Bu Blogda Ara

21 Aralık 2009 Pazartesi

1990-1991 SEZONU YENİLENDİ

Bir yandan 70'leri bitirmeye çalışırken diğer yandan da 90'ların benim yaptığım kısımlarını yeniliyorum. Yenilememin 2 sebebi var. 1.si büyük üstad Calibra'nın açtığı ve sezonları tanıtan başlıklarının düzeni çok güzel, anlaşılır. Hepimizin hoşuna gitti o tarz. Ben de aynı düzende kendi açtığım başlıkları editliyorum. Bu düzene bundan sonra Calibra düzeni diyeceğim. Hem bir standart yakalanmış olur. 2. sebebim, daha doğrusu yenilik; 80'lerde olabildiğince çok, bulabildiğim en net fotoları koydum ve 90'lara göre daha fazla foto oldu 80'lerde. Bu açığı kapatmak için 90'lara da daha çok resim ekledim. Önceki mantık, her sezonda giyilen formalardan 2'şer resim koyup, daha çok resim isteyenleri bir rapid linkine yönlendirmekti. Pek fazla tutmadı ve 90'ları da 80'ler gibi bol resimli kullanıp, arşiv yapmak isteyenlere kolaylık sağlamak düşüncesine girdim.

Benim açtığım 90'lardaki sezonları yenilemeyi bitirdiğimde haber vereceğim, her sezon için kısa başlık açıp. Calibra'da kendi başlıklarındaki resimleri çoğaltır. Şimdilik 90-91'i yeniledim, devamı en kısa sürede gelecek. Bol resimli ve Calibra düzenli 90-91 için buradan buyrun.

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır