Bu Blogda Ara

19 Ekim 2009 Pazartesi

EKİP İŞİ

Daha blog'un ilk dönemlerinde, yani sadece koleksiyonumu değil de Galatasaray formaları hakkında yazmaya başlamaya karar verdiğim dönemde, aramıza katmaya çalışmıştım kendisini. Galatasaray Formaları ve genel olarak formalar konusunda engin bilgilere sahip olmasının yanında, muazzam da bir forma koleksiyonuna sahiptir. Galatasaray formaları, Milli Takım formaları, yabancı takım formaları konseptinde bir çok forma dolabında yerini almıştır. Tribündergi'den yakın dostum ( aynı zamanda abim) benim gibi bir forma tutkunu, üstelik benim gibi sadece forma bilgisi dış görünüşten ibaret olmayan, her konuda detaylı bilgilere sahip arkadaşım calibra aramıza nihayet katıldı :) Nihayet diyorum çünkü onu bloga dahil etmeyi çok istiyordum ve sonunda başardım. Bu bloga katkısı çok büyük olacaktır. Kendisine, yoğun işlerine rağmen bizi kırmadığı ve aramıza katıldığı için çok teşekkür ederim. calibra'nın Galatasaray formaları koleksiyonu da yakında burada sergilenecektir.

4 yorum :

calibra dedi ki...

Sağol Alican, misafirperverliğin için.

Ben de elimizden geldiği kadar, içerik olarak günden güne büyüyen bu siteye katkıda bulunmaya çalışacağım.

Sevgiler.

L dedi ki...

sanırım ekşi sözlük taraflarından bir transfer yaptık, yoksa yanılıyor muyum:)

Selocan dedi ki...

Doğrusun :)

L dedi ki...

harika o zaman :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır