Bu Blogda Ara

15 Ağustos 2009 Cumartesi

PARÇALI FORMANLA GEL !



Galatasaray, resmi siteden bir çağrı yaptı. Çağrıda; Galatasaray Denizlispor maçına Parçalı formanla gel deniyor. Biz her zaman futbolcularımızın ASY'de parçalı forma ile çıkmasından yanayız, bugün de öyle olacak, takımımız sahaya parçalı forma ile çıkacak. Ayrıca yönetim taraftarların da maça Parçalı ile gelmesini rica etmiş. Bakalım nasıl bir görüntü olacak. Ayrıca yapılan bu çağrı sayesinde Store'de da bir patlama yaşanacağını düşünüyorum. Bugün maçtan önce epey Parçalı satılır.

Bu arada tam 17 Parçalı formam varmış. Bu sene maçlara gitmiyorum fakat gitseydim Sahamızda oynayacağımız 17 maça ayrı bir Parçalı formayla gelirdim. Havam olurdu :). Artık seneye yeni stad biterse yaparım bu işi.

Parçalı ile Parçala !!

7 yorum :

Caner dedi ki...

Bugün store a gittim parçalı almak için. Ama gördüm ki büyük çoğunluk mor u deniyor. Ben de denedim ama bana yakışmadı :) Yani bu çağrılara taraftar pek kulak asmıyor, neyi beğendiyse onu alıyor. Numara yazdırma sırası vardı. Yarın gelsem yazdırabilir miyim dedim, kalırsa yazdırırsın dedi :)

Selocan24 dedi ki...

Numara olayı can sıkıcı gerçekten hala çözemediler şu sorunu.

Mor zaten en çok satılan bugün statta da çok vardı parçalı ile gel denmesine rağmen.

Lappapzade Abdurrahman Çelebi dedi ki...

forma satmak için daha neler yapacaklar kim bilir. yakında da beyaz çağrısı yapılır.

Caner dedi ki...

Dün ki formalarda numaraların üzerindeki logo sarı kırmızı mıydı yoksa bana mı öyle geldi. Mor formada mor, beyaz formada kırmızı logo vardı. Bu formada 2 renk kullanılmasını bekliyodum, inşallah öyle yapmışlardır.

Selocan24 dedi ki...

Göremedim Caner. Bana sadece kırmızı gibi geldi. Resimlere de baktım yakalayamadım. Belki gören varsa paylaşır burada, ya da zaten daha çok giyecez görürüz.

calibra dedi ki...

Kaç bin çeşit formamız üretilecek cidden merak ediyorum.

Maçta giyilen formada Galatasaray Efendileri logosu bulunmuyordu, Ülker reklamı plastik baskıydı ve yakanın arkasında GALATASARAY yazmıyordu.

Yahu buna bir çözüm getirmeyecekler mi yoksa böyle saçma sapan mı takılacağız yine her zamanki gibi...

Selocan24 dedi ki...

Olur böyle şeyler takmamak lazım :) Zaten avrupa da o 1908 logosu falan yasak olurdu büyük ihtimal acaba baskı da plastik olunca düşündüm de avrupa versiyonu forma mıydı dün. Fakat o da olmaz arkası parçalı.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır