Bu Blogda Ara

23 Aralık 2009 Çarşamba

SONUNDA


Aslında bu başlığı hem forma için, hem de içindeki adam için söyledim. Galatasaray ilk yarı boyunca hiçbir maçta bu kaleci formasını giymemişti. Bu durumdan bahsetmiştik. Ne Avrupa'da ne ligde kullandık bu formayı. Halbuki forma tanıtımı olduğu zaman oldukça ön plana çıkarılmıştı bu forma. Geçen haftalarda ise A2 takımımızda giyildiğini öğrendik. Bugünkü Türkiye Kupası ilk maçında ise, ilk defa Galatasaray A takımı kalecisi bu formayı giyip çıktı en sonunda. Devamı da gelir umarım (Bunu da hem forma, hem içindeki adam için söylüyorum).

Tartışmasız Galatasaray'ın bu sezonki en çarpıcı 2 formasından biri bu forma, kaleci forması olmasına rağmen. Bundan sonra sürekli giyilmesini arzu ederim. Tabi formanın Aykut'a da ayrı bir yakıştığını gördük. Ayrıca formanın fontu gördüğünüz üzere sarı renk. Keşke Avrupa parçalısında beyaz yerine bu fontu kullansaydık.

3 yorum :

Can dedi ki...

abi şimdi bloga bunu yazıyordum ki senin başlığı gördüm durdum. Hakikaten en beğendiğim formalarımızdan bu.Kalede Aykutu ve üstünde bu formayı görünce bi sevindim. Hem Aykut için hem forma için. Umarım kırmızılarla oynadığımızda kalecide bu forma olur, güzel uyum olur bence.

Selocan dedi ki...

Valla Aykut zaten adamımdır, bir de bu formada görünce herşey tamam oldu.

calibra dedi ki...

Bu forma çok güzel gerçekten. Ama hala diyorum. o 3 çizgiler kırmızı olsaymış daha güzel olurmuş.

Eğer sarı font varsa store da, kırmızı formamızın sırtına ben sarı yazdırırım arkadaş kimse beni durduramaz :)

geçen sezon 3 parçalı formaya da yapmıştım bence son derece başarılı olmuştu :)

http://img401.imageshack.us/img401/1170/2008200903b.jpg

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır