Bu Blogda Ara

30 Ekim 2009 Cuma

Beyaz Giyme Tanırlar Seni Benfica Sanırlar

Sevgili Gs taraftarları, çok değerli basın mensupları, değerli vali ve genelkurmay başkanım, ve mini mini çocuklarımız.
Yine, çok absürd, çok önemli bir mesele-ül forma ile huzurlarınızdayız.
Bildiğiniz gibi, bizim forma geçmişimiz, bir sürü garip hadiseyle dolu. Hani mavi şort bile var. İlerde daha da ilginç şeyler göreceğiz gibi. İşte bu forma geçmişinin 2 safhası var ki, en ilginçlerinden. Bu 2 safhada giyilen bir forma kombinasyonu var ki, umarız bir daha olmaz. Gerçekten yapılmayacak işler. Yani çok eski zamanlar da değil, bayağı bayağı yakın. Evet, mevzuya girelim.

1. İlk durağımız şu sefil 01-02 sezonu. Bunun üstüne çok şey söyleyebilirim ama, blog temasının dışına çıkmayalım. Diğer tarafta değiniriz. Garip bi' sezon. Bir önceki sene her boku yemişsin şampiyonluk haricinde, şimdi gelmiş Lotto giyiyorsun, bir sürü bildik-bilmedik adam. Lucescu diye bir adam gelmiş.
O sezon 3 formamız vardı. Siyah katkılı parçalı, beyaz ve kırmızı. Sonuncuyu ikiye bölebiliriz aslında. Beyaz ve siyah şortlu olarak. İşte konu bu. Bu iki kombinasyon.
İnsan bekliyor ki, yav arkadaş, sene oldu 2001, hadi Lotto Motto, bir şekilde bizim efendi gibi bir forma düzenimiz olmalı değil mi? Ama hayır. 2 sene çubuklunun üstüne, (hatta beyaz formayla Uefa alıp da ertesi sene beyaz giymemenin üstüne) tut sen yine kırmızı altına beyazlar/siyahlar giy. Bilmiyorum o dönem için seven var mıydı, ki pek sanmıyorum, her şekilde bu forma yanlıştır. Yani 90'ların ortasında falan tamam da, bu işlerin oturması gerekirken, ve de parçalı formanın olduğu sezonda bu düz forma ne? Allah bilir parçalıda siyah var diye "alternatif" olması için yapmışlardır bunu. Bu da ilginç bir nokta aslında, az sonra yine denk geleceğiz.
Bir değişikti filan ama, bu şampiyon olduğumuz sezonda giydiğimiz "0" formalar şöyleydi:
Bu resimleri bulabildiğimize şükür. Ekipce "kastırıp" anca bunları bulabildik. Bu da kötü bi'şey aslında. Yani 7-8 yıl öncesiyle ilgili resimler, zar-zor bulunabiliyor. Bu blogda en büyük sıkıntı resim konusunda zaten, malum.

İlk sezon böyle. Niculescu falan. Ayrıca belirtmek gerek, bu sezonun çoğunluğunda beyaz formayı giymiştik. Hatta o sezonun "home" forması beyazdı bile diyebiliriz. Hatırlıyorum yani çok net.

2. Diğer sezonumuz da, eminim çoğu Gs taraftarının unutmak isteyeceği, benim de 1-2 ayrıntı ve bu bahsedeceğimiz konu dışında zihnimde yer etmeyen 03-04 sezonu.
Bu sezon Fatih Terim'in 2. sezonunun 2. ve tamamlanamayan sezonuydu. O sezonun formaları şunlardı:Siyah katkılı parçalı, beyaz, kırmızı (şort siyah veya beyaz) ve ne olduğu, niye yapıldığı hala anlaşılamayan açık mavi forma... Bu konuda da bir şeyler söylememek iyi olur. Malum.

Esasen, bu siyahlı parçalıyı giydiğimiz sezonda böyle şeyler olması forma işleri açısından çok kötüdür. Çünkü bu forma, tarihimizde giyilen en iyi formalardan biridir. Bu kötü geçen sezon sayesinde de, çok az kişinin aklında yer edecektir. Aynı şey geçen sezonki formalara da olabilir bu açıdan, önümüzdeki senelerde.

01-02'de olduğu gibi, bu sezon da parçalı olmasına rağmen, çok gereksiz bir düz forma yapılmıştır. Ve daha da beteri, şort için yine 01-02'deki gibi siyah ve beyaz renkler seçilmiştir.
Böylece gudik kombinasyonlar ortaya çıkmıştır-bir kez daha. Bakalım nasıllarmış.


Gördüğünüz gibi, garip birtakım şeyler. Ben kısa kesmek istiyorum. Umarım bundan sonra bu tip formalar giymeyiz, kırmızı giysek de, şortu da kırmızı olur-ki bu seneki böyle.

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır