Bu Blogda Ara

17 Ağustos 2009 Pazartesi

ÖYLE OLACAĞINA ŞÖYLE OLSAYDI YA !

ismail efe müthiş bir çalışma yapmış paylaşmamak olmaz. Ülker Reklamına karşı olsakta yapacak bir şey yok ve formalarımız o şekilde satılıyor. ÜLKER REKLAMININ RENGİ başlığında da değinmiştim bu Ülker Rengine. Hatta Fenerbahçe'nin nasıl rengi sarı lacivert yaptırdığını merak etmiştim (resmi o başlıkta - tıklayın). Bizim rengimizde kırmızı olmasına rağmen, Ülker zahmet edip tonunu bile değiştirmemişti ve çirkin gözüküyordu. Hele ki mor forma da bu çirkinlik daha da bir göze batıyor.

ismail efe sadece ülkerle kalmamış parçalı forma için kollardaki avea ve göğüsteki Türk Telekom'a da el atmış zaten neden biri siyah öteki beyaz anlamadım, böylesi çok daha mantıklı.

Bir normal bir de ismail efe versiyonlarını alt alta koyuyorum karar sizin.

ismail efe çok teşekkür ederim. İnsan görünce daha bir güzel anlıyor.

Standart Satılan Parçalı



ismail efe Versiyon iyileştirilmiş parçalı


Standart satılan mor


ismail efe versiyonu iyileştirilmiş mor forma #1


ismail efe versiyonu iyileştirilmiş mor forma #2


Tabi belki anlaşma şartları vardır rengin korunmasıyla ilgili bilemiyorum. Sadece bir bakalım işte keşke olacaksa şöyle olsaydı.

13 yorum :

Herhangi Biri dedi ki...

asıl ben teşekkür ederim kıymet verip yayınladığınız için,
aslında çok basit rötuşlarla formanın albenisinin ne kadar iyileştiğini görebiliyoruz. aylarca uğraşılan emek verilen formalarda bu tip yaklaşımlar beklerdim.
sevgiler saygılar

Selocan dedi ki...

Bence de muhteşem olmuş ama dediğim gibi belki anlaşma vardır esas renklerin kullanımı diye. Bu şekilde daha büyük bir paraya imzalamışızdır belki. Bilmeden konuşmak olmaz fakat dediğiniz gibi forma acaip değişiyor hele ki parçalının türk telekomu çok hoşuma gitti.

Unknown dedi ki...

Benim yorumum biraz ilginç gelebilir ama ben şuanki haliyle formaları daha çok beğeniyorum. FB nin maçlarını izlediğimde renk uyumu nedeniylemidir bilemiyorum ama sanki golleri adı ülker olan bir futbolcu atmış gibi geliyo bana :)) Bizim maçlarda öyle bi duyguya kapılmıyorum :) Dediğim gibi size aykırı gelebilir ama ben parçalımdan memnunum. Mor formayı bu söylediklerimin dışında değerlendiriyorum. O formada kesinlikle renk uyumu olmalıydı.

borgakanturk dedi ki...

Mor formadaki reklam uygulamalarınız çok başarılı olmuş.
Keske bu sezon uygulanmaya başlayan sırt reklamları üstte değilde, altta olsaymış. Federasyondan onay alınan hali bu heralde ki tüm takımlarda futbolcu isimleri (üst tarafta reklam olmasa dahi) altta.

Türk telekom' yazısı ise beyaz olarak kalir diye duşunuyorum. Çünkü firmalar kurumsal kimliklerinde renk parçalanmalarına hiç bir zaman gitmeye yanaşmazlar.

Ancak sanırım Ülker Galatasaray'a Fenerbahçe'den daha çok para verdiyse böyle ekstra bir talebi olmuş olabilir. Çünkü zamanında da Jardel'in transferi döneminde Telsim'in ana, güçlü sponsor olarak GS formasında (FB'nin formalarından farklı olarak) kendi renklerinde (kırmızı içine beyaz ) yer aldığını hatırlıyorum. Fakat İkinci yarı bir değişikliğe gidilmişti o zaman. Umarız bu senede ikinci yari boyle bir değişiklik olur. Hem takım belki böylece yeni formalar satma şansı da bulur.

Düşünüyorumda Klübün acaba taraftarlar için hiç reklamsız bir forma edisyonu satma şansı yokmu?

Selocan dedi ki...

Fenerbahcede formalar ulker reklamsiz satiliyor. Muhtemelen daha para karsiligi o sekilde anlasilmis. Bizim de taraftar formalarimiz galiba ulker reklamsizmis. Yapilsa guzel olur tabi de yapilmaz herhalde ..

calibra dedi ki...

keşke parçalıdaki avealar türk telekom ve ülker reklamları sizin yaptığınız gibi olsaydı...

keşke mor formadaki ülker reklamı da beyazlı morlu olsaydı...

keşke adidas siyah renkte ortada değil de, sarı renkte göğüste amblemin karşı yanında olsaydı...

keşke sırtta ülkersiz, kollarda aveasız satın alabilseydik...

keşke kollara turkcell super lig logosu bastırabilseydik...

keşke, keşke, keşke, yine çok keşke dedirttiler bize...

L dedi ki...

türk telekom yazısı beyaz halinden çok daha iyi, bu kesin.

arnawut dedi ki...

ismail efe'nin bu işlemi nası yaptığını nasıl öğrencez??? :)

ufooo dedi ki...

türk telekom yazısı yine beyaz kalsın ama kenarlarına siyah kontür çekilsin,bende örneği var ama gönderemiyorum eğer nasıl gönderileceğini söylerseniz gönderirim

Selocan dedi ki...

@arnawut

ismail efe yazsın buraya görürse. Photoshop tarzı bir çalışma heralde.

@ufooo

Bir tane upload resim yükleme sitesine yükle örn: imagebam.com sonra yükledikten sonra linki buraya at. Ya da direkt bana mail de atabilirsin resmini.

Herhangi Biri dedi ki...

merhabalar;
fotoları photoshopta yaptım, mesleğim gereği programı devamlı kullanıyorum ama nasıl yapıldığını öğrenmek isterseniz detaylı olarak anlatabilirim (gerçi konuyla ilgili bir çok sitede program açıklama kısımları var)
bu arada sormayı unuttum parçalıda herhangi bir renk değişkliği yani renk açıklığı vs var mı? yoksa klasik renklerimiz mi?

Selocan dedi ki...

Aynı bir fark yok korunmuş renkler.

Herhangi Biri dedi ki...

bu arada bahsettiğiniz konturlü t. telekom yazısı şöyle olsagerek daha önce denemiştim
düz beyazdan her halukarda daha iyi durduğu bir gerçek

http://img15.imagevenue.com/img.php?image=97177_12_122_374lo.jpg

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır