Bu Blogda Ara

21 Ekim 2009 Çarşamba

BU FORMALARIMIZI HATIRLIYOR MUSUNUZ #7

Efsane olabilecek bir forma ile karşınızdayım!

Bu forma da Galatasaray tarihindeki bir kaç forma gibi, sadece 1 maçlığına giyilmiş, 1995-1996 sezonunda.

Ben daha önce hiçbir yerde fotoğrafını görmemiştim, kendisini de zaten göremedim; ta ki Milliyet Gazete Arşivi'ni deli gibi karıştırana kadar...

Forma benim için gerçekten sürpriz oldu, inanılmaz heyecanlandırdı... Sanıyorum ki sizin için de öyledir.

1995-1996 Sezonu, Beyaz forma:


İnanılmaz sade tasarımı ve o dönemki gerek düz kırmızı ve sarı formalar, gerekse parçalı formalar ile ortak olan kumaşı, amblem, Adidas logosu dizilişi ile tek maçlığına üretilmediği bariz belli olsa da, sadece 1 maçlığına giymişiz bu sade ama son derece hoş formayı.


Bu forma gibi bir başka sade formayı da 1997-1998 senesinde Sion maçında giymiştik hatırlarsınız. Ancak o formada sarı ve kırmızı detaylar bir arada kullanılmamıştı.

Bu formada ise yakada sarı ve kırmızı renklerin, oldukça güzel bir şekilde kullanıldığına tanık olabiliyoruz.

Gözlerimiz bu sezonlarda da böyle hoş yaka tasarımları aramıyor değil.

15 yorum :

Selocan dedi ki...

Efsane ! Şoktayım şuan :)

Selocan dedi ki...

Bulur muyuz dersin Üstad :p

calibra dedi ki...

Bulunmayacak forma yok Alican biliyorsun :)

Selocan dedi ki...

Alalım listeye :) Abi hala yeni forma görüyoruz ya aklım almıyor bu duruma. Nedir bu istikrarsızlık.

calibra dedi ki...

Sorma yahu!

Boyuna birşeyler giyip durmuşuz.

Bu forma neden 1 maç giyilmiş onu düşünüyorum. Beyaz yani aslında... Bütün sezon neredeyse komple parçalı giymişiz, altında kırmızı, sarı ve siyah şortlarla...

Bu formayı neden hiç giyme ihtiyacı duymamışız, o da ilginç. :)

Yaptırılmış unutulmuş mu, nedir, çözemiyorum :)

Selocan dedi ki...

Aman abi oralara girersek çıkamayız. "Neden tek maç, neden giymemişler" o senelerin en büyük sorunu :)

calibra dedi ki...

İşte girmeyeyim diyorum kendimi alamıyorum yine :)

Mesela bendeki parçalı. Ulan forma yapmışsınız arkadaş, giymişsiniz tüm hazırlık maçlarında, sonra bir maç iki maç, PUF!

Bir daha yok forma! :)

Selocan dedi ki...

Bu zamana kadar giydiğimiz en güzel beyaz forma. Şuan buna karar verdim.

calibra dedi ki...

Ben bu yakayı istiyorum arkadaş!!! :)

Selocan dedi ki...

Düşünsene bu sene de böyle formamızın olduğunu. Yaka dışında hiçbir yerinde renk yok sadece düz beyaz ve yakası da bu şekil. Kaldı ki Lappapzade de yazmış Adidas'ın bu sene bu yakası var. Ahh ah efsane olurdu.

calibra dedi ki...

Ben Marsilya'nın formayı görünce Mayıs ayında, o kadar sevindim ki anlatamam!

Dedim Adidas başladı yine böyle yakaları kullanmaya.

Gel gelelim bizim yakalar bu sene bir garip. Beyaz ve parçalıda...

İçten V dıştan yuvarlak falan. Bence çirkin duruyor.

Halbu ki böyle olsaydı... Aaah ah :)

Herhangi Biri dedi ki...

ilki değil ama ikinci olan yani 97-98deki yakalı olan beyaz müthiş duruyor
kullanım sırasında 0 yaka kadar kullanışlı olmasa bile estetik olarak parçalıda da yakalı çok daha güzel duruyor
saygılar

L dedi ki...

abi bu çok fazla...

of of of. daha neler göreceğiz allah bilir.
95-96 da bu beyazı giyen takımın, bu seneki beyazına bak!

Selocan dedi ki...

Çok fena :)

fatih dedi ki...

bu formanın giyildiği maçı canlı canlı izlemiştim çok iyi hatırlıyorum 25. hafta istanbulspor maçıydı.sizler gibi ben de korkunç heyecanlanmıştım ve sırf formanın ayrıntılı fotolarını görmek için ertesi sabah erkenden kalkıp bi spor gazetesi almaya gitmiştim.yıllardır gs için bir beyaz forma özlemi çekiyordum çünkü ve sonunda kavuşmuştum :)neden sadece o maç ve tek maç olarak giyildiğini ise ben şöyle yorumlamıştım.o dönem takımın gidişatı baya kötüydü ve tam maçın oynandığı gün yeni başkan seçilmişti : faruk süren.ben kulübün geçmişe sünger çekip beyaz bir sayfa açtığını düşündüm bilmiyorum bu benim yorumum

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır