Bu Blogda Ara

23 Aralık 2009 Çarşamba

YORUMSUZ



Bu kombinasyondan sonra bloga bir süre ara veriyoruz. Önce psikolojik yardım alıp toparlanmamız lazım ekipçe. Kaç gün alır bilemiyoruz, sarsıntı büyük çünkü.

Not: Gördükleriniz tamamen gerçek. Size de bunu yaşattığımız için özür dileriz.

Arkadaşlar resimde fotomontaj falan yok. Tamamen orjinal resimler. 24 8 1974 yılında oynanmış maçta bu şort ve parçalı forma ile sahaya çıktık. Hatta bu şortu o sezon beyaz formanın altına da giydik, bir Ankaragücü maçında (BKZ). Yani o sezon 2 farklı maçta lacivert şort giymişiz. Ben beyaz formanın altına giyildiğini biliyordum, ancak bu Parçalı meselesini dün keşfettim. Olay tamamen gerçek, fotoda bir oynama yok, olduğu gibi her şey.

16 yorum :

semih dedi ki...

vay anasını sevgili izleyenler. tansiyonum çıktı:)

Jordan dedi ki...

tansiyonum fırladı yemin ediyorum.:S

Groza ateş, bunaltı dram ! dedi ki...

hayırdır yaaa yalandır bu inanmıyorum...

b.p. dedi ki...

bi de beyaz forma lacivert şort kombinasyonu vardı. aynı sezondan mı acaba?

matthias chevalier dedi ki...

Fotoğraflar baya eski ve muhtemelen gerçekte siyah beyaz, bunu tribünlerden ve tribünlerde ki reklamlardan anlayabiliyoruz ama formalardaki özellikle de bizim formalarımız da ki renkler çok canlı ve yine özellikle lacivert bölümler daha da bir canlı ?
Fotomontaj olma ihtimali çok yüksek bence ..

justin dedi ki...

vay anasını beterin beteri varmış mor formaya şükür.

Istanbul dedi ki...

Malatya, Kayseri olmasin. Stad bo,bombosda :)

Selocan24 dedi ki...

Forma da fotomontaj yok ve takım Galatasaray.

b.p. haklısın. Kısaca açıklayayım. Biz 74 yılında 2 kere sadece bu lacivert şort olayını yapmışız. 1.sini daha önce bloga koymuştum haberim vardı. Beyaz üst lacivert şort ve sarı çorap kombinasyonuydu. Resmi aşağıdaki linkte.

http://3.bp.blogspot.com/_ouuuojZNI6c/SpeuZg_b3TI/AAAAAAAAB7I/NasLCjsJVag/s1600-h/erman1.jpg

2.sini dün keşfettim. O da parçalı altı lacivert şort. Yani olay tamamen gördüğünüz gibi. Bir oynama yok. 74 yılında lacivert şortumuz varmış.

Sportman dedi ki...

Önce bir bardak su içip rahatlamam lazım... Ardından sigara, alkol, uyuşturucu gibi, bugüne kullanmadığım, bağımlılık yapıcı maddelere başlayabilirim sanırım!..

Parçalı, parçalı olalı, böyle zulüm görmedi!

koray dedi ki...

ben rakıya oturuyorum şu dakika itibariyle... selocan bitirdin bizi ya

Enes dedi ki...

montajdır illa ki... böyle bir şey olma olasılığı yok çünkü. olmuş olsa binlerce forumda, blogda, sitede alay konusu olurduk.

Selocan24 dedi ki...

Değil montaj yahu :) Resimlere tıklarsanız tarihleri var üzerinde. Girin o tarihle Milliyet Arşvine bakın. Ayrıca dediğim gibi o sene bir maçta daha lacivert şort kullandık. Bu yukarıda verdiğim linkte o kombinasyonu da görebilirsiniz. Hatta o forma Aralık Ayı Galatasaray Dergisine de çıktı. Yani tüm bu olanlar gerçek.

ismail efe dedi ki...

takım bugün "cesaret" temalı formaları çıkardı ama bu formadır asıl cesaret:)
mora demedik laf bırakmayanlar buna ne diyecekler acaba, fakat şu bir gerçekki GS türk futbol tarihinin forma acısından en cesur en yenilikçi takımı kim ne derse desin.
zamanın çok ötesinde tasarımları, olası eleştirilere aldırmadan çıkardığı formalarıyla bunu kanıtladı.
ama bunlar bahane değil, bugüne kadar güzel paylaşımlar yaşandı çok şey gördük öğrendik demek buraya kadarmış:)))

Sportman dedi ki...

Milliyet'in arşivine baktım. O forma, 24 Ağustos 1974'te oynanan Altay maçında giyilmiş ve maçı Galatasaray, 2-1 kazanmış.

Selocan abini koyduğu resime inanmıyorsanız, alın bu da benden, maç haberinin tam küpürü;
http://img704.imageshack.us/img704/5796/foto1v.png

matthias chevalier dedi ki...

@Enes
bugünden sonra o forumlarda, bloglarda baya bi alay konusu oluruz hocam bu resimlerden sonra.

Lappapzade dedi ki...

valla biz yayılmasın diye dua ediyoruz. zaten koyarken de tereddütteydik.
yanlız, inanamayan arkadaşlara söylenecek hiçbir şey yok. biz sanki işi gücü bıraktık burda gırgır yapıyoruz. biz çok isterdik böyle bi'şey görmeyi sanki. varmış ne yapalım.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır