Bu Blogda Ara

4 Eylül 2010 Cumartesi

İSTİYORUM


Ben bu ürünü nasıl kaçırmışım anlamadım. Belki de satışa çıkmamıştır (ihtimal vermesem de). Ancak bugüne kadar gördüğüm en güzel store ürünlerinden biri. Tek falsosu kollarının tam parçalı olmaması ve siyah şövalye arma. Onun dışında tam parçalı, yakalı, çok çok güzel bir tişört. Ortadaki dev logo tıpkı 100. yıl formamızda olduğu gibi yıllara bölünmüş ve şampiyonluk seneleri daha büyük yazılmış. Ayrıca kolların birinde UEFA, diğerinde Super Kupa Finali kupalarının olduğuna dikkat çekeyim. Tamam bu bir forma değil, ancak Metin Oktay forması da forma değil. Tekrar satışa çıksa 42 tane alırım. Satışa çıkmamışsa da kollara ve armaya ayar çekilip satışa çıkartılmasını rÜca ediyorum.

6 yorum :

alessio cerci dedi ki...

bu da 100.yılda çıktı diye hatırlıyorum ben.penyeydi 25-30 lira civarı bi fiyata satılıyordu yanlış hatırlamıyorsam

Dil çıkaran oğlan dedi ki...

arkada lescon reklamı var büyük ihtimal lescon yapmıştır bunları.

Selocan dedi ki...

Lescon değil Store malı bunlar. Arkadaki lescon reklamı o organizasyon ne ise onun sponsorudur.

100.yılda çıkmış olması lazım. Zaten o logo daha sonra kullanılmadı.

The Champ dedi ki...

Abi tam parçalının kollarıdamı parçalı? yani kolların ön tarafı kırmızıysa arka tarafı sarımı olmalı??
Eğer öyleyse forma lansmanında parçalı formanın tanıtım filminde metin oktayın giydiği forma tam parçalı değil !

Selocan dedi ki...

Evet kollar da parçalı. Ve evet Metin Oktay forması da yanlış.

mergin1905 dedi ki...

Çadırın oradaki outlet kapanmadan önce orada satılıyordu bu t-shirt.

1.5-2 sene önce falan görmüştüm orada.
Bir sürü vardı, ancak kumaşı ve kesimi inanılmaz kötü gelmişti bana.
O yüzden almamıştım.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır