Bu Blogda Ara

24 Ekim 2009 Cumartesi

ANKET SONUCU


Anket sonuçlarını resimlerden inceleyebilirsiniz. Farklar çok açık olduğu için fazla söze gerek yok. Hani çok fazla oy da yok, ancak eminim acetoda da bu anketler yapılsa oran aynı olacaktır. Yetkililer bir incelesin sonuçları. Anketlere katılan herkese teşekkür ederiz.

Benim bu 3 forma anketinden yapılmasını en çok istediğim Avrupa Parçalısı (Arkası düz kırmızı ve UEFA patchli). Uzun kollu forma tercih etmediğim için onun sıkıntısını çekmiyorum, fakat gerek tanıdıklarım, gerekse anketten çıkan, ciddi bir kesim Uzun kollu forma istiyor. Sarı forma hepimizin hayali, fakat daha önce de dedim bu konuda pek ümitlenmeyelim.

1 yorum :

Adsız dedi ki...

http://fossacimbom.blogspot.com/2009/10/ne-soylesek-az.html

Simas'a yazmayı düşündüm fakat burada ilginizi çekeceğini umuyorum.

Teşekkürler Galatasaray Formaları Blog.
Teşekkürler DOST'um ;-)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır