Bu Blogda Ara

24 Ağustos 2009 Pazartesi

SAHTE FORMA SORUNU

Başkanımız Adnan Polat dün maçtan önce yaptığı açıklamada stad çevresindeki sahte formalardan yakındı. Adnan Polat; "Stadın çevresinde bir sürü sahte forma satan insan var biz zabıtalara bunları toplattırmak için haber verdik" dedi. Ayrıca sahte formalara taraftarların rağbet göstermemesini istedi ve "burada asıl görev taraftarlara düşüyor. Taraftarımız lisanssız ürün almamalılar" dedi.

Başkan da bu konuda çok rahatsız nasıl olmasın ki zaten. Ben satan kişiden çok alan kişiye sinirleniyorum. Başkan da zaten Taraftarların bu konuda duyarlı olmasını istedi. Sonuçta biz bu formalara rağbet göstermezsek zaten kurur gider bu piyasa. Yurt dışında bu işlerin çok büyük cezası var. Siz düşünebiliyor musunuz Real Madrid'in İspanya'da böyle çakma formaları satılıyor, satılabiliyor. Hele bir de stad çevresinde satılması nasıl bir pişkinliktir. Sen git bakalım Old Trafford'a aç tezgah, sat sahte forma, bak bakalım ne oluyor.

Ayrıca tezgah satışlarından çok internet satışları almış başını gitmiş. bu çok daha büyük bir sorun. Bilinen açık arttırma, alışveriş sitelerinde Galatasaray Forma diye bir arama yaptığım zaman karşıma çıkan bütün yeni sezon formalarının nerdeyse hepsi sahte. Biz o sitelere şikayetimizi yaptık bir sonuç bekliyoruz eğer sizin de üyeliğiniz varsa ki koleksiyoncuların mutlaka vardır şikayetinizi yapın.

Bu adamlar bu sahte forma satışından akıl almaz karlar elde ediyorlar. Getirtiyor uzakdoğudan 7-8 euro tanesi 1000 forma açıyor dükkanı siteye her gün 2-3 forma satıyor 35'ten 40'tan 50'den. Bizim kulüp formadan bu kadar kar edemiyor yazık !

Ondan sonra şikayet ederiz tabi, sırtımızda neden ülker var Kolumuzdaki avea'da neyin nesi. Yakında k.ç'mıza reklam alacağız yine şikayet edeceğiz !

Galatasaray'ın sadece Türkiye'de 30 milyona yakın taraftarı var (Hiçbir avrupa takımının kendi ülkesinde bu kadar taraftarı yok, bir ülke kadarız zaten). Ülkemizi tabi ki bir İngiltere bir İspanya'nın sahip olduğu refah seviyeside görmüyorum görmek cahillik olur. Durumumuz malum, herkesin alım gücü yok fakat 30 milyon taraftar diyorum ! bu taraftarların onda biri store'dan bir anahtarlık alsa, yüzde biri bir forma alsa kazanılacak geliri düşünebiliyor musunuz. Gidip 50 liraya çakma forma alacağına git GSstore'dan 30 liraya Peşindeyiz tişörtü al. Takımına katkını yap, mutlu ol.

O yüzden, para meselesi bir yana ben bilinçsizlikten yakınıyorum çünkü para vermeden çakma forma da alamazsın. Bilinçsizlik almış başını gitmiş yoksa başka bir şey değil.

Dün malum sitede bir çakma forma 70 küsür fiyata alıcı buldu. Muhtemelen alan kişi paketi açtığında şok olacak. Dün 70 küsüre satılan sahte formanın resimleri bir alt başlıkta, o mor forma işte. Üzücü olan 40'a yakın bir teklifle kapanması bu satışın. Satan da terbiyesiz tabi Orjinal Adidas ürünü yazmış. Gsstore'dan bizzat gidip aldım yazan bile var çakma formaya göz göre göre. Terbiyesiz adamlar !

Bu arada biraz daha üzeyim sizi. Bu işlerde ne yazık ki Galatasaray lider. Lider olmaya alışmış bir takımız fakat bu çok acı bir liderlik. Sahte Fenerbahçe formaları sitelerde neredeyse hiç yok, tek tük. Stadlarını görüyorsunuz lisanslı formalar ile dolu, herkes alıp giymiş. Bloga da yazıldı, yorum kısımlarında, dünkü maç sahte forma ile dolmuş taşmış. O zaman biz daha çok Ülkerler görürüz avealar görürüz her yerimizde.

Gerçek Galatasaray'lı Lisanslı orijinal Galatasarar Store' ürünü alır takımına katkısını yapar, mutlu olur.

12 yorum :

L dedi ki...

abi adam gidip 200 milyon bilet alıyor, üstünde çakma forma. gidip sorsan hayatı gs'dir onun. böylelerinin ta...

Inferno dedi ki...

Bazi sehirlerimizde Orijinal forma bulma sorunu var ben sahsen zamaninda her sene Mersinden alirdim ve orijinal formalari zor bulurdum, orijinal olmalarindan bile bazen süphem olurdu.
1997'de orijinal diye bana sahte forma kakalamislardi, o zamanlar da çok gençtim anlayamamistim çünkü orijinalleri görmemistim.
Bu sene bile babam bana orijinal diye satilan turuncu formalardan getirdi. Ben telefonda ona dikkat edilmesi gereken herseyi anlatmistim ve satan da orijinal diye satti zaten. Forma bana ulastiginda kumasindan ve climacool logosundan kopya oldugu anlasildi.
Güzel bir kopyaydi ama benim gibi orijinal isteyen biri için çok yetersizdi.
O yüzden Istanbul'dan bir akrabam bana GS STORE'dan orijinalini aldi.

Groza ateş, bunaltı dram ! dedi ki...

Arkadaşın en azından hakkı var adidas magazasında Galatasaray formaları yok! Şapka,top,çanta ve cüzdan var ama forma yok..Orda çalışanlara sordum neden yok diye bize Galatasaray forması gelmiyor diyolar ilginç..Bir tek ykm'de görmüştüm başka biyerde yok koca mersinde..İstanbulda veya yakınında yaşamak var kardeşim :d

i! FuRKaN !i dedi ki...

fener formalarida nasibi almaya basladi sanirim:

alman ebay sitesinde bir üye, (sanirim türk) cakma forma satiyo fener+cimbom

hemen sikayet ettim...

bakin kendiniz görün
http://shop.ebay.de/cilgin3184/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=

L dedi ki...

@inferno:

mesela balıkesir'de de var bu sorun. geçenlerde arkadaşlar her yeri aradı ama, bulamadılar. nerdeyse 1 ay olacak. ezmek gibi olmasın ama, mardin filan değil bu, balıkesir yani.

müşkülpesent dedi ki...

dün akşam maraton'da erman toroğlu'da gs ve bjk nin en büyük sorunu işportacılara taviz vermeleri, dükkanları dururken gidip işportacıdan alıyorlar bence işportadan alan taraftar gerizekalıdır , maça geliyosun ver parasını orijinal al yılda bir kere alıyorsun dedi.
bu korsan satanları zabıtalar değil taraftarın oralardan soğutması alışveriş yapmayarak uzaklaştırması gerektiğini söyledi.

kendisini pek sevmem ama bozuk saat bile doğru gösteriyor işte günde iki kere.

armAsıgı dedi ki...

Ayıp ve yazık. 475 liraya açık kombinesi alıyor 30 lira fark varken orjinal yerine çakma alıyor. Sorsan canımı veririm Cimboma der. Ben bir forma aldım ikincisini almak için kaç takla atıyorum. Üstelik formayı almak için değil kulübe katkı yapmak için istiyorum. Bu arada stadın yakınlarında satılması tam rezillik.

müşkülpesent dedi ki...

100bin gs taraftarı en az 25tl lik ürün alsa bu 2.5milyon tl ediyor ki biz burada milyonlardan bahsediyoruz

30milyon taraftar olsa 1tl lik katkı yapsalar 30milyon tl eder.

ayrıca diğer ürünlerde var gs mobile mesela iki yeni kampanya yaptı hem faturalı hem kontörlü hat kullananlar için ikisi de çok avantajlı böyle ürünlerin kullanılması da katkı sağlıyor.

müşkülpesent dedi ki...

orijinal ürün almak için bir başka basit hesap

bir yıl 365 gün hergün kenara 1tl atsan yılda 4 tane orijinal forma alırsın.

armAsıgı dedi ki...

Harbiden bu son hesap çok güzel.

ayanux dedi ki...

sahte formayla baş etmek için düzenli bir sisteme geçmek şart. bunu taraftardan beklemek işi basite indirgemek olur. herkes bizim gibi değil çoğu zaman insanlar gerçeği ve sahteyi birbirinden ayıramadığı için de bu hataya düşüyor. hıncal uluç yazmış mesela.. kendileri buyurmuş ki ''stadyumda gezin 3-5 sahte forma alan insanı alın içeriye, açın davayı bak bakalım kimse alıyor mu''
buradan hıncal bey i de tebrik ediyorum. sorunu şu iki cümleyle çözmüş ya helal olsun.

ayrıca formaların cok pahalı olması argumanına sığınarak sahte forma alımını meşrulaştırmaya çalışanları da görüyor ve okuyorum. şahsen benim maddi durumum çoğu zaman her sene başı forma almaya müsade etmez. aslında çoğumuzun da etmeyebilir. hemen hemen hepimiz her sezonun formasını çıktığı gibi almıyoruz zaten. indirimleri bekliyoruz. ayrıca store larda her keseye uygun formalar da mevcut. herkes kesesine göre destek olsun kulübüne. taraftar formaları var, antreman urunlerı var, var oğlu var. pahalı diyip sahtesini almak ta ne demek!

daha once de soyledım. gs store un yonetımını hiç beğenmiyorum. son derece acemiler. hemen bir örnek vereyim. açın google a gsstore ihbar hattı yazın. bakın bakalım bir şey bulabiliyor musunuz. birde fenerium ihbar hattı yazın görün. adamlar gecen sene kaç işlem yaptıklarını, kaç dava açtıklarını, sonuçlarını dahi yazmışlar. sahte ürün imalatından dolayı açılan davalarda toplam 210 yıl cezaya, 18 trilyon para cezasına hükmedilmiş. işte sistematiğin sonucu. gs store ciddi ve net bir tavırla bir hukuk servisi kurmalı ve bu sorunu bir an önce cozmelidir.

yazının orjinalı ;
http://www.fenerbahce.org/kurumsaldetay.asp?ContentID=122

ayanux dedi ki...

çok sinirlendim yazmaya devam ediyorum.

neden gs store un stadyum mağazasının burnunun dibinde franchise mağazaları var. zaten kendisine ait olan pastayı niye bölüyor ? profilo, nişantaşı, cevahir, istiklal benim bildiklerim. bilen varsa daha da aydınlatabilir bizi.
zaten kulüpler forma satışından oyle çılgınlar gibi para kazanmaz. sebeplerini tahmin ediyorsunuzdur. asıl para kazandıran şeyler, store un kendi tekstil ürünleridir. bunu da kendi mağazana müşteriyi çekerek satarsın. bunları neden burnunun dibinde verdiğin bayilere kaptırasın ki. mantıklı bir açıklamasını bilen varsa beri gelsin.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır