Bu Blogda Ara

3 Ağustos 2009 Pazartesi

BİRAZ MOLA


Bütün yaz İstanbuldaydım çıkıp bir gideyim buralardan.

Bloga yaklaşık bir hafta kadar yazamayacağım, ama çok değerli ekip arkadaşlarım belki bu arada bir şeyler yazarlar. Önümüzdeki Pazartesiye kadar yazılarıma ara veriyorum belki dayanamayıp bir 2 gün erkenden başlayabilirim.

Her neyse bu arada şöyle bir baktım 2 ayda 117 başlık açmışız ve geçtiğimiz 2 ay boyunca blog güzel bir hal aldı sizlerin takibiyle sonsuz teşekkürler. Yeni başlayanlara eski yazıları da okumalarını öneririm bu 1 haftalık sürede. Sağ alt, kırmızı kolonda bütün başlıklar mevcut.

Ayrıca über teknolojik telefonum sayesinde bu sırada yaptığınız yorumları onaylarım hemen :). Biraz geç olursa kusuruma bakmayın derim, affınıza sığınıyorum her türlü gecikme için.

Bu bir haftada takip edenler eğer ekip tarafından yeni başlık açılmazsa her açtıklarında aynı resmi görecekler. Bunu sürekli takip ettiğim bloglarda yaşadım, sinir bozucu bir şey. O yüzden bahtsız Sabriden bir derleme koyayım dedim. Açtıkça trajikomik bir görüntü görelim :)

Şimdilik benden bu kadar 1 hafta sonra görüşürüz.

12 yorum :

vobeya dedi ki...

güle güle git,güle güle gel abi...

Selocan dedi ki...

teşekkür ederim vobeya :)

Cem Kalay dedi ki...

Ama sabri olmadı şimdi :)

İyi tatiller, darısı başımıza :)

vobeya dedi ki...

beyler tamamen gs dışı bi soru.bu kupa logosu nedir


http://media.photobucket.com/image/cl%20patch/shea_rer/Patches/DSC01688.jpg

müşkülpesent dedi ki...

şampiyonlar ligi kupasının logosu ve kaç kere alındığını gösteren rakam.

9 kere kazanan takım da real madrid

yani bu real madrid'in şampiyonlar ligi maçlarında kullandığı formaların koluna takılması gereken yamalar.

ayanux dedi ki...

lextra 3d nin bir başka örneği. tasarımcısını hiç bir zaman öğrenemediğim bu logoyu üreten firma her zaman olduğu gibi yine sporting id.

ben aslında ilk çıkan siyah üzerine beyaz logolu şampiyonlar ligi logosuna sahip bir galatasaray formasını görebilir miyiz diye merak etmiyor değilim.

olur mu.. olur valla

L dedi ki...

hacı nereye gittin tatile, keşke bizim bu tarafa doğru gelseydin.

Adsız dedi ki...

internette rastladım bu fotoya. beşiktaş daha önce de sırt reklamı sandım. baktım farklı bir takım. watford fcymiş.
http://img269.imageshack.us/i/010400340470600.jpg/

beko reklam vermiş. :) ilgimi çekti benim de.

http://img269.imageshack.us/img269/2688/watford0809diadorahomea.jpg

Unknown dedi ki...

riluial

bir önceki konuda 2 tane mor forma aldıgını birincisinin reklamını sökemediğin için 2.yi aldıgını yazmışsın. ben çerçeveletiyorum formaların ön yüzünü ofisimde. satmayı düşünürsen o şekilde alırım

müşkülpesent dedi ki...

ben de önü arkası reklamsız forma arıyorum bildiğim kadarıyla gümrükte çalışanların ellerinde var bu tarz formalar eğer bilgisi olan varsa reklamsız forma almak isterim

Unknown dedi ki...

gümrükte tanıdıklarım geçen sene geitrtiyordu kolları aveasız. çok talep olursa getirtebiliyolardı sanırım

Adsız dedi ki...

@boo

selamlar. evet şu an 2 tane mor formam var. ama satmayı düşünmüyorum. birisi maçlar, birisi normal kullanım için artık. :))

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır