Bu Blogda Ara

28 Eylül 2010 Salı

ALİ SAMİ YEN ANI FORMASI


Sevgili Okan kendi blogunda çok zaman önce bu konudan bahsetmişti. Ayrıca örnek bir tasarım ile de fikrini görünür hale getirmişti. O zaman çok beğenmiştim bu fikri, bloga nasıl yazmadım hayret (ya da yazdım mı, bulamadım ama). Konumuz; tıpkı Metin Oktay anı forması gibi Ali Sami Yen Stadı anısına tasarlanmış, uygun fiyatlı bir anı forması... Tasarım olarak da, yine ASY ile çekilen ilk fotodaki formayı örnek almış Okan.

Gönül isterdi ki; hem Metin Oktay forması, hem de fikirdeki ASY anı forması, keşke zamanının kumaşları ve dikim tekniği ile üretilse. Zamanının diyoruz, ancak hala bu kumaşlar ve üretim şekli (tabi daha hızlı bir üretim) mevcut. Hatta Başarspor'un elinde; ipliğinden, lastiğine, kumaşından, armasına kadar Metin Oktay'ın giymiş olduğu formanın birebir üretilmiş hali var. Prototip bu forma ve günümüzde üretildi. Ancak kulüp, tişörtü bu birebir formaya tercih etti ve üretimi 1 tane ile sınırlı kaldı. Kısacası Metin Oktay'ın giymiş olduğu formanın birebirini giyme fırsatını kaçırdık. Neyse yine konudan epey bir saptım. Bu meseleyi zaten çok uzun bir yazı halinde burada paylaşacağım, aynı zamanda Başarspor röportajı da olacak yazının içinde (tabi uygun görürlerse)...


Esas mesele ASY anı forması. Bilindiği gibi yılbaşından önce Ali Sami Yen temalı formamız satışa çıkacak. Formanın şimdiki formalarımız gibi 92 liradan satılacağını düşünürsek ve bu formanın da taraftar versiyonunun çıkmayacağını düşünürsek, uygun fiyatlı bir anı forması şart gibi. Tamamen GS Store üretimi olacak bu forma, yine bir store klasiği olan tişört kumaşından yapılabilir. Böylelikle tıpkı Metin Oktay forması gibi 25-30 lira arası bir fiyattan satılabilir. ASY Stadı'na özel yazılar üzerine dikilebilir. Ne bileyim 1964-2010 gibi... Maksat fiyatı uygun olan bir ürün çıkartmak.

Görkem Işık'a yazıya teşvik ettiği için teşekkür ederim :)

1 yorum :

liverpoolandkop dedi ki...

Fikir için tebrikler.
Ocak'ta çıkacak formanın sırtında her zamanki gibi Ülker reklamı olacağı için, benim gibi bu sebep yüzünden maç forması almayacaklar için güzel bir alternatif olabilir.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır