Bu Blogda Ara

31 Aralık 2009 Perşembe

Huzurlarınızda: CESARET!

Ha çıktı, ha çıkacak derken; geçtiğimiz hafta içerisinde Galatasaray Store, sezonun 4. ve belki de en güzel formasını biz forma tutkunlarını daha fazla bekletmeden ve henüz hiçbir maçta giyilmeden, satışa çıkardı...

Formamız, 2288 formamız ile aynı kalıba ve aynı kumaşa sahip... Bu kumaş, pek çoğunuzun da bildiği gibi, Parçalı ve Beyaz formamızda kullanılandan oldukça farklı, değişik bir dokuma tekniğine sahip, daha parlak bir yapıya sahip. Adidas'ın Avrupa'dan takımlara yapmış olduğu formalarda, daha hafif, esnek, mat kumaşları tercih etmesine rağmen, bizim hem 2288, hem de Kırmızı formamızda, diğer takımlarda pek göremediğimiz ve bize 90'lı yıllardaki formaları hatırlatan bir kumaş tercih edilmiş.

Bu kumaş bence kesinlikle çok daha güzel duruyor ve hatta keşke diyorum, parçalı formamız da böyle bir kumaş ile yapılmış olsaydı... Kırmızının gerçek tonu, üzerindeki sarının harika uyumu ile bütünleşmiş ve ortaya gerçekten etkileyici, harika gözüken bir forma çıkmış.

Pek çok kimsenin aksine, ben Türk Telekom ve Avea yazılarının formada beyaz olarak yer almasına karşı değilim, hatta böyle olmalı. Bu yazılar da sarı olsaydı, forma üzerinde sarının fazla kullanımı söz konusu olurdu diye düşünüyorum. Adidas'ın klasik üç çizgisi, logosu; kollardaki sarı biyeler ve üç yıldızımızdaki sarılar bence yeterli olmuş. Formamızın arkasına baktığımızda ise ne yazık ki cart kırmızı rengiyle Ülker logosu duruyor. Bu formada da karşımıza çıktı ne yazık ki. Ben koleksiyonumdaki 2288'in sırtındaki Ülker'i son derece başarılı bir şekilde sökebildim. Herhangi bir iz de kalmadı ağır çalışmam sayesinde. Ama bunda deneyemeyeceğim gibi duruyor. :)

Bu arada bu kumaş gerçekten hassas. Kardeşime ayrıca aldığımız 2288 formayı sadece bir kere giyerek maça gitmesine rağmen, formanın pek çok yerinde tüylenmeler, kumaşın zedelenmesi gibi sıkıntılarla karşılaştık. İnternetten araştırdığım kadarıyla da bu formayla ilgili bu tip şikayetler mevcut ve Adidas, "kullanıcı hatası" diyerek değişim taleplerini reddediyormuş. Her ne kadar değerlendirmesi konumuz dışında kalsa da, bir bakıma mantıksız da değil. Bu nedenle formamızı özenerek saklamamız ve kullanmamız gerekiyor.

Gelelim fiyata... Formamız, diğer formalar gibi 89-TL. Ne yazık ki taraftar versiyonu yok ve ayrıca uzun kollu bir versiyon da henüz yok. Umuyoruz ki olur, ama GS Store'un bizde bıraktığı izlenim, olmayacağı yönünde.

Detaylı fotoğraflara gelelim. Siz de fotoğraflara tıklarsanız oldukça büyük boyutlardaki versiyonlarını ayrı pencerede de görebileceksiniz:






Gündüz gözüyle daha güzel fotoğraflar çekerek ekleyeceğim, söz. :)

6 yorum :

Selocan dedi ki...

Eline sağlık üstad. Forma gerçekten çok güzel. Ne kadar karşı olsam da düz sarı ve düz kırmızı formaya, aykırı bir 3rd forma da olduğu sürece, 4th olarak bir sakıncası yok kırmızının benim için.

Yalnız bu kadar çabuk pamuklanması, bozulması iyi bir şey değil. Sen bu işin üstadısın kaç tane klasik forman var. Onlar bile sapasağlam dururken, 2010 yapımı formanın bozulmaya uğraması düşündürücü.

Selim Ugur dedi ki...

Formanin tasarimi cok guzel, kalitesine pek bir sey diyemeyecegim ama sirtta Ulker'i gorunce cinim yine tepeme cikti.

A2 takimindan bir tane forma temin ettim, Ulker mulker yok, sahane bir forma..

Cem Kalay dedi ki...

Selamlar forma çok hoş. Ben farklı birşey soracağım yazıda gözüme takıldı;

Acaba 2288'deki ülker reklamını yok etme yönteminiz nedir ? Ben denemeye kalktım baktım kötü gidiyor bıraktım ne olur aydınlatın :)

calibra dedi ki...

Cımbız kullanarak, abartmıyorum, milim milim kaldırarak çıkarttım reklamı. Sürekli konsantre olamadım tabi, yaklaşık 3 saatimi aldı. Ama hasarsız atlattık :)

Senc dedi ki...

Formayı alacağımda bu arkası sökülür mü sökülmez mi tereddür içerisindeyim ? Varsa sökebilen vatan evladı bir resmini göndersin bir zahmet , bir de şortu yok mu bunun yahu?

Selocan dedi ki...

Calibra uygun bir anında yazsın bu konuyu. Çok talep var. Moru sökmüştü kendisi ancak kırmızı biraz daha farklıymış dedi bana bulaşmayacakmış. Yine de ayrıntılı bir yazı yazar.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır