Bu Blogda Ara

16 Ekim 2009 Cuma

DEV ARŞİV YAKINDA

Son 3 başlığı görenler değişik resimlerle, pek gün yüzüne çıkmamış resimlerle karşılaşmışlardır büyük ihtimalle. Anladığınız üzere oldukça büyük bir resim arşivi yapmaya başladım. 90'ların her sezonundan 70-80 foto ile hazırlanmış dev resim arşivi kısa bir süre sonra eklenmeye başlayacaktır bloga. 90'lar bittiği zaman 80'lere de ineceğim ve en sonunda Galatasaray'ın binlerce maç fotosu ve tabi ki zamanında giyilmiş bütün formaların resimlerini görmüş, öğrenmiş olacağız.

Söylediğim gibi binlerce fotoyu hazırlamak biraz zaman alacaktır. Henüz 3 sezonu 90-91, 91-92 ve 92-93 sezonunu tamamladım. Yaklaşık bu 3 sezondan 250 kadar maç fotosu / forma resmi çıktı. Gerisini siz düşünün artık. Arşivlemek isteyenler için her sezonun bir rapid linkini koyacağım. Böylelikle tek tek yüklemenize gerek kalmayacak fotoları bilgisayarınıza, tek linkle o sezonun bütün maç fotolarına ulaşabileceksiniz.

Yeni temayla beraber büyük bir işe kalkıştık ancak tamamlandığında eşsiz olacak. He bu kadar resmi nereden buldun derseniz; Resimler eklendiği zaman kaynak da mutlaka yazılacak ki başımız ağrımasın :)

6 yorum :

ahmetcan_48 dedi ki...

Hadi bakalım hayırlısı. Dört gözle bekliyoruz :)))

EN BÜYÜK CEYLANCI dedi ki...

yukarda hocamin dedigibi bende sabirla bekliyorum
bu arad bi sorum olacak
üe olarak sayfaniza resim yükleme imkanimiz varmi benimde elimde eski maclarla ilgili cok olmasada biraz resimler var
ayrica ,tekra söyliyemim sabirla bekliyruz.
sevgiler saygilar

calibra dedi ki...

Milliyet Gazetearşivi mi :)

utkan dedi ki...

milliyet gazetesi arşivlerini internette yayınladı.forma konusunda muhteşem bir kaynak.hangi maç hangi formalar giyildi,neler oldu tek tek bakma imkanı var.

utkan dedi ki...

milliyet gazetesi neredeyse yüz yıllık gazete arşivini internete açtı.ücretsiz üye olup eskiden gün gün neler olmuş takip edebilme şansına sahibiz.özellikle eski sezonlarda giydiğimiz formalar hakkında bilgi edinebilmek için süper bir site.hangi sezon hangi maçta hangi formalar giyilmiş,o maçlarda neler olmuş hepsini öğrenebiliyoruz.

Selocan dedi ki...

Evet aynen de öyle milliyet gazete arşivi:) Siz gün gün gazetenin spor sayfasına bakıp tek tek her resmi büyütüp capturelayıp bunu bütün yıl çıkmış 150 gazete için tek tek yapıp sonra da sezonlara ayırmayın diye ben yaptım sizler için. Hizmet bir nevi :):)

Ama bir sorun var 94'ten sonrasını büyütemiyorsunuz o konuda çalışma devam ediyormuş artık ne zaman biter bilinmez. Ben de 80'lere inmeye karar verdim.

@CEYLANCI

Hocam bizim blog için değil bildiğim kadarıyla blogların genel özelliğinde üye olmak gibi bir durum yok. Yani internet sitelerindeki forumlar gibi özellikleri yok blogların. Fakat benim mail adresime yollayabilrsin fotolarını, ben seve seve koyarım hepsini senin adına. Blogunun linkini de veririm. Teşekkür ederim ilgin için

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır