Bu Blogda Ara

4 Ekim 2009 Pazar

PAHALI !

Benim en çok takip ettiğim ve ayrıca dost blogumuz olan FCN Blog güzel ve düşündürücü bir konuyu gündemine taşımış. Konu Galatasaray Store'un bazı ürünlerindeki uçuk fiyatları.

Galatasaray Store'u yaptığı başarılı atkılar, şapkalar, anı tişörtleri yüzünden çok övdük burada. Adnan Polat yönetimi Store'umuza adeta sınıf atlattı. Çok başarılı işler çıkarıyorlar. Avrupa maçlarına akılar da dahil olmak üzere hergün Gsstore sayfasını açtığımda yeni bir ürünle karşılaşıyorum. Birkaç sene öncesine kadar böyle bir şey yaşamak mümkün değildi. Büyük gelişme var.

Store'u bu kadar övmemize rağmen pahalı fiyatları da dikkat çekiyor. Bazı ürünlerde oldukça uçuk fiyatlar uyguluyorlar. Sınırlı sayıda satıldığı söylenen ve hala her ne hikmetse bir türlü bitemeyen 1908 serisinin fiyatlarını tartışmıyorum burada. Hadi onlar Özel Seri, sınırlı sayı !! vs... Mesela FCN Blog'un örnek verdiği ürünün fiyatı. Ne sınırlı sayı ne özel seri. Galatasaray Store tasarım ekibinin yapmış olduğu uzun kollu, polo yaka tshirt. Fiyatı 99 Lira. Evet uzun kollu bir tshirt ve fiyatı neredeyse 100 lira. Yuh diyesim var ! FCN'de gördüğüm zaman Store'un sitesine girip baktım, fakat sweatshirt kısmına baktım, bulamadım. Meğerse sweat bile değilmiş ! Kim gidip alır şimdi bunu. Kim gider de 99 lira verip öyle ahım şahım bir güzelliği de olmayan bu tshirtü alır ? Ben almam, alanı da çok olmaz zannediyorum. Bir örnek vermiş FCN Blog, oldukça düşündürücü. Örnek aşağıdaki resimdir :)


Eğer forma dışında da satışlarımızın artması isteniyorsa taraftarın cebine göre fiyatlar belirlesinler.

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır