Bu Blogda Ara

30 Ekim 2009 Cuma

LOGO KAPANMIŞ


Fenerbahçe maçında öyle miydi değil miydi dikkat etmedim. O tip maçlarda formaları incelemeye pek zaman olmuyor. Bucaspor ile oynadığımız kupa karşılaşmasında sırttaki numaraların alt kısmında yer alan ve çok beğendiğimiz Galatasaray Logosu beyaz bir sticker ile kapatılmıştı sebebini çok merak ediyorum, herhalde kupa kuralları ile ilgili bir durum bu, fakat anlamadığım ne çok taktılar şu logoya. Dursa ne olacak yani bu mu sizin standartınız ! Uefa bile izin verirken sizin neyinize bu kural !


EDİT: Şimdi baktım ve düzelteyim kupa ile alakası yok. Fenerbahçe maçında da ve daha öncesinde ki Trabzon maçında da Logomuz yokmuş. Yani ligde de kaldırmışlar. TFF'nin font kurallarına göre zaten bu uygulama yasaktı. "Ya boş kalabilir ya da formanın markasının logosu konabilir" deniyordu. Ancak Galatasaray kendi logosunu fontuna işlemişti ve zaten muhteşem olan fontlarımız daha da bir güzelleşmişti. Bu saçma sapan kural gereği GS arması şimdilik kalkmışa benziyor, umarım bir değişikliğe gidilir bu kuralda. Uyardığı için balkış'a teşekkür ederim

3 yorum :

morphine dedi ki...

numaralarda kac mactır yoktu sizin dikkatınızı cekmemıs trabzon macındada stıcker yapıstırılmıs olması gerek

Selocan dedi ki...

Hadi ya dikkat etmemişim nedense anlamadım bu saçma durumu

Dil çıkaran oğlan dedi ki...

birde başka bir durum var 4 5 maçtır düzensiz aralıklar halinde formamızda ensede galatasaray yazan bölüm bazı maçlarda var bazılarında yok nedendir anlamadım gitti. O galatasaray yazısının dikiş olduğunu biliyorum demekki iki ayrı forma çeşidi var ense dikişli ve ense dikişsiz şeklinde tahminlerime göre:

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır