Bu Blogda Ara

26 Eylül 2010 Pazar

ŞORTA MAKYAJ


Galatasaray İBB ile oynadığı maça geçen maçlardan farklı bir şortla sahaya çıktı. Sezona başladığımızda parçalının altına giydiğimiz şort geçen sezon ki ile aynıydı. Hatta bu şort 08-09 sezonunda da kullanmıştı. 3. sezonuna giriş yapmışken 6. haftada değişime gidilmiş. Şortun kırmızı renkteki Adidas çizgilerinin arkasına sarı fon çekilmiş. Daha önceki şortumuzda sadece kırmızı 3 çizgi vardı, sarı renk şortta kullanılmıyordu.

Bu makyajlama meselesinden geçen sezon bahsetmiştim. Geçen sezonki beyaz formamızın altına, bildiğiniz gibi parçalının da altına giydiğimiz, sadece kırmızı çizgileri olan şortu giyiyorduk. Ancak formanın üzerindeki Adidas çizgileri sarı bir fonun üzerindeydi. Bu sebeple şort ile forma üstü ufak da olsa uyumsuz gözüküyorlardı. O yazımda beyaz formanın şortuna böyle bir makyajın yapılmasının faydalı olacağından bahsetmiştim. O yazı şurada... Devamı da şurada.

Eski Şort

Bu sene böyle uyumsuzluk yaratacak bir formamız yok. Beyaz şort makyajı belli ki parçalı için yapıldı. Neden sezon başında değil de şimdi yapıldı, ilginç. Parçalı formanın şortunu ben beğeniyordum. Beyaz ile uyumsuzluk yaşadığı bir gerçek, ancak oldukça sade yapısı parçalı formanın altında güzel gözükmesini sağlıyordu. Yeni şort da güzel, fakat parçalı formanın altına çok mu gerek vardı diye düşünmeden edemiyorum. Kısacası eski şort kadar çok beğenmedim, ancak bu alışma meselesi. Daha çok gördükçe alışacağımdan ve seveceğimden eminim. Hem 3 senenin ardından bir yenilik gerekiyordu zaten. Fakat bu değişimi geçen sezondan yapsalarmış, beyaz forma da yararlansaymış keşke diyorum.

3 yorum :

Unknown dedi ki...

Ben de bu makyajin farkina vardim. Gayet Güzel duruyor. Keske bu sortlari satisa sunsalardi.
Aslinda maç sortlarinin hepsini satsalar çok güzel olurdu.

Burak Eken dedi ki...

Aslında o da parçalı olsa çok ilginç ve bence güzel bir görüntü olurdu. Yani bir tarafta sarı şerit, kırmızı üç çubuk; diğer tarafta kırmızı şerit, sarı üç çubuk.

calibra dedi ki...

Depoda daha yeni bulmuşlar demek ki:)

Beyaz formanın ne günahı vardı diye sormadan edemiyor insan.

Maç izlerken Alican da mutlaka dikkat etmiştir diye düşünürken, eve geldim, hooop başlık :)

Güzel olmuş bence. Ama tabi formaya göre farklı tarzda da kullanılabilridi, Sportman'in de dediği gibi.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır