Bu Blogda Ara

10 Aralık 2009 Perşembe

MADE IN TURKEY

Galatasaray Store'da satılan bütün formaların etiketlerinde yazan işte budur. Made in Turkey...

Adidas mağazalarında satılan Galatasaray formalarını incelemedim. İnceleyen, etiketine bakan, bize bir yazsın. Adidas Mağazalarında satılan formalarımızın etiketlerinde başka bir şey yazıyor olabilir. Ancak GSstore'da satılan bütün formaların etiketinde Türkiye'de yapıldığı yazar.

Parçalı Etiket

Yani bu sezon ki 3 formayı da aldım, 3'ünde de Made in Turkey yazıyor. Ayrıca Çadır'a gittiğim zaman da etiketlere baktım yine Türkiye yazıyordu formalarda. Şimdi Store'dan almadığınız formalarınıza bir bakın, hangi ülkede yapılmış... Adidas mağazasından alınmış olanları özellikle merak ediyorum.

Beyaz forma etiket

Bir de Avrupa'da satılan formalarımız var. O formalarda ise Portekiz veya Almanya'da yapıldıkları yazar etiketlerinde. Benim bildiğim şöyle bir durum var. Adidas'ın bölgeleri var ve bu Asya bölgesinin en son ülkesi biziz, bu sebeple Adidas mağazalarında satılan formaların Uzakdoğu etiketli olma ihtimali var. Yani her Uzakdoğu etiketli forma çakma anlamına gelmez. Ancak her çakma forma Uzakdoğu etiketlidir. Türkiye sınırlarını geçip Avrupa'ya gittiğimiz zaman formaların çıkış yerleri Portekiz ve Almanya olur. Yani oralarda pek Uzakdoğu etiketli forma satılmaz. Aslında bu konuyu biraz daha araştırıp yazmam lazım, bu sebeple soruyorum; Adidas mağazasından Galatasaray forması almış bir takipçimiz varsa, etiketinde ne yazdığını bize bir yollasın yorum kısmında. Ben 2 sene önce bir Almanya milli forması almıştım Adidas mağazasından, o mesela Uzakdoğu etiketliydi.

(Bu arada mor formamı kaybetmişim :) Onun etiketini şuan çekemiyorum, bulunca koyarım. Yine eve gelen forma sever yakınlarım kaçırmış olabilirler. Hep olan şeyler)

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır