Bu Blogda Ara

18 Eylül 2010 Cumartesi

TASARIM BLOGU HAKKINDA


Uzun süredir ara verdiğimiz tasarım blogunu değişik ve daha güzel bir sistemle hayata döndürmeyi düşünüyorum. Bu ana blogun alt sitesi olarak görev yapacak tasarım bloguna, tasarımcılar istedikleri zaman kendi tasarımlarını kendileri ekleyebilecekler. En azından kafamdaki proje bu. Aradan çekiliyoruz yani... Bakayım bizim Onur eğer "olur tabi hallederim ben" derse, projeyi hayata geçiririz. Buradan yine haber vereceğiz sistemi ve açılışı.

Bu arada ne olur ne olmaz, onu da blogspot adresinden kurtardık ve artık www.galatasarayformatasarimlari.com adresinden ulaşabilirsiniz. Şimdilik 2 adres de çalışır durumda. Birkaç gün sonra tek adresten işlemeye devam edecek.

3 yorum :

Adsız dedi ki...

bende bir eklemeye yapayım bence sende herhafta bir tasarım seçip bu blogda yayınla çünkü sadece tasarımların olduğu bir blog pek tıklanmaz diye düşünüyorum ( benim kendi düşüncem) sende aradan çekilcem diyosun

Selocan dedi ki...

Vallahi acayip tıklanalım diye bir endişem yok zaten. Az ama öz tıklanması benim tercihim olur. İlgilenen kişiler bulur elbet siteyi. Zaten projede bu 2 siteyi birleştirmek var. Ayrı ayrı olmayacak diye düşünüyorum. Tabi blog yazılarının arasına karışmayacak tasarımlar, ancak başka bir bölüm açılıp forum gibi, isteyenlerin tasarımlarını eklemeleri için mekan olacak.

Kaan dedi ki...

Merakla bekliyoruz, birkaç tasarımım var, göndereyim mi?

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır