Bu Blogda Ara

18 Eylül 2010 Cumartesi

KAFA KARIŞIK


Evet bunu da yaptık. Aslantepe TT Arena Stad'ının 3 boyutlu animasyonunda sahada dolanan futbolcuların üzerlerindeki formalara bile baktık. Ben dün sabah girdiğimde siteye, formaları anladım ancak düzgün bir caps yakalamak için uğraşmadım. Benden daha Parçalı hastası Sercan caps yakalamış yakın bir açıdan. Gönderdi bana, biz de burada paylaşalım.

Gördüğünüz gibi giydikleri formalar bizim son 2 sezon boyunca giydiğimiz formalar. Ancak kombinasyon 30 sene boyunca herhangi bir resmi maçta giymediğimiz beyaz şort kırmızı çorap, yani doğru Galatasaray kombinasyonu. Ancak tabi üst tırt olunca bir anlamı yok. Bu görselleri hazırlayanlar gerçekten müthiş bir iş çıkartmışlar, hayran kaldım. Fakat tabi ki bizim kadar forma meraklısı ya da bu işlerle ilgilenenler kadar forma tarihimizi bilmiyorlardır diye düşünüyorum. Yine de tam kombinasyonu bilip bu görsele uygulamaları bir şeyleri bildiklerini gösterir gibi. En azından kulübün şuan bilmediği bir şeyi... Parçalı görünümünü ise bu seneki görünüm olarak yapmışlar. Onların da kafası karışık anlayacağınız.


Buca maçına parçalı forma ile çıkacakmışız. Eğer Buca bu maça sarı lacivert çubuklu formaları ile çıkarsa, geçen hafta bize sıkılan uydurma Aslan forma mazeretinin -Fenerbahçe maçını beklemeden- fasa fiso olduğunu anlarız. He ben zannetmiyorum Buca'nın çubuklu formasını giyeceğini, yeşile çalan fosforlu alternatif formalarını kullanırlar büyük ihtimal ile (ülkede işler böyle yürüyor). Yine Fenerbahçe maçını bekleriz.


Parçalı forma ve kombinasyonlarla ilgili her başlıkta Parçalı'na Sahip Çık sitesinin linkini vereceğim. Çünkü ucunda biz blog ekibinin sahip olacağı yatlar, katlar ve adacıklar var. Ne yazık ki katılımın az olması beni üzüyor. Oy veren ve tarihine sahip çıkan herkese sonsuz teşekkürler.

1 yorum :

SeçmeSapan dedi ki...

buca sarıbeyaz parçalı ile sahada
rezil bir formaları var
her an kusabilirim
ama ortak renk ve dizayn söz konusu

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır