmet Erim

Bu formalar henüz 2010-2011 sezonu yani geçtiğimiz değil, bir önceki sezon oynanırken tasarlanmaya başlamıştı. Mesela 2013-2014 formaları da şu sıralarda tasarım aşamasında, hatta sonlara yaklaşıyorlardır. Yani 2 aylık bir süreç değil. Bu sebeple tahmin etmeleri zor. Yakayı ona göre planlamazlar.

Sebebi bu yani, erken tasarlanmaları. Dünya'da bu tip detaylara pek bakılmıyor. Geçen sene Inter de Nike logosunun üzerinde kullanmıştı. Bizde ama daha dikkatli yaklaşıyor taraftar bu bayrak meselesine. Belki ileride önlem alırlar.

ismailinc dedi ki...

Önceki yorumda link vermeyi unutmuşum çok özür dilerim.

http://todosobrecamisetas.blogspot.com/2012/07/shakhtar-donetsk-nike-away-kit-20122013.html

S.Donetsk' in formasında reklama dikaktinizi çekmek istiyorum. Reklam şeridin üstünden geçmiş çünkü farklı renk. Bizim şerit TT yazısı ile aynı renk içerdiği için kesilmiş sanırım.

Selocan dedi ki...

@ismailinc

Bu sene Nike premium ekiplere aynı dış saha formalarını yapıyor. Atletico - Port - Werder - PSG de birbirleri ile tamamen aynı dış saha formalarını giyiyorlar.

Kaldı ki onların 2 forması olacak sezon içinde. Bizim 3, bu 3 formanın 2'si tamamen bize özel.

ismailinc dedi ki...

@Selocan

Evet aynı formalar genelde. Atletico ile Werder Bremen neredeyse aynı. Hatta Celtic.

Acaba dedim bir an, TT yazısı farklı renkte olsaymışta, bizim şeritte kesilmesemiymis.

Kadircan dedi ki...

türk bayrağı ile ilgili aklıma şöyle bişey geldi.Bugün lansmanı izlerken musleranın formasındaki bayrağın sanki daha önce trabzonsporun formasına tutturulamayan logolar gibi düştü düşecek havasında olduğunu farkettim.Nike formalara türk bayrağını neden kendisi dikmiyorda patch olarak baskı yapmayı tercih ediyor.madem böyle bi durum var t-bantlı laser delikli forma satsın.inter formasında olan,juventus formasında olan italya şampiyonluk bayrağı küçük yuvarlak dikişti yada özel baskılıydı ama patch değildi.galiba bu sene de nike bize elit olmak için biraz daha var havası verdi?

ismailinc dedi ki...

@Selocan

Bizim 2 formamız bize özel dediniz. Bişeyi merak ettim. Nike kaç senedir çalıştığı takımlara bile 2 forma (Man Utd, Barcelona, Inter, Juve vs..) yaparken bize neden 3 yaptı? Yönetimin isteği mi ki acaba?

Selocan dedi ki...

@Kadircan

Nike ile alakalı bir sorun değil. TFF'nin anlaşması gereği tek bir firma Lextra, tek bir bayrak şekli basıyor formalara. Her takıma aynı. Bu tutmayınca, anlaşmazlıklar vs... olmamış. Nike yerine TFF bence bu işte biraz daha suçlu.

Selocan dedi ki...

@ismailinc

Genelde diğer takımlarda şöyle olur; Bir sezon önceki dış saha forması, diğer senenin 3. forması olur ve senede 3-4 maçta giyilirse giyilir. Bizim geçen sene bütün formalarımız katalogdu ve Nike zannediyorum 3. forma olarak kullanılsa bile katalog olmasını istemedi. Bu sebeple 3 forma ile başladılar.

Ancak bizim lig için özel bir anlaşmada yapmış olabilirler. Malum bol forma çıkartmayı severiz :) Ama dünyada anlattığım gibi işliyor

ismailinc dedi ki...

@Selocan

Dediğiniz gibi aslında her takım senede 2 forma çıkartıp, away formalarını aslında 2 sene giymiş oluyorlar.

Gene de durumuza şükredelim derim ben. Bursaspor yine 4ledi bu sene :)

Kadircan dedi ki...

şimdi anladığım kadarı ile patchleri tff gönderecek.peki sportoto süper lig,cl ve respect patchlerini bu sene bulabilecek miyiz?kısacası demek istediğim futbolcunun üstündeki formanın birebir şampiyonlar liginde giydiği sırtı ülkersiz,ligde giydiği birebir formayı rahat bi şekilde elde edebilecek miyiz?

Selocan dedi ki...

Süper Lig patchini bilmiyorum ancak ŞL patchleri satılacak. Ancak bu patchleri Avrupa'da giyeceğimiz formaların aksine ne yazık ki sırtta ülker ve kolda avea olan formalara bastırabileceğiz.

Reklamsız forma olmayacak.

Kadircan dedi ki...

yani ülker ve avea reklamını üstümüzde yapmak zorundayız?

Selocan dedi ki...

Evet, aynen

Kadircan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Selocan dedi ki...

Maç öncesi forması onlar. Bizde de benzeri olacak. Genelde her takıma aynı tasarımı gönderecekler. Pek ilgisi yok bana göre. Ama parçalı görünümü benzetmiş olabilirsin.

Kadircan dedi ki...

aynen kesinlikle yanlış gördüm.bu arada psg ibrayı fanatik usulu hemen photosop yapmış 2012-2013 formaya;)

Selocan dedi ki...

E adamlar heyecanla hemen koymak istemişler :)

Kadircan dedi ki...

abi son bişey daha.font konusunda madem aynı fontlar kullanılacak neden bugün fontlarla lansman olmadı?hadi futbolcu isimleri yazmayabilirdi ama bi slogan bi mesaj olabilirdi.mesela bu seneki devrik slogan olan avrupa kolla kendini?

fathor dedi ki...

Anladigim kadariyla bir kac hafta sonra formalar Store'dan üzerinde basilmis bayrakla beraber satilacak.
Durum böyleyken bekleriz, sorun degil.

Selocan dedi ki...

@Kadircan

Yapabilirlerdi evet, ben de anlamadım neden böyle çıktılar.

ufooo dedi ki...

ya abi ben lansmanda beyaz formada ki t bantları farkedemedim acaba yokmu

Unknown dedi ki...

N98 ceketlerdeki Galatlar logosu şaka falan mı? Kamp fotoğraflarında klasik armaydı diye hatırlıyorum. Bir bilgin var mı???
Ayrıca polo yaka t-shirtlerin geçen seneden tek farkı kol uçlarının sarı olması. Umarım yan ürünler bu kadar değildir yoksa hayalkırıklığı olur.

Unknown dedi ki...

N98 ceketlerdeki Galatlar arması şaka olmalı!!! Kamp fotoğraflarında klasik armaydı diye hatırlıyorum. Bu saçmalıkla ilgili bir bilgin var mı?

Herhangi Biri dedi ki...

öncelikle ellerinize sağlık, aylardır tamamen amatör ruhla profesyonel iş çıkarttınız. takdirlerimi sunuyorum.
formalar son 10 yılın belki de en iyileri.
Lakin sanırım gözden kaçan ufak bir detay var. Parçalının arkasındaki sarı bölüm. UEFA standartları sebebiyle arkasının düz olması gerektiği malum fakat böyle bir zorunluluk olmasaydı sarı bölüm sırtta bu tasarımda olduğu gibi yer alsaydı parçalı arkadan iki parça gibi gözükürdü ki bu forma tasarımı açısından bir facia. Elbette olması gereken tam parçalı ama 4 parçalı yapılıyorsa arkadan da 4 parçalı olması gerekiyor. Bu haliyle arkadan iki parçalı formanın UEFA uyumlu hali şeklinde gözüküyor.
tekrar tekrar çok teşekkürler.
saygılar

Yıldırım dedi ki...

geçen sene fontlar sadece beyaz ve kırmızıydı.. bu sene kırmızı formaya beyaz font hiç olmamalı, kesinlikle sarı renkli olmalı fontlar.. daha sarı-kırmızı görünür böylece.. parçalının da arkası düz kırmızı olduğu için sarı daha iyi gözükür.. SARI FONT İSTİYORUUUUUZZZ :)

admin dedi ki...

Yani bilemiyorum takımıma güzel ama artık Nike'ında insanları kazıklamaktan vazgeçmesi lazım.
Tamamında "eheh biz çevreciyiz" diye pet şişeden imal edilmiş polyester -veya elyaf bilemiyorum artık- kullanılıyor yani düşük bir maliyet zaten.
E laser delikler ve t bandlarda yok.
Araştırma geliştirme olayı sıfır maliyet zaten -pet şişeden üretilmesi için yapılmış arge çok yıllar önce tamamlandı-
bir tek tasarım ekibine verilecek bir maliyet var, gerisi nike ve galatasaraya kalıyor.
119 TL veriyorsam bir ürüne biraz olsun kalite istiyorum.
Yani bilemiyorum Nike'ın daha önce bu malzemeden üretilmiş bir formasını veya tshirtünü giymedim fakat Adidas'ın aynı şekilde üretilmiş bir t-shirtüne sahibim ve gerçekten tenimle bir sorunu var.
Farklı terletiyor. Hoş değil.

Tabii ki her Galatasaray'lı gibi alıcam ama bence haber yapılması bile saçma. Özel dizayn olayı falan da tıraş.
Özel dizayn dediğin bu sene Lyon'a Adidas'ın yaptığı 3D forma gibi olur.

Unknown dedi ki...

lütfen biri yardım etsin bu idman formasını nerden bulabilirim kolsuz olanından.. gözününüzü seveyim yardım edin

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır