Bu Blogda Ara

5 Ekim 2009 Pazartesi

METİN OKTAY VAPURU ANKET


Konu formalarla ilgili değil. Fakat Galatasaray forması üzerine en çok yakışan isimle ilgili bir haber bu. İzmir'de yeni yapılan şehir hatları vapurunun ismini belirlemek üzere bir anket başlatılmış. Bu ankete katılıp, oyunuzu kullanıp yeni vapurun ismini belirlemede siz de katkı yapabiliyorsunuz.

Vapur için düşünülen ve ankete konan isimlerden biri de Efsane Kaptan, Kral ve aynı zamanda İzmirli Metin Oktay. Sanırım fazla söz gerek yok. Oylar Metin Oktay'a.

Bu arada İzmirli falan değilim fakat Galatasaraylıyım :)

Sağ kolon Anket kısmına bu "Vapur Anketini de" ekledim. İhmal etmeyiniz :).

Bu haberi 3 Pas 1 Gol Blog'unda gördüm.

6 yorum :

Volvox dedi ki...

Selocan çok teşekkür ediyorum sana ;)

Selocan dedi ki...

Ben teşekkür ederim bizimle paylaştığın için :)

Ozan dedi ki...

bari buna bulaşmasaydınız!

Selocan dedi ki...

Ozan dediğin gibi tek bir vapura isim konmayacak. Zaten ilk 3 kesinleşti gibi. Dert edecek bir durum değil yani. Metin Oktay da Göztepe de Karşıyaka da vapulara isimlerini yazdıracaklar. Tabi Vapur değil Motormuş onu da senden öğrendim. Aslında yazdığına ben de katılıyorum. Eski takaları dayayıp her şeyi kendileri belirleyecek sonra da sadece gösteriş ve anlayış ayağına isimleri kendileri anketle seçiyoruz ayağı yapacaklarsa hiç yapmasınlar.

Gönül ister tabi Atilla İlhan da yukarılarda yer alsın ama ülkemizde yapılan anketlerde bu biraz zor. o da ayrı bir konu burayla da alakasız.

Anıl dedi ki...

İzmir'de yaşamayanların bu ankete oy kullanmalarını doğru bulmuyorum ben. İzmir'de yaşamayan bir G.Saraylı olarak ben kendimi dizginlemesini bildim. Nereye baksam bu ankete verilmiş linkleri görüyorum.

Selocan dedi ki...

O artık oy verecek kişilerin kendi kararı. Sonuçta bu blogu sadece İstanbullular takip etmiyor. İzmirden de giren var girip görmesi açısından İzmir'de yaşayan Galatasaraylılar açısından bloglarda yer alması normal bir durum. Şehre göre açılmıyor çünkü bloglar her şehirden okuyucuları oluyor. He ben oy verdim orası ayrı ama dediğim gibi o kişinin kendi kararı.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır