Bu Blogda Ara

23 Ekim 2009 Cuma

NOSTALJİK BEYAZLARA DEVAM


Konumuz birkaç başlıktır beyaz formalardan gidiyor. Bugün 80'leri kurcalarken sürpriz bir beyaz formayla daha karşılaştım. Sizinle de paylaşayım.

Formayı ilk olarak 81-82 sezonunda giymişiz gibi gözüküyor (Edit: 80-81'de de tek maç giyilmiş). Bu sezon 4-5 maçta giyilen forma, 1984-85 ve 86-87 sezonlarında 1'er maç giyilmiş. Bu 3 karşılaşma da AliSamiYen'de ve sarı kırmızı renklere sahip takımlara karşı oynanmış. Bakınca aynı forma 6 sene kullanılmış. İlginç.

1981-1982


1984-1985



İnceleyecek olursak; Adidas marka gibi gördüm. Gerek şeritleri, gerekse göğsündeki logo bana bunu çağrıştırdı. Zaten o sezonlarda zaman zaman Adidas formalar da giymişiz. (Marka açısından karışık sezonlar, daha sonra değiniriz). Yakaları kırmızı renk ve üzerinde sarı ince çizgiler mevcut. Yakadan kolların ucuna kadar kırmızı 3 çizgi ve onların arasında yer alan sarı çizgiler, bize bu sezonki beyaz formamızı çağrıştırıyor. Kolların uçlarındaki lastikler de yine sarı kırmızı çizgiler ile oluşturulmuş. Çok detaylı ve şık bir forma. Nostaljik beyaz formalarımız gerçekten şahane. Bu formanın bir benzerini 70'lerde de giymiştik. O bisiklet yakaydı (En aşağıdaki resim). Bu arada 1984-85 sezonunda kırmızı şort ile giymemiz bu beyaz formayı değişik bir durum ve oldukça yakışmış. Keşke bu kombinasyonlar şu sıralarda denense.

1986-1987


1976-1977

Daha ne sürprizler gelecek acaba önümüze.

6 yorum :

boo dedi ki...

pek takip edemedim ama katowice maçındaki beyazı koyup koymadıgını bilmiorum

Selocan dedi ki...

Bahsetmiştik ondan ta blog'un en başlarında. Bu formalarımızı hatırlıyor musunuz #2 Bölümünde. Ancak yakın zamanda calibra 92-93 sezonunda giyilen bütün formaları koyacak bloga, o zaman da değinir zaten.

EN BÜYÜK CEYLANCI dedi ki...

abi hepsi birbirinden güzel,evet
1992 deki bir macta giyilien bu formayi bende cok sevmistim

ayrica 1993 yilindaki gs sevilla macindaki formayida bulma imkaniniz varmi ben aradim ama tam net degil kirmizi bir formaydi yalnizca bir kere giyilidi .
ama cork ctiy macindaki formaya benziyordu
Maradona´nin bize karsi oynadigi mac ti
SEVGILER

boo dedi ki...

cork city maçındaki ipli yakalı forma o. 2 kez giyildi biri sevilla ile özel maç diğeri cork city deplasmanı dediğin gibi. o forma satılmadı ama yoktur kimsede . bir de alakasız bi not düşeyim de ilk ben demiş olayım. şortlarımızda reklam var artık : "ülker şölen" yazıyor yeni şortlarda. çok büyük bi reklam değil şortun kumaşının içinde duruyor yani yapıştırma değil

Selocan dedi ki...

Cork city maçında giyilen forma ligde de bir maçta giyilmiş. Milliyet arşivinde yakaladım. Hatta resmi de var da çok net değil ve hangi maç olduğunu not düşmeyi unutmuşum. Bakarım bir ara yazarım bir 2 şey.

EN BÜYÜK CEYLANCI dedi ki...

oldu hocam emeklerine saglik

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır