Bu Blogda Ara

9 Ekim 2009 Cuma

MAHKUMUZ ÜLKER'E

2 gün önce Galatasaray'ın kamp ürünleri satışa sunuldu. Antremanlarda kullandığımız formalar ve eşofman takımlarından oluşan kamp ürünlerininin alanı çok oluyor. Benim çevremde forma almayıp bu kamp ürünlerini satın alan çok kişi var. Ben de açıkçası forma koleksiyonu yapmasam, paramı her sene 4 formaya vermesem kamp ürünlerinden 1-2'sini almak isterdim. Özellikle eşofman takımlarını oldukça beğenmişimdir. Bu sene çıkan ürünler de oldukça başarılı, zaten çoğunu tvlerden antremanlar sırasında görmüştük. Oldukça güzel gözüküyorlar ve günlük kullanım için de idealler (di).

GalatasarayStore'un internet sitesini açtığımız zaman anasayfada yeni gelen ürünler hemen gözümüze çarpar. 2 gün önce siteyi açtığımda yeni gelmiş kamp ürünlerini görünce incelemek istedim. Burada da resimlerini paylaşırım hevesiyle hepsini tek tek açtım. Karşıma çıkan şey beni bir hayli hayal kırıklığına uğrattı. Hadi formalarımıza bir şekilde katlanabiliyoruz alışamasak da... Peki kamp ürünlerinin sırtlarına neden Ülker yazılmış. Yazıktır, insanlar bu ürünleri günlük kullanım amaçlı alıyorlar ve artık bu ürünlerin de sırtlarında kocaman Ülker yazacak ! Eşofman takımının arkasında yazan Ülker ise içlerindeki en saçmaları. Gerçekten yazık olmuş, görünce bir hayli üzüldüm. 27 milyona esiri olduk adamların. Galatasaray Store'da satılan formaların arkasına bile Ülker yazılmasına karşıyız. Adamlar maçlarda zaten reklamını yapıyorlar, alan taraftarın sırtından neden reklam yapıyorsun. Neden takımına para kazandırmak için, kendi tutkusu için aldığı formalara karşılık bir firmanın ayaklı reklam panosu oluyoruz anlamış değilim.

Dedim ya formaları bir şekilde anlarım fakat bu kamp ürünlerine diyecek laf bulamıyorum. Peki sizce Ülker reklamını her formasına uygun renk yazdırabilen, storelarında reklamsız forma ve kamp ürünü satan Fenerbahçe Ülker'den kaç para aldı ? 20 milyon ! Evet biz 27'ye köle olurken adamlar 20 milyona istediklerini yapabiliyorlar. Belki 7 milyon az para değil evet. Fakat sırtında Ülker yazdığı için o formaları ve kamp ürünlerini almayacak o kadar insan var ki. Bu taraftarlarımız da o 7 milyonluk açığı az da olsa kapatabilirdi. Tabi bunlar varsayım ve bu konuları konuşmak benim haddime değil. Kulübümüzü yöneten kişiler tabi ki durumu benden daha iyi biliyorlardır o 7 milyonlarla Elano alındı sonuçta. Ben sadece bir taraftar olarak bu sırtta dev gibi yazan Ülkerlerin her yerimizi kaplamasından memnum değilim.

He bir de Türk Telekom ve avea var. O 2'sini çoktan geçtim.

1 yorum :

The Champ dedi ki...

bu sadece şunu gösteriyor... Adnan Polat, futbolu aziz yıldırımdan çok daha iyi biliyor olabilir ama ticarette ondan daha kötü... sürekli GS Store neden feneriumdan daha az satış yapıyor diyor birde..
Formalar ve eşofmanlar falan reklamsız satılsaydı inanıyorum o 7 milyondan daha fazlasını kazanırdık..

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır