Bu Blogda Ara

22 Ağustos 2009 Cumartesi

BİRKAÇ 2. KALİTE, DİKKAT EDİN !

Arkadaşlar biz buradan sesleniyoruz GSStore dışında veya Adidas mağazalarının dışında alacağınız formaların bırakın Kulübe katkısını size bir katkısı olmayacak diye. Çünkü ya taklit ya da 2. kalite bu formaların yüzde 90'ı. İşte benim rastladığım birkaç 2. Kalite forma. Teklifler de uçmuş gitmiş yazık !

Satan kişilerde alınmasın. Formanın orjinal olmadığını veya 2. kalite olduğunu belirtsinler.. Böylelikle 90 liralık formanın neden 35 lira olduğu da ortaya çıkar. Kulübün bunlara bir dur demesi lazım.

İşte koleksiyon yapan arkadaşların dikkat etmesi gereken 2. kaliteler. Biz uyaralım da gerisi size kalmış. Siz de mağdur olabilirsiniz o yüzden Lütfen GSStore'dan ya da Adidas mağazalarından alın yeni sezon formalarınızı.


Yukarıdaki formanın bandrolü geçen senenin ki ile aynı geçen sene arka tarafımızda duruyordu bu bandrol. Bu sene Adidas ve Galatasaray'ın üzerinde özenle çalıştığı bandrolü koymamışlar bu formaya, geçen senekini kullanmakla yetinmişler. Artık 2. kalitenin bir özelliği midir bilemem ya da fake midir. Fakat bu sene bu bandrol kullanılmadı. Özenle ve yeni sezon için hazırlanılmış yepyeni bandoller formalarımızda yer aldı 09-10 sezonu için.


İşte geçen seneki Turuncu formamın Bandrolü. Yukardaki ile aynı !


Edit: Bu da sahteymiş. Yorum kısmında ayanux güzel açıkladı.

Yukarıdaki forma büyük ihtimal 2. kalite yani fake forma değil. Uzakdoğu modellerinden olsa gerek. 3'te bir fiyatına satılıyor. Resmi biraz incelerseniz zaten yuvarlak içine alarak ve çizgilerle anlatmaya çalıştım. 2. kaliteden çok 3., 4. kalite gibi duruyor. Bandrolü yakından göremedim fakat bizimkine benziyor. Ancak armanın durduğu yer ve türk telekomun derduğu yer biraz şüpheli (bayağı hatta). Hiç anlamadım bu formayı. Aşağı kısma henüz 1 hafta önce MetroCity Galatasaray Store'dan almış olduğum formanın resmini de koyuyorum. Güzel olan aşağı yukarı aynı mesafeden çekmişiz. Satan flaşlı, ben gündüz ışığı ile çekmişim fakat aynı uzaklık ve şekilde çektiğimiz için armanın ve reklamın yerlerini kıyaslamak daha kolay olacak. Kararı siz verin.


Dikkat edin arkadaşlar 3'te fiyatına alıyorsunuz kulübe bir katkısı olmuyor size bir faydası olmuyor.

8 yorum :

ayanux dedi ki...

bu forma sahte. 2. kalite değil.. campeon tasarımının yakasının ön kısmı, yani çeneye gelen kısmı bu kadar kalın değil. ayrıca koltuk altında kalan kısım ise orjınal tasarımda govde ile incelerek birleşirken mevzubahis formada küt diye direk girmiş. orjinalde climacool beyaz gri iken diğer formada siyah renk. ayrıca kumaşın bir özelliği olan çizgileri orjinalde tam ortaya denk gelirken bu formada saçma sapan denk gelmiş.

daha once çok ikinci kalite forma gördüm. ikinci kalite formaların hepsinde adidas formanın yaka içine denk gelen kısmına ıkıncı kalite damgası basar ve bu damga yıkamayla falan cıkmaz.

satan kimse gsstore a şikayet edilmeli.

ayanux dedi ki...

ayrıca adidas sezon bıtmeden o sezona ait ikini kalite formaları piyasaya süremez.

Selocan dedi ki...

:) sağol ayanux

hacıcavcav dedi ki...

selam arkadaşlar .. ben eskişehirde ki espark avm deki adidas mağzasına gittim formalar için tabiki mor hastalığı eskişehir ide kaplamış ykm ve adidas mağzasında ne replicası var nede maç forması ancak dikkatimi çeken parçalı formanın replicası adidas mağzasında 42 liraydı neden böyle ucuz dedim bizde böyle dediler
ayanux daha piyasaya sürülmez diyo ama bu formaların 2. kalite olma durumu varmıdır sizce, zaten replica onunda 2. kalitesini yaparlarmı

Selocan dedi ki...

Replika dediğin taraftar forması mı?

Onlar store'da 52 lira orada neden 42 anlayamadım. Ayrıca adidas storelarda daha sezon başı 2.kalite ürün satmazlar. Zaten ayanux dedi 2. kalite ürünlerin etiketlerinin yanında 2.kalite damgası varmış.

hacıcavcav dedi ki...

evet taraftar forması, maç formaları 89 lira store la aynı fiyat hadi indirim falan olsa onları da ucuza satsalar anlarım damga falanda yoktu babalar gibi taraftar forması... olmadı kapayım ben bi tane ucuza denk gelmişken,mor formanın da maç formasını alırım artık.

Selocan dedi ki...

Zaten mor ve beyaz formanın taraftar forması yok. Sadece maç formaları satılıyor sakın taraftar forması siye satanlardan almayın sahtedir. Sadece parçalının taraftar forması yapıldı. Aman dikkat. Fiyat güzelmiş hakikaten.

hacıcavcav dedi ki...

sağol ya bunu dediğin iyi oldu. burda bi yerde gördüydüm çünkü mor taraftar forması iyi ki almamışım... fiyat gerçekten iyi bende şaşırdım, taraftar formasına soğuk bakıyordum ama bu fiyat beni ısıttı :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır