Bu Blogda Ara

23 Ağustos 2009 Pazar

YOK ARTIK ! ÇAKMA FORMA STORE FİYATINA

Efsane bir çakma forma gördüm ve şuan fiyatı uçmuş gitmiş (71 lira 38 teklif !!!). Bir de üstelik iade de kabul edilmiyormuş ! Basbas bağırıyor yani ne güzel kazıkladım diye !! Bu blogu takip edip de teklif veren varsa geri çeksin arkadaşlar. Yazık yani, biraz daha teklif verilse orjinal Store fiyatına ulaşacak o kadar artmış fiyatı. Bu sitelerden yeni sezon forması almayın arkadaşlar gidelim store'umuzdan alışverişimizi yapalım. Daha az para veriyor olabilirsiniz ancak çakma bu formalar.

Bir de ürün açıklaması kısmına. Galatasaray'ın yok satan forması, piyasada yok satılıyor, bulunması imkansız yazmışlar.. Gir store'a bak bakalım imkansız mı. Sanki 88-89 forması mübarek.


Bandrol yanlış, sahte.. Kumaş kalitesi berbat.


Ülker reklamına bakın. Koymasaydı daha çok satardı. Onu bile tutturamamışlar.


Bu ne ya komedi gibi..

Dikkat edin arkadaşlar. Store'dan veya Adidas mağazalarından alışveriş edin. Yazık günah bu fiyata kolpa forma almayın. Hiç almayın !

Gerçek Galatasaray'lı Orijinal Lisanslı ürün alır. Gider Store'undan alışveriş eder. Kulübe katkısını yapar mutlu olur.

Kulübün bu tip sitelere ihtar çekmesi lazım. Yeni sezon ürünlerin ve lisanssız ürünlerin satılmaması lazım. Çünkü o Arma tescillidir ve her isteyen forma üzerine koyamaz.

Edit: Ürünlerin siteden kaldırılması için şikayet bölümleri oluyor. Bu siteler de şikayet geldiği takdirde duyarlı olup satışları durdurabiliyorlar. Daha önce rastlamıştım. Yorum kısmında şikayet etmek için gerekli linkleri bize IEt verdi. İlgisi alakası için teşekkür ederiz.

27 yorum :

Unknown dedi ki...

şikayet edilirse sitenin ürünü listelemeden kaldırması gerekli, normalde(!) sahte ürünleri satmak yasak. hadi yabancı markalar neyse bunları kovalayan yok ama kullanıcı olarak biz şikayet edersek bile site dikkate alır.

eger linki yazarsanız buraya ben şikayet edebilirim.

Özgür Şeker dedi ki...

3. resimdeki formayı Levadia maçından önce stadda birçok kişinin üstünde gördüm.Arkası tamamen sarı ve geçen seneki kırmızı fontla Arda yazıyor :) gerçekten komedi

Çok saçma ürünlere para veriyor millet sponsorlarda sesini çıkaramıyor bedava reklam..

Selocan dedi ki...

@IEt

gittigidiyorda satılan bütün yeni sezon formaları öyle. Toplu şekilde satılanlar. Galatasaray Forma diye aratırsanız GG'de çıkan yeni sezonların hepsi çakma.

Sahibinden.com'da da var bir kaç tane. Yani tek bir link değil maalesef, yayılmış.

@Santiago

Abi bir de maça geliyorlar. Ben açıkçası maça çakma forma ile gelmeye utanırım. Nasıl umursamadan alıp giyebiliyorlar anlamıyorum. Ben utanırım yani.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

@Selocan,

evet fark ettim de sandımki orjinal ürün satan da vardır arada ondan doğrudan linki istedim, malesef galatasaray forma yazınca çıkan ürünler sahte!

benim izleyeceğim yol:
http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/yardim_destek.php
=> Rapor et: Yasaklı ürün veya listeleme kuralları ihlali

Sitenin Sözleşmeler ve Kurallar bölümünde " Hukuki İhlal Gerçekleştirebilecek ürünler" kısmına ithafen:
http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/yardim_mainv2.php?cat=kc#hukuki

VEYA 2. seçenek şimdi gördüm:
Sahte veya Replika ürünler:
http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/yardim_mainv2.php?cat=kc#sahte

Telif hakkına sahip ürünler veya Sahte ve Replika ürünler, kategorisinde bu ürünler şikayet edilebilir. Site üyeliğiniz olmadan şikayet edilebiliyor mu emin değilim ama isterseniz 2dk'da üye olup siz de şikayet edebilirsiniz.

Olmadı illaki klüpte bu işlerle uğraşan birleri vardır bence, sadece internetteki satışları nasıl durduracağından haberi yoktur, böyle birini tanıyan varsa biz sadece ihbarları o kişiye de yapabiliriz, tüm satılan sahte formaları bulmak 10-20dk'yı almaz açıkcası.

Selocan dedi ki...

Ne yazık ki evet hepsi sahte. İnsanlarda teklif yağdırmış bazılarına. Mağdur olacaklar haberleri yok.

Benim zaten var üyeliğim ben de şikayet edeceğim.

Teşekkür ederim ilginiz için.

Unknown dedi ki...

Belli ki daha önceki arkadaşın da dediği gibi insanlar ucuz forma almak için şikayet etmiyorlar site de buna göz yumuyor, muhtemelen şikayetler de göz ardı edilir zira her satıştan sitenin komisyonu var.

Neyse ben yolladım şikayeti bakalım ne cevap verecekler, işin zor kısmı bazı satıcılar resimleri doğrudan GS Store'dan alıp koymuş belki ürünün uzaktan yakından alakası yok ama resimler öyle olunca şikayet edemeyiz sanırım. Takip etmekte veya üstüne gitmekte fayda var bence sonuçta 200-300 forma bile bu şekilde satılsa baya bir kayıp söz konusu.

koala dedi ki...

valla alan çakallara müstehak. orijinal formaya 89 TL vermemek için 75'e orijinal forma aldıklarını sanıyorlar. biraz daha kaskaslarlar umarım. gayet güzel oluyor. git efendi gibi store'dan ya da adidas mağazalarından al.

Selocan dedi ki...

Valla 5-6 forma da olsa ben üzülürüm. Dediğiniz gibi adamlar store resimlerini koymuşlar. Bence onun da yasak olması lazım. Sattığın ürünün kendi resminin bulunması lazım bu tip sitelerdeki satışlarda. Ama kim getirecek bu kuralı. Sen araba alırken de resmini görmeden mi ya da katalog resmini mi görüp alıyorsun. Yasak olması lazım. Ürünün kendi resminin olması lazım.


@koala

Bir yandan da haklısın alan da adam gibi storelardan alsın storedan almayan da kazıklansın. Ancak kazanan bu işten satıcılar oluyor ve bu piyasa gitgide büyüyor. Eskiden bu kadar fazla değildi. Sen sıkıyorsa İngilterede Man Utd nin çakma formasını sat bakalım noluyor. Satıcı bu işten kazanıp işlerini büyütmese alana müstahak tabi.

Gala's dedi ki...

Bunu yapan kanıbozukların allah belasını versin hırsız herifler..

müşkülpesent dedi ki...

mor formanın etiketinde eski logoyu koymuş bir de insan bakar formada ki logoya ordan bile anlar sahte olduğunu.

Unknown dedi ki...

Güncelleme:
2 şikayetle ilgili kısa sürede Gittigidiyor'dan gelen cevaplar aşağıdaki gibi.

Satıcıdan ne gibi bir talep ediyorlar bilmiyorum, umarım adama ürünler sahte mi diye sorup ona göre karar vermezler :) Siteyle ilgili daha önce hiç bir sorun yaşamadım ama bakalım bu tür bir konuda ne yapacaklar ona göre bir şeyler düşünebiliriz. Gerekirse sahte ürünlerin satışlarını afişe etmek için blog açarız :)

Sayın IEt,

"xxx" adlı kullanıcıdan ürünleri hakkında bilgi talep edilmiştir. Gelecek olan bilgiler dahilinde gerekli olan müdahale ve işlemlerimiz yapılacaktır.

Sayın IEt,

Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederiz. İlgili ürün satıcısından bilgi talep edilmiştir. Gelecek olan bilgiler dahilinde değerlendirmelerimiz yapılacaktır.

Unknown dedi ki...

Dün stadın etrafında bu çakma formaları giyen bir ton insan gördüm. Orjinal forma çok cezbedici ve albenili durmasına karşın, bu salak formalar o kadar iğreti ve itici duruyor. Alan adama da çok birşey diyemiyorum. Formalar birçok insan için ateş pahası. Stada girip o güzel formaları giyenleri görüp özenmesi ve gücünün yettiğini alabilmesi çok anormal bir davranış değil. Fiyatlar daha makul seviyede olsa o insanlar da tabiki storedan alırlar. Kulüp de sürümden kazanmış olur.

Adsız dedi ki...

moral bozmak gibi olmasın ama bizim yapacağımız şikayetlerle bunları internetten kaldıramayız.ama üst makamlara yayabiliriz.benim düşüncem kulübe ve stora mailler atalım.ayrıca devlette bu konuda çok sorumsuz artık ünlü kişiler bile çocuklarına lisanssız forma giydiriyo.dün bir forma gördüm umbro zamanındaki beyaz formalardan adamlar umbro logosunu bile kabartma yapmışlar bu sahtecilik işi iyce ilerledi

vobeya dedi ki...

http://www.ajansspor.com/galeri/resimler/61695F62625F636161695162686B65676B616AA3639BA5AA.jpg


beyler bu forma ne zamanın vestel reklamlı

Selocan dedi ki...

O forma 87 ile 9o arası giyilen forma. Yılını tam bilmiyorum. Fakat o dönem zaman zaman vestel reklamı da kullandık.

vobeya dedi ki...

daha öncede sormuşum pardon abi kusura bakma :D

Selocan dedi ki...

:) estf. Belki yorumları gören biri tam senesini yazar.

Groza ateş, bunaltı dram ! dedi ki...

Selamlar..Arkadaşlar bende bu durumu forumlarda paylaşabilirmiyim ?

Selocan dedi ki...

Paylaş tabi abi. Herkes paylaşsın insanlar biraz olsun almaya utansın.

Groza ateş, bunaltı dram ! dedi ki...

Sağol renkdaş bende bunu düşünüyodum..Çok utanıyorum bu durumdan özellikle bizim taraftarımız çok yapuyor bunu :(
Gaziantep maçına gittiğimde Çoğu kişinin üstünde sahte forma vardı.Buda mı sahte buda mı sahte diye kafamı duvara vurcaktımya :s Alma günlük kıyafetinle gel ondan iyi be kardeşim..Yazık çok yazık...

Selocan dedi ki...

Git kırmızı tişört giy yani. Alamayacak durumda olan insanlar var tabi 90 lira maç 52 lira taraftar forması. İnsanlarımızı bunu veremeyebilir çok normal. Fakat bilinçsiz de olmamak lazım. Onlar aldıkça formaları bu piyasa almış başını gidiyor olacak. Daha da büyüyecek. Ondan sonra Sırta Ülker reklamı da alınır kıça avea da konur.

Groza ateş, bunaltı dram ! dedi ki...

Sende haklısın abicim..Bu arada paylaşırken bloğunun adresini veremedim bağlantı vermek yasak diye haberin olsun :)

Selocan dedi ki...

Yok problem değil burada sitenin reklamından çok daha önemli bir konu var ne kadar yayılsa ne kadar bilinçlensek, şikayet etsek o kadar iyidir. İlgine teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

hatırlarsanız bi ara forma tasarımlarının çalındığını ve sahteciliğe başlandığı ve bu yüzden yeni tasarımlara başlandığı söyleniyordu.bu resimdeki parçalıyı hiç bir sezon giymedimize göre tasarımlar çlınmasaydı bu sezon forması olabilirdi galba.keşke olsaydı tasarımını çok beğendim

armAsıgı dedi ki...

Yazık vallahi yazık. 15 lira fazladan vermemek için neler yapıyorlar? Git taraftar forması al 50 lira civarı. Bu arada ben inanmıyorum bir Galatasaray forması alınamayacak sıkıntı olduğuna. Sokaklar araba kaynıyor. Bu arabalar bedava mı=?

Rewind dedi ki...

sahte forma satıyor. bir de orijinal yazıyor. sahibinden.com'daki sahte gs formalarını şikayet ettim. fakat sahibinden bir tane bile ilanı silmedi. siler mi. ilan sayısının düşmesi işine gelmiyor adamların.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır