Bu Blogda Ara

15 Ağustos 2009 Cumartesi

YENİ ANKET - SIRTINIZA HANGİ İSİM VE NUMARAYI YAZDIRIRSINIZ

Yeni anket ile karşınızdayız. Az çok kadrolar belirlendi, yeni bir transfer yapmayacağımızı da duyumladım. Gidecekleri de kendi kafamda eledim, yanılmayacağımı düşünüyorum ve en sonunda bu anketi hazırladım. Yeni sezonda formanızın sırtına hangi isim ve numarayı yazdıracaksınız ?

Bu sene Galatasaray tarihinin en bol yıldızlı sezonunu geçiriyor malum. Türk futbolcuları olsun yabancıları olsun hatta yedekleri olsun tamamı milli takım tecrübesi yaşamış yıldızlar. Büyük Dünya çapında isimler ve alt yapıdan çıkıp Türkiye'nin en büyük isimleri olmuş futbolcular... Gerçekten akıl almaz bir kadromuz var. Ben merak ediyorum ve bu anketi size sunuyorum, uzunca bir süre de sağ kolonda bütün anketlerin olduğu klasik yerde duracak.

Bu arada ankette bulunmayan ve sizin yazdırmak istediğiniz isimleri veya numaraları bu başlığın yorum kısmında paylaşabilirsiniz. Örn: 10-Metin Oktay, 10-Hagi, Rijkaard, Haldun Üstünel vb...

24 yorum :

Herhangi Biri dedi ki...

en sondaki şıkkı işaretledim ama her zaman için 2 isim vardır formamda ilki 3-bülent korkmaz(daha onun kadar seveceğim futbolcu çıkmadı) ikinciside 10-metin oktay

Selocan dedi ki...

Haklısın onları da mı eklesem
en azından Metin Oktay çok eklenesi.

Ama bir standartı olsun, şuan oynayanlar olsun. Yoksa bitmez bu :) Ben de Metin Oktay yazdırırdım Arda olmasaydı.

vobeya dedi ki...

selocan fontlardaki logo kalkmamış.gözümüz aydın:D

Selocan dedi ki...

evet evet FCN Blog söylemişti bu hep kalacak diye. Süper oldu böyle.

vobeya dedi ki...

bi de parçalı da renlerin yeri deişmiş falan dedik de fena da olmamış.bu da güzel:D

Doruk dedi ki...

çok büyük efsanelerimiz var, Metin'ler, Bülent'ler, Hagi'ler, Kewell'lar, fakat isim yazdırmamayı tercih ederim, çünkü hiçbir isim o formadan değerli değil.

Adsız dedi ki...

ben de 'cihan 13' yazdırıyorum formalarıma. :)

baktım 13 numarayı giyen de yok ben de kendimi galatasaray kadrosundan biri olarak görüyorum böylece. :D

koala dedi ki...

Linderoth-6

awepower dedi ki...

35 Ahmet >> 2 adet formada boyle yazılı..

10 arda yeni sezon mor formada boyle yazacak..

1 formada da isim ve numara yok...

Calcio Is Life dedi ki...

10-Arda

Yeni çıkacak kırmızı formanın arkasına yazdırmayı düşünüyorum.

Ayrıca söylemeden edemeyeceğim, parçalının altına kırmızı şort bence müthiş olmuştu.

Adsız dedi ki...

parçalı
harry harry kewell!:)

ayanux dedi ki...

galatasaraylı olsam mor formaya 14 arda , beyaz ve parçalıya da elano ve keita yazdırırdım. ben her donemın formasının oyuncusuyla daha bir bütünlük sağladığını düşünmekteyim.

evet eski kafalı olduğumu inkar etmiyorum :)))

Selocan dedi ki...

@ayanux

haklısın abi eski kafalılık değil ki. Ben de dönem futbolcularının isimlerini yazdırmaya başlayabilirim ileride sergilersek kim varmış yokmuş belli olur hem güzel olur.

@Marquez

güzel durmuş tabi de beyaz olsa daha hoş olmaz mıydı ?ben beyaz şorttan yanayım

@Vobeya

parçalı formamız fena değil zaten biraz eksiği olsada bence de güzel

McDennis dedi ki...

Ben de beyaz sorttan yanayim, ama sanirim Denizli'nin sortlarina gore oLusan bir durumdu..
BU arada Selocan sana bir mail attim bakarsin..

Wallace McKART dedi ki...

10 HAGI

Wallace McKART dedi ki...

HAGI
10

Selocan dedi ki...

Baktım deNNis maile cevap verdim :)

borgakanturk dedi ki...

sadece rakam, isimsiz. O'da 12.
Birisini blogunda gordüm sanırım bayern ve bir kaç takım daha futbolcularına 12 rakamını vermiyormuş, o rakam taraftara ait kabul ediliyormuş. Guzel bir uygulama. İllaki bir futbolcunun rakamı olacaksa da tercihim "8"den yana ve gene isimsiz. Tıpkı 80'li yillarda Prekazi'nin giydigi gibi.

Selocan dedi ki...

Fenerbahçe'de de 12 olayı var onlar da futbolcularına vermez taraftara vermiştir o numarayı.

sARu dedi ki...

baktım da çok çabuk unutulmuş gibi geldi...

kesinlike 8 - PREKAZI

sARu dedi ki...

pek kimse hatırlamıyo sanırım..

8 - PREKAZI

Adsız dedi ki...

10-Hagi

Miawaze dedi ki...

bende kayseri maçından sonra elano 9 yazdırmıştım ama şuan pişman oldum :)

Selocan dedi ki...

Aman ustam daha ne pişmanlığı bekleyelim biraz daha o kadar hakkı olsun :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır