Bu Blogda Ara

7 Aralık 2009 Pazartesi

BU SEZON ÇAKMA FORMA ALDINIZ MI ?

Şimdi öncelikle şunu belirteyim; Ankete oy verenlerin kim olduklarını anlamamız mümkün değil, bu sebeple lütfen dürüst olalım. Benim çok merak ettiğim bir konu. Bu blog kesin sonucu almak için uygun bir blog değil ancak yine de görmek açısından soruyorum.

Bu sezon bildiğiniz gibi çakma formalar gerek internet üzerinde, gerekse Eminönü, Kapalıçarşı gibi turistik mekanlarda oldukça fazla satılıyor. Kimse bu işe dur demediği için de satışlar artmaya devam ediyor. İnternet üzerinden veya bu tip dükkanlardan bu sezon hiç çakma forma aldınız mı, bunu merak ediyorum. Bilmeyenler için söyleyeyim İnternet üzerinde satılan formaların yüzde 99'u çakma, hani bilmeden aldıysanız diye belirtelim. Dükkanlar da zaten, Adidas ürünleri satan mağazalar ve GSstore haricindekiler genellikle çakma oluyor. Özellikle bu bahsettiğim mekanlarda.

Anketin şıkları çok açık; Evet veya Hayır. Bir de bu sezon almayıp da geçtiğimiz sezonlarda alanlar için bir şık ekledim.

Lütfen dürüst olalım. Benim kisi sadece merak..

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır