Bu Blogda Ara

17 Ağustos 2009 Pazartesi

MOR FORMA DETAYLI FOTOLAR

Almadan önce de söylemiştim aldıktan sonra da söylüyorum. En özenli formamız Mor forma olmuş. Kumaş kalitesi çok yüksek bana sanki parçalı ve beyazdan biraz daha kalın bir kumaşa sahip gibi geldi. Diğerleri uçuşurken bu ağırlığını koymuş. Fakat Parçalıdaki gibi ASY veya Efendiler logosu yok bu formada, ancak sade olduğu da söylenemez çok iddialı ve başarılı bir forma. Fotolarda göremediğiniz ve sormak istediğiniz bir şey olursa yorum kısmına yazın isterseniz daha fazla foto da çekebilirim.








"Gerçekleri Tarih Yazar Tarihi de Galatasaray"




Parlak kumaş yakın çekimlerde az çok belli olmuş.

12 yorum :

mbelge dedi ki...

Altta Galatasaray yazısı ve amblemimiz var ya. O sadece bir şerit mi yoksa formanın içi tamamen o şekilde mi?

mbelge dedi ki...

Şimdi gördüm de aynısı parçalıda da varmış. Onda daha net. Yalnızca şerit sanırım, öyle mi?

Selocan dedi ki...

Evet mami serit sadece, butun ic kapli degil oyle

Herhangi Biri dedi ki...

elinize sağlık gerçekten en kalitelisi mor forma duruyor
bu arada aşağıya olması gereken ülker reklamlı halini koyuyorum
http://img104.imagevenue.com/img.php?image=15677_mr_122_412lo.jpg

Selocan dedi ki...

ismail efe çok güzel olmuş eline sağlık bir de senden ricam tam ters versiyonunu yaparmısın yani morlar yerine beyaz beyazlar yerine mor onu da bir görelim ben başlık açarım sonra :)

ayanux dedi ki...

bu etekte bulunan bantın çok güzel bir işlevi var. formayı belinizden içeri kıvırdığınız zaman sanki formayı şortun içerisine sokmuşsunuz gibi duruyor. uzun süre de oyle kalıyor. hemen dokulmuyor dışarı doğru.

ben adidas bu yuzden seviyorum zaten. 60 senedir bu işi yapıyorlar nike gibi 10-15 senedir değil. detay manyağı herifler. her forma bir kinder sürpriz yumurta kıvamında :)

Unknown dedi ki...

kumaşın diğerlerinden kalın olması aslında formanın daha kaliteli oldugunu değil bence aksine digerlerinin futbolcu performansı açısından daha kaliteli olduğunu gösteriyor. mor forma biraz agır digerlerinden ve kesinlikle yaz sıcagına uygun değil sanki uzun kollu olması gereken bir formanın kısa kollu hali kadar yakıyor giyeni.

Selocan dedi ki...

Haklısın boo araya virgül koymam lazımdı. Yani kumaş kaliteli, ayrıca kalın bir kumaş demek istedim. Yoksa diğer kumaşlarda çok kalite.

Bence de kışlık forması kumaşı var.

Herhangi Biri dedi ki...

bunu daha önce denemiştim ama sanırım ilki daha güzel bir de siz bakın

http://img220.imagevenue.com/img.php?image=20525_2009-201023rd9Arka7Y1C35BCz_122_455lo.JPG

Unknown dedi ki...

evet mesela climacool olayı digerlerinde daha bi serinletici , mesela antepte bun giyseler telef olabilirlerdi. ama saglamlık açısından mor en iyisi gibi duruyor. kırmızı da morun aynısı olacak sanırım. o arada ince kanallar var onları keşke kırmızıda sarı yapsalarmış

Herhangi Biri dedi ki...

bu arada denizli maçında dikkat ettiniz mi bilmem ama parçalıda beyaz font siyah kadar kötü durmakta. sarıya denk gelen kısımlarda numara iyice belirsizleşmiş.
daha önce koydum ama sizin fotolarınızdan yeni parçalı;

http://img161.imagevenue.com/img.php?image=21078_1_122_946lo.jpg

Selocan dedi ki...

Abi bunlar süper olmuş paylaşayım hemen ellerine sağlık :) teşekkür ederim.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır