Bu Blogda Ara

21 Temmuz 2009 Salı

BU FORMALARIMIZI HATIRLIYOR MUSUNUZ ? #6

Ben hatırlamıyordum, fakat büyük üstad Alper bu muhteşem formayı bulmuş, getirmiş ve koleksiyonuna katmış. Buradan tebriklerimi iletiyorum müthişsin.

Formaya gelecek olursak 1995-1996 sezonu Adidas Forması ve o sezonun tüm formaları gibi V yaka. Alperin dediğine göre 1996-1997 sezonunun çubuklusunun aksine bu forma daha da az giyilmiş. Zaten ben hiç hatırlamıyorum öyleki internette maç fotosuna rastlamadım, belki maçlara gidip hatırlayanlar vardır. Galatasatay'ın en sevdiğim çubuklu forması 1996-1997 sezonu formasıydı ama bu formaya da bittim açıkçası. Alper ilerki zamanda bana daha ayrıntılı fotolarını çekecek ben de sizinle paylaşacağım. Bu formamızı da tanımışız oluruz böylelikle. Bu sadece ön tanıtım, daha ayrıntılı fotoları gelince hikayesini de anlatırım. Keşke Alper kendi gelip yazsa hikayesini çok daha güzel olacak benim için, onur duyarım. Buradan mesajımı gönderiyorum:).

Kısaca Alperden de bahsedeyim. Öncelikle yaşca benden büyüktür abim olur, saygım sonsuz. Koleksiyon işinde de oldukça eskidir, koleksiyonu geçtim genel olarak formalar konusunda da müthiş engin bilgileri vardır yabancı kült forma merakı da fazladır. Koleksiyonu da oldukça sağlamdır (benim gördüklerimin en sağlamı). İlerde de kendisi bir site açıp sergileyecek buradan reklamını yaparız. Ufak da bir not vereyim bende olmayan 2 tane forması var biri bu çubuklu diğeri yine bu seneden (95-96) ters renkli parçalı forma. Daha önce yine bu bölümde bahsetmiştik o formadan da. Bu arada biz çoğu insan gibi bir rekabet içinde değiliz çokça yardımlarımız olmuştur birbirimize. Bu işi sadece kendi hobimiz için yapan bu işten zevk alan 2 insanız. Örnek alına :D

95-96 Çubuklu formasının ayrıntılı fotolarını ve hikayesini Alper'den alacağız ümidiyle resmi alt tarafa koydum :D.

1995-1996 Sezonu Galatasaray Çubuklu Forma V yaka


Tekrar hatırlayalım 1996-1997 Sezonu Çubuklu forma Yakalı

10 yorum :

Ercan Güney dedi ki...

Bende ilk defa gördüm. Belki formalar birbirine çok benzediği için (yaka dışında aynı sanırım) dikatimden kaçmış olabilir. Selocan bir sorum olacaktı 95-96 sezonunda tam olarak kaç tane forma giyildi, sarı forma varmıydı? (birde bu forma kırmızı şort-tozluk lamı yoksa siyah şort-tozluk lamı giyilmişti?)

Selocan dedi ki...

evet yaka dışında aynı gibi. Bildiğim kadarıyla siyah şort ve siyah tozlukla giyildi aynı 96-97 gibi. 5 forma var bu seneden. 2 parçalı 1 sarı bir kırmızı bir de işte bu çubuklu. Parçalılar birbirleriyle aynı fakat sarı ve kırmızının yerleri değişik 1'inde. Sarı formayı da aradıklarım kısmında yanda hemen resimde görebilirsin. Daha iyi bir resmi yok fakat bendeki düz kırmızının tam tersi gibi düşün.

L dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
müşkülpesent dedi ki...

fenerbahçe formaları çarşamba akşamı tanıtacak büyük ihtimalle .

Ercan Güney dedi ki...

http://futbolunrenkleri.blogspot.com/2009/07/galatasaray-1995-96.html

Reklam olarak görürsen silebilirsin.

calibra dedi ki...

Selamlar öncelikle.

Forma henüz gelmedi, yolda (diye umuyorum); heyecanla bekliyorum ben de...

1995-1996'da iki farklı kreasyon oluşmuş aslında Galatasarayımız için.

İlk kreasyondaki renk tonları günümüzdeki tonların biraz daha açığı... Adidas'ın 96-2001 arası ürettiği sarı kırmızı renklere göre daha koyuca...

Bunun içinde, kırmızısı solda parçalı var, kırmızı V yakalı bir sarı var, bir de bu koleksiyondaki kırmızı var. çok az giydik ama bu seriyi.. belki 5-6 hafta... hatta o zamandan aklımda "hakan şükür torino'dan dönünce" diye bir zaman sınırı kalmış...

Akabinde ikinci kreasyonda ise yine bir sarı var, kırmızı yakalı, ama yakası tıpkı 96-97 deki forma gibi, parçalı var V yakalı sarısı solda (zaten neredeyse tüm sezon bunu giydik), bir de bu çubuklu var...

bu formayı hayal meyal hatırlıyorum, çünkü görünce heyecanlanmıştım o zaman da, ilgimi çekmişti.

Bu arada Ercan bey, templatelere hasta oldum. Forma tasarımı konusunda da oldukça meraklı birisi olarak hangi programları kullandığınızı ve templateleri nereden bulduğunuzu öğrenebilir miyim?

Selocan, umarım senin karşına da çıkar bundan bir tane. :)

Görüşmek üzere.

Selocan dedi ki...

@calibra
Çıkar abi bu, daha önümüzde yıllar var yavaş yavaş tamamlanacak hepsi elbet, biz ne bulunmaz formalar bulduk sen dersin zaten bulunmayacak forma yoktur diye. Bunu da buluruz bir 5-10 seneye acelemiz yok :D. 90'dan sonrasını 0 eksikle kapatacağız inş hedefim budur. Bu arada resimleri bekliyorum forma başlığını da sen açarsın blogda:D

Ercan Muhteşem olmuş abi süper..

Ercan Güney dedi ki...

Yorumlarınız için teşekkürler. Genelde formaları ve kalıpları kendim yapıyorum. Adobe ILLUSTRATOR ve PHOTOSHOP programlarıyla.

arnawut dedi ki...

yukarıda asılı çubukluyu görünce, Hakan Şükür'Ün kolyesini görür gibi oldum :D

calibra dedi ki...

Forma gelmedi...

Adam resmen dolandırmaya kalktı da bakalım Paypal halden anlar umarım :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır