Bu Blogda Ara

24 Ekim 2009 Cumartesi

UMBRO OLMAYABİLİR !


Bir alt başlıkta 3 büyük markanın formasını aynı sezonda giydiğimizi yazmıştım. Bu 3 markadan biri de Umbro demiştim. Aynı formanın bir önceki sezonda da giyildiğini söylemiştim. İşte o sezona baktığım zaman aynı markanın çubuklu formasını gördüm. Armaya bakınca Umbro'nun eski logosunu andırsa da tam emin olamadım. Marka'yı bilen biri varsa buraya yazabilir. Başlıkta da dediğim gibi Umbro olmayabilir bu marka.


Aslında kuruluşundaki logoya benziyor ancak 55 sene sonra bir formada bu logoyu kullanırlar mı?

5 yorum :

müşkülpesent dedi ki...

umbro amblemine benzeyen çamlıca diye bir marka vardı hatta beşiktaşın eski bir forması vardı öyle ama bu o mudur değil midir bilmiyorum tek hatırladığım umbro logosuna benziyordu

müşkülpesent dedi ki...

araştırdım buldum eski beşiktaşlı tanıdıklarımdan bana söyledikleri Camlicanın o donemde Besiktas ile Ciragan Sarayi bir spor mağazası olduğu ve forma uretttiklerini söylediler. hatta mahalle takımları için bile forma yaptırlıyormuş beşiktaş da bir dönem bu umbro armalı çamlıca formaları giymişt.

Selocan dedi ki...

Çamlıca diye bir marka Umbro amblemini yürütmüş yani. Değişikmiş. BJK'nın resmini bulabilir miyiz ? Teşekkür ederim verdiğin bilgi için.

müşkülpesent dedi ki...

beşiktaşın eski fotoğraflarına bakarsanız 70ler ve 80lerin başında çamlıca formaları mutlaka vardır.

The Eagle Abroad dedi ki...

Bir rivayete gore de Camlica formalari izmirdeki bir spor giyim sirketinin markasidir. evet logo umbrodan araklanmis, ama izmir hikayesinide gecelerde hurriyetde roportaji olan sureyya sonerden okuduk...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır