Bu Blogda Ara

13 Eylül 2010 Pazartesi

İLK KÜFÜR


Blogu açalı 1,5 sene oldu, daha bir başlıkta küfür ettiğimi hatırlamıyorum (yorumlarda etmişimdir muhtemelen). Blog dışı yaşantımda herkes kadar küfür ederim, ancak okuyan sizlerin çoğunuzu kişisel yaşantımda tanımadığımdan küfürlü yazı yazmam bloga. He aşağı yukarı aynı kafadayız, yazsam da kimse abes bulmaz biliyorum, ancak ne bileyim ben yazmıyorum.

Bir aşağıdaki başlıkta; resmi sitede Metin Oktay'ı anmak için hazırlanmış ve resmi siteye göre Metin Oktay'ın formasının dev halinin yapılıp maç önü stadın önünde duracağını, maç sırasında da eski açık'ta futbolculara eşlik edeceğini söyledik. Zaten resmi site yazdı bunu. Sevgili Utkan o başlığın altına bir link attı. O linkin, bu maçta Metin Oktay anısına açılacak olan formanın resmi olduğunu söyledi. Yukarıdaki resim işte o forma ! Bir maç saati gelsin, formayı stad önünde ve eski açık'ta görelim. Eğer gerçekten bu forma ise bu blogda bir ilk yaşanabilir. O ilk de yukarıdaki paragrafta...

Ben eski açıkta olsam ve gerçekten bu formanın açılacağını bilsem. Eski açıkta o formayı açmam. Metin Oktay'ı değil, Türk Telekom'u andığımız endüstriyelin vıcık vıcık halinin ve tarihimizle alakası olmayan, Metin'in hiç giymediği bu formayı açmayı reddederim. Tabi tekrar söylüyorum, bu resimdeki forma açılacaksa yaparım bunu. Eğer adam gibi bir parçalı açacaklarsa ve Metin yazacaksa o formanın üstünde, bu laflarımı da seve seve yutarım. Maç bitsin yazarım bu konuyu...

13 yorum :

victorieux dedi ki...

ben de resmi ekşi sözlükte maç linkinin altında görüp ordan aldım.resmin ne zaman çekildiği belli değil ama geçen sene böyle dev bir forma hatırlamıyorum.büyük ihtimal yeni çekilmiş.yanlışlık olmasın diye ekleyim.

Manuel Calavera dedi ki...

Peki, bugun aslan formayla sahaya cikmaya ne demeli?

Selocan dedi ki...

Utkan ne olacak salla. Zaten ben atladım hemen linke. Umarım yanlış olur da adam gibi forma asarlar.

Manuel Calavera

Ona da net bir küfür lazım aslında.

ismailinc dedi ki...

Rezillik ya. Neden yönetim bizim kadar ince düşünmüyor bu mevzularda?

O telekom yazılı formayı asmak çok ama çok ayıp metin oktay'a. Resmen ben bu işin ticaretini yapıyorum diyorsun adnan polat. Telekom la yaptığın sponsorluk anlaşmanda "özel günlerde dev forma yapılırsa onda da telekom yazıcak" diye bir madden mi vardı?

Kabrinin başına gidip şov olsun diye anmayı biliyorsun, sonra andığın günkü maça sarı-kırmızı renkte çıkmıyorsun.

İç sahada away forması işi zaten ayrı bir paragraf. Antep in beyaz bir forması var. Ha ben anladıım, antep takımına misafirperverlik olsun diye onlara asıl kırmızı-siyah çubuklusunu giymelerine izin verecekler. Çok düşüncelidir benim takımım (!)

Geçen gün unitedkits.com da manchester in gelmiş geçmiş formalarını inceledim. ne kadar ince düşünüyorlar her şeyi. Sadece forma için takım tutsam bu kesinlikle bir ingiliz takımı olurdu. Hele yukardaki rezilliklerden sonra ...

ismailinc dedi ki...

Tabi ki yukarıdaki resmin doğru kaynak olduğunu varsayarak yazıyorum.Umarım yanlıştır.

Yıldırım dedi ki...

stada gaziantep bayrağı asılmış zaten, forma budur büyük ihtimalle.. bu arada stadı gündüz gözüyle görünce güneş batmadan oynanan maçları ne kadar da özlediğim geldi aklıma.. sonbaharda kışta neden arada bi gündüz oynanmaz ki.. hafif soğukta o güneş içini ısıtır insanın.. ne günlerdi, rapidi, xamaxı, e.frankfurtu, romayı gündüz devirdik biz bu statta..

ismailinc dedi ki...

Resmi sitedeki haberi dikaktlice okursak dev formanın telekom bayrağı gibi olacağı ortaya çıkıyor.

"Ana sponsorumuz Türk Telekom’un katkılarıyla maç öncesi stadyum dışına yerleştirilecek olan dev Metin Oktay forması, ..."

Selocan dedi ki...

Rezalet. Kimsenin Metin Oktay'ı falan anacağı yok. Herkes kendi derdine düşmüş. O reklamı peşinde, bu kazanç peşinde...

victorieux dedi ki...

http://www.galatasaray.org/kulup/haber/7855.php

kulüpten bilgilendirme geldi.ben böyle saçmalık görmedim.antebin beyaz forması vardı bu sene o.rakip takımın keyfine göre forma giyebiliyoruz ne güzel!!

ismailinc dedi ki...

http://www.galatasaray.org/kulup/haber/7855.php

hakem heyeti kara vermiş arslan formaya. e be tff, niye çıkarttığın katalogta iç saha-dış saha ayrımı yaptın madem.

zaten katalogu açarsanız antepin beyaz forması ve siyah kaleci forması gayet uygun. hani işin içinde bişi olduğunu düşünmüyorum ama açıklama yetersiz.

ismailinc dedi ki...

yapılan açıklama da gaziantepsporun getirdiği formalarda kırmızı renkler olduğundan böyle bir seçim yapılmış diye bi ibare var.

burda görev yine tff ye düşüyor. yaptırımlar uygulucaksın, ev sahibine deplasman forması giydirmiceksin. ya da katalog olayını kaldırıp, isteyen istediğini giysin diceksin.

Ali IŞIKLI dedi ki...

Ayıp yahu yazıklar olsun sizin gibi yönetime... Rahmetlinin kemikleri sızlamıştır mezarda...

Sahada Galatasaray mı var, yok mu belli değil... Bu nasıl bir forma seçimi... moda showu değil ki bu anlamadım...

Sühan Alp dedi ki...

bizim elemanlar çıplak koşuyo gibi oluyo :))

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır