Bu Blogda Ara

25 Ağustos 2009 Salı

AVRUPA'DA SATILAN PARÇALI FORMAMIZIN RESİMLERİ

Daha önce ÜLKER REKLAMI İSTEMİYORSANIZ ve AVRUPA'DA REKLAM YOK başlıklarında Avrupa ve hatta Dünya'da Türkiye hariç, satılan Galatasaray formalarında sırtta Ülker ve kollarda avea olmadan satıldıklarını söylemiştik. Blog takipçilerinden ve Londra'da yaşayan Blade Runner (Murat) formayı geçtiğimiz gün almış. Fotoğraflarını çekip bana gönderdi, ben de paylaşayım.

AVRUPA VERSİYON MAÇ FORMASI


GALATASARAY STORE MAÇ FORMASI


Bu forma Londra'da bir Adidas mağazasından alındı ve bizim yurt dışında satılan formalarımız işte bu şekilde. İlk bakışta fark görmek zor fakat ben bu resme ilk baktığımda kırmızı tarafın alt kısmında yer alan parlak bandrolü göremedim. Bu da aklıma o bandrolün Adidas değil de Galatasaray Store'un yaptığı bir olay olduğunu getirdi. Belki sadece Store'da satılan ürünlerde bu bandrol bulunuyordur. Ayrıca fark etmişsinizdir başka can sıkıcı bir eksikliği daha var ki bu formanın, ben açıkçası bu sebeple sipariş etmekten vazgeçtim. Son resimde yakın planı var bu eksikliğin.

AVRUPA VERSİYON MAÇ FORMASI


GALATASARAY STORE MAÇ FORMASI


Arka tarafta dikkat ettiyseniz Efendiler Logo'su yok. Bu güzel detay da Avrupa versiyonlarında kullanılmamış.

AVRUPA VERSİYON MAÇ FORMASI


Ve işte beni en çok rahatsız eden durumun yakın çekimi. Formamızın en güzel özelliği olan kurucumuz Ali Sami Bey'in resmi ve anlamlı yazısı bu formada yok. Açıkçası bu güzel özellik olmamasındansa ben Ülkeri taşımaya razıyım sırtımda. Sipariş edecektim bir tane fakat açıkçası bu ayrıntıyı gördükten sonra vazgeçtim. Kaldı ki üzerinde Ali Sami Bey'in resmi olmayan bir formaya 45 pound vermem olanı varken ! Bu arada Made in Turkey.

GALATASARAY STORE MAÇ FORMASI


GALATASARAY STORE TARAFTAR FORMASI


Bu forma bir maç forması. Yani futbolcuların giydiği versiyonla aynı özellikleri paylaşıyor. Climacool etiketinden anlayabilirsiniz. Fakat bu formaya baktığımda bizim Store'da satılan aynı formanın Taraftar versiyonuna benzediğini farkettim. Hatta benzemiyor aynısı. Yani climacool özelliği dışında bu formayı Taraftar formamızın aynısı yapmışlar. Taraftar formamızda da Ali Sami Bey'in fotoğrafı yok ve arkada Efendiler logosu bulunmuyor.Yani maç formasına yapılan güzellikleri, detayları maliyet azalması sebebiyle taraftar formalarına yapmamışlardı bizim tasarım ekibi. Ancak Avrupa'da satılan maç formamızda bu güzel detayları göremeyince şaşırdım açıkçası hem de 45 pound verdiğiniz bir forma. Kısacası ben vazgeçtim Ülker olsun ancak Ali Sami Bey'de olsun !

GALATASARAY STORE TARAFTAR FORMASI


Formanın bir kaç yakın çekim detaylı resmini daha gönderdi Blade Runner bana. Ancak o detayların Store'umuzda satılan formalardan bir farkı yok, ben sadece gözüken farklılıkları koydum. Artık karar sizin.

Blade Runner Resimler için teşekkür ederim.

13 yorum :

ryurosi dedi ki...

ben birde tallin maçındaki formayı aradım bulamadım storede varmıdır arkası kırmızı önü parçalı olan

ryurosi dedi ki...

ben birde tallin maçındaki formayı aradım bulamadım storede varmıdır arkası kırmızı önü parçalı olan

Selocan dedi ki...

İlk arkası düz olan formamız 07-08 senesinin forması o zamandan beri avrupa maçlarındaki parçalı formaların arkaları hep düz kırmızı oldu. ve o formalar storelarda hiç satılmadı bu formanın da ben satılacağını zannetmiyorum ne yazık ki

Herhangi Biri dedi ki...

bana kalırsa avrupa versiyon burdakinden kat kat iyi..
ne olursa olsun kollardaki uyumsuz avea ve sakil ülker yazısı formayı çok bozmakta.
ali sami yensiz olması da ayrı bir konu. acaba store yetkilileri sonradan mı basmakta??
saygılarımla

Inferno dedi ki...

Ben bu parçali formayi yakasindaki ali sami yen fotografi ve yazisi ve arka daki Efendiler armasi için almistim, yani gidip de 75€ ya bunlardan yoksun bir forma almam.
Ingilterede fiyat daha makulmus, 50€ ya belki almayi düsünürdüm ama bu düsüncenin bu formayi bir koleksiyona katmaktan baska mantikli bir yani yok.

halk dedi ki...

avrupa'dan 45 pounda taraftar forması almak gibi bir durum oluşabilirmiş, aman dikkat:)

Unknown dedi ki...

Bugün parçalı taraftar forması aldım fakat YKM'de forma 52 TL, Taraftar Store'de aynı forma 55 TL'ye satılıyordu (ikisi de adidas etiketinin üzerinde) ve ikisinin arasında hiçbir fark yoktu(ya da göremedim). Fark nedir veya ne olabilir ? Fark yoksa uygulamanın amacı nedir ?

Unknown dedi ki...

Bugün parçalı taraftar forması aldım fakat YKM'de forma 52 TL, Taraftar Store'de aynı forma 55 TL'ye satılıyordu (ikisi de adidas etiketinin üzerinde) ve ikisinin arasında hiçbir fark yoktu(ya da göremedim). Fark nedir veya ne olabilir ? Fark yoksa uygulamanın amacı nedir ?

Selocan dedi ki...

farklari yoktur 2 side ayni formalar. Uygulamanin sebebini bilmiyorum. Taraftar store dedigin yeri bilmiyorum ancak o forma Galatasaray Store'da da 52 lira. Formanin fiyati odur. 55 liraya satilan yer kendi karini koymus buyuk ihtimal. Sebebini bilmiyorum.

Unknown dedi ki...

(Taraftar Store o mağazada üç büyüklerin lisanslı ürünlerinin satıldığı yer var da neyse) ben de öyle düşünmüştüm zaten fakat biraz yadırgadım. Adama da sorduğumda " Zaten bunun fiyatı 55 TL 52 değil" dedi. Ayrıca orjinal formanın da fiyatını doğru olarak 89 TL olarak söyledi o kafamı karıştırdı... İlginç :)

Selocan dedi ki...

yok store fiyati 52 lira. Gsstore.org tan da bakabilirsin fiyatina. Gecen seneki taraftar formalari 55 liraydi bu sene asagi cekmisler. Taraftar store gecen seneki fiyati daha uygun gormus

Unknown dedi ki...

52 TL olduğunu biliyodum yoksa direk atlıcaktım :D

aylak adam dedi ki...

bugün altunizade capitol'deki gsstoreda her iki formayı da gördüm.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır