Bu Blogda Ara

22 Aralık 2009 Salı

76-77'DEN SARI FORMA


Ben artık yoruldum. Her gün başka bir forma keşfetmekten yoruldum. Yani şu işe başlarken 10 forma biliyorsam şimdi 45 forma oldu. Her sene tadımlık formalar giyip durmuşuz.


1976-1977 Sezonunu 1 hafta içinde yayınlarım. Ancak yayınlamadan önce bu sezonda giyilmiş ve daha önce hiç rastlamadığım bir formayı sizinle paylaşayım. Resimde görülen forma gördüğünüz gibi düz sarı, kırmızı bisiklet yakaya sahip ve kırmızı 3 çizgisi var. Bu sebeple Adidas olduğunu düşünüyorum. Kol uçlarındaki lastikler de yine kırmızı. Ayrıca bu formayı hiç sarı şortla giymemişiz. 2 farklı şort kullanmışız. 2'si de o seneler için bir devrim. Hatta hala hiç kullanılmayan kombinasyonlar. Benim bildiğimden daha 10 sene öncesinde bile sarı üst beyaz şort kombinasyonunu uygulamışız. Bu kombinasyona pek rastlanmaz diyordum, ancak 70'lerin ortalarındaki bir sezonda uygulanmış gördüğünüz gibi. Yani 80 sonlarında kinin atası olmuş bir nevi. İkinci kombinasyon da değişik. Sarı üst kırmızı şort. Bu kombinasyon da 80'lerin özellikle sonlarında ve 90-91'de denendi. Yani bu forma bir çok durumun atası gibi gözüküyor daha eskilerde bir sürpriz ile karşılaşmazsam ki kesin karşılaşırım.


Ayrıca bu formayı öyle az buz da giymemişiz o sezonda. yaklaşık 6-7 maç kullanmışız ki baya fazla bir oran. Genelde çubuklu ve parçalı kullandığımız dönemde o tarz bir awayin o kadar kullanılması şaşırtıcı. Zaten klasik sezonlar hep şaşırtıcı. Formayı ben çok beğendim. Hem çok klasik hem çok modern. Oldukça şık bir forma. Bu arada forma da hiç 70'ler durmuyor be. Al 90'larda da giy hani.

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır