Bu Blogda Ara

17 Ağustos 2009 Pazartesi

ALİ SAMİ YEN DEDİ YENDİK


Bu yazlık atkı veya şal benim de dikkatimi çekmişti fakat bir kere şapkayı yazdım ardından "forma dışında yazmazdık" deyince koymamıştım. Biraz önce ÇOK BAŞARILI başlığında bahsettiğim şapkanın yorum kısmına halk yorum bırakmış bu şal ile ilgili. Ben de paylaşayım dedim ve karar aldım store da dikkat çeken ürünleri koyacağım artık :) forma olmasa da. Gerçekten çok başarılı ve benim ilgimi çekmese de Atkı koleksiyonu yapanların kaçırmaması gereken bir atkı. Tam koleksiyonluk derler ya o cinsten işte. Müthiş başarılı olmuş. Güzel ürünler var gerçekten Store'umuzda.

Teşekkür ederim halk sen söylemesen paylaşmazdım burada :)

Bu arada linki veriyorum fakat Store'un internet sitesinde kalmamış bu atkı artık Çadıra uğrayıp bakın derim Atkı koleksiyoncuları :)

Dün gittiğimde yeni ürünlerin üzerinde de "Ali Sami Yen'i Sezon" yazması beni güldürdü :) Güzel olmuş.

2 yorum :

koala dedi ki...

sarı-lacivertimsi renkler tepki toplar muhtemelen. sarı siyah sanıyorum ki, ama kimse öyle algılamaz.

halk dedi ki...

bir şey değil diyeyim geç de olsa, ürün beni benden almaya devam ediyor, 'nadide eser' derler ya işte budur abicim.

birde ürünlerin internet sitesinde sık sık tükenmesi de ayrı bir sorun, evin,ze en yakın gs store'a gitmek en iyi seçim olur.:)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır