Bu Blogda Ara

7 Ağustos 2009 Cuma

YORUMSUZ

KAYSERİSPOR AWAY FORMA


GALATASARAY UEFA KUPASININ 10.YILINA ÖZEL HAZIRLANMIŞ FORMASI


Çağdaş spor çizgilerini taşıyan yeni beyaz formamız, performansı ve dinamizmi simgeliyor. Galatasaray’ın “UEFA” şampiyonluğunun 10. Yılı anısına tasarlanan beyaz forma, onunla UEFA Kupası’nı kaldıran Galatasaray’ımızın yine bu formayla Avrupa’dan kupa getireceğine inancımızın simgesidir.

Bu yukarıdaki açıklamayı ben yapmadım.

Tamam bir yorum yapacağım. Bu forma kötü değil evet, sade ve güzel bir forma maçta görünce daha da hoşuma gitti. Fakat özel bir forma da değil. Bu tarz yazılara gerek yoktu.

Just Frank Teşekkür ederim. Bir düzeltme yapayım formanın tasarımı ile adidasın bir alakası yok tamamen bizim tasarım ekibimiz yapıyor formaları.



7 yorum :

Just Frank dedi ki...

Esas ben tesekkur ederim Selocan gündeme tasıdıgın icin..eline saglık..

i! FuRKaN !i dedi ki...

alman ebay sitesinde kol reklamsiz + sirt reklamsiz bir parcali buldum, cok ilginc...

http://cgi.ebay.de/Galatasaray-Trikot-Forma-2009-2010-Tuerk-Telekom-Gr-L_W0QQitemZ320409461709QQcmdZViewItemQQptZDE_Sport_Fu%C3%9Fball_Fu%C3%9Fball_Fanshop?hash=item4a99e463cd&_trksid=p3286.c0.m14

Selocan dedi ki...

Itibar etmeyin :) saka bir yana bana dun bir mail geldi ve aldigi parcali formanin ayrintili resimlerini atti biri yurtdisindan ve formaya uzaktan bakinca hicbir fark yok fakat yakindan inceleyince etiket ve climacool zimbirtisi hatta kumasinin farkliligi goze carpiyor. Ingiliz spor sitesinden satin almis bu urunu kendisi yani isportadan degil. Buna ragmen fake forma cikmis. O yuzden siz siz olun store disindan 05-06 sonrasi formalarini almayin cunku o donemden sonra basarili fakeler uretilmeye baslandi. Gittigidiyor ebay gibi sitelerden ne aldiginiz belli olmaz ucuz fiyatlari cazip gelebilir fakat hem bu formalarin cogu sahte hem de kulube hicbir katkisi yok bu formalarin. Sirtinda ulker varsin yazsin ben kulubume katki yapiyorsam ne mutlu bana. O ebaydeki formanin ne oldugu belli degil acikcasi son adidas formalrini storedan almadigim surece guvenemem. Ya 2. Kalite ya da tamamen fake olabilir

Selocan dedi ki...

Bu arada 52 liraya satilan taraftar formasinda da ulker yazmiyor.

i! FuRKaN !i dedi ki...

köln sehrinin yakinlarinda zaten bir galatasaray store war (almanyada tek) ama fiyatlari internet sitelerinden gördügüm kadariyla o kadar pahaliki storea gitmeye bile kalkmadim. bu sezon formalari 64 eurodan satiliyor, bu da 128 lira felan ediyor. asla fake forma almam... gecenlerde 12 euroya 100. yil formasi aldim baya inceledim orjinal oldugundan eminim... zaten almanya hatta avrupadaki kanunlar insanlari ebay gibi sitelerde fake forma satmasindan engelliyor, cok cok yüksek cezalar caydiriyor insanlari...

eee, yurtdisinda galatasaray taraftari olmak bir baska cile... :)

Selocan dedi ki...

Anlayabiliyorum abi işiniz zor vallahi. Buraya geliyorsan öyle al git diyecem ama gelen var gelemeyen var tabi.

i! FuRKaN !i dedi ki...

walla selocan usta, formalari biraz erken cikarsalardi alip gelirdim, bu sene fazla kalamadik memlekette, saglik olsun... :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır