Bu Blogda Ara

27 Temmuz 2009 Pazartesi

PARÇALI



PARÇALI FORMA, BEYAZ ŞORT, KIRMIZI ÇORAP.

Yakalar zıt olmuşken kollar da zıt olmalıydı bence.

20 yorum :

Istanbul dedi ki...

http://img40.imageshack.us/img40/4364/3762432673cd22c1e941o.jpg
böyle olmaliydi :(

ahmetcan_48 dedi ki...

Bana göre bu sene olabilecek olan tek parçalı şu şekilde olabilirdi ve keşke de bu olsaydı. Çünkü hem renk olarak hem de tasarım olarak klasikleşmiş parçalıya en yakın olanı buydu.
http://4.bp.blogspot.com/_ouuuojZNI6c/Sh_zhHpiLSI/AAAAAAAAAs4/I12zHG_X9V0/s1600-h/gs0910parcali8.jpg

mami dedi ki...

Dışardan bir gözle bakınca 'süper bir tasarım' denilebilir. Zira Barça'nın geçen sene giydiği formaya benzediği ve ben de o formayı çok beğendiğim için, bu tasarıma da kötü bir tasarım diyemem zaten.

Amaaaa...Dünyanın en iyi forması olsa ne yazar, benim parçalım olmadıktan sonra! Bu parçalı bizim parçalı formamız değil!

*Sarı solda, kırmızı sağda olmalı. Yanlış.
*Kollar zıt renkte olmalı. Yanlış.
*Yakalı olmalı. Yanlış.
*Şort beyaz. Doğru.
*Çorap kırmızı. Doğru.
*Kollardaki ve sırttaki reklamlar kötü.
*Öndeki reklam, tarihimizin en sade reklamı. Hiç olmaması dileğim, ama buna da şükür.

Yanlışlar doğruları götürdü efendim.

Olmamış. Hem de hiç olmamış. Bizim parçalı olmamış.

Diğer 2 berbat tasarım hakkında yorum bile yapmayacağım zaten, o yüzden bu başlıkta konuşmayı tercih ettim yalnızca.

Bizim parçalıyı şu an Trabzonspor giyiyor, yani nike yapıyor. Nike ile anlaşmadığımız sürece de, parçalıyı göremeyeceğiz herhalde, ne yazık ki.

mami dedi ki...

Dışardan bir gözle bakınca 'süper bir tasarım' denilebilir. Zira Barça'nın geçen sene giydiği formaya benzediği ve ben de o formayı çok beğendiğim için, bu tasarıma da kötü bir tasarım diyemem zaten.

Amaaaa...Dünyanın en iyi forması olsa ne yazar, benim parçalım olmadıktan sonra! Bu parçalı bizim parçalı formamız değil!

*Sarı solda, kırmızı sağda olmalı. Yanlış.
*Kollar zıt renkte olmalı. Yanlış.
*Yakalı olmalı. Yanlış.
*Şort beyaz. Doğru.
*Çorap kırmızı. Doğru.
*Kollardaki ve sırttaki reklamlar kötü.
*Öndeki reklam, tarihimizin en sade reklamı. Hiç olmaması dileğim, ama buna da şükür.

Yanlışlar doğruları götürdü efendim.

Olmamış. Hem de hiç olmamış. Bizim parçalı olmamış.

Diğer 2 berbat tasarım hakkında yorum bile yapmayacağım zaten, o yüzden bu başlıkta konuşmayı tercih ettim yalnızca.

Bizim parçalıyı şu an Trabzonspor giyiyor, yani nike yapıyor. Nike ile anlaşmadığımız sürece de, parçalıyı göremeyeceğiz herhalde, ne yazık ki.

Selocan24 dedi ki...

renkler açık yine ahmetcan. geçen seneye göre. ilginç olan yerlerinin ters olması

Selocan24 dedi ki...

@mami

katılmamak elde değil. ellerine sağlık

EmrahS dedi ki...

Paylaşımların için sağol.

Bence formalar gayet güzel, ev sahibi formasının klasik ve sade olması yerinde bir karar beyaz deplasman formasındaki kırmızı adidas bantlarının altında sarı renk kullanılması da önemli bir ayrıntı ama mor formalarımız gerçekten etkileyici olmuş ben bu kadar iyi görüneceğini tahmin etmemiştim.

Şimdi tek dileğim Ali Sami Yen'de sadece Metin Oktay formasının giyilmesidir, umarım böyle olur.

Istanbul dedi ki...

Metin Oktay formasi yok ama

Ilk defa belki beyaz formada sari kirmiziye göre daha cok olacak.
Kekse tersi olsaydi.
Böyle sanki Göztepe deplasman formasi gibi gözükiyor.
Stil olarak biraz 1886-1989 beyaz forma gibi

http://img199.imageshack.us/img199/2134/40727212.jpg

Ryurosi dedi ki...

burada daha önce piyasayamı sızdı diye başlık adında bir konu vardı gerçekten öyleymiş :(

http://www.footcenter.fr/fr/football/e-galatasaray-maillot-galatasaray-home-09-10-313000.html

Selocan24 dedi ki...

evet tamamen aynı forma. sızmış 1,5 ay kadar önce. Bu tasarımcı kadının evrim midir nedir laptopu çalınmıştı. Belki onların bir alakası vardır. Değişti tasarımlar dediler ama değişmemiş.

ismail efe dedi ki...

sanırım resimlerde renkler daha açık gözüküyor yani geçen seneki renklerle aynı olarak algıladım(gene de emin değilim)
tutucu yorumlara katılmamak mümkün olmasa da şu da bir gerçek önemli olan tarihi değerleri korurken yapılan yanlış uygulamaları da beraberinde günümüze taşımamak.
sonuç olarak yakalı, kolları ters renkli parçalı bizim formamız gibi gözükse de asıl olan "parçalı" yı en iyi şekilde yapabilmektir.

Selocan24 dedi ki...

bana daha açık olacak renkler demişlerdi 08-09'a göre ama. Bilmiyorum gidip bakmam lazım store ya da alanınız olursa hemen paylaşsın bakalım renkleri de görelim.

ayanux dedi ki...

arkadaşlar bu parçalı forma o kadar kötü bir parçalı değil bence. abartmayalım. yani son derece sade ve olması gerektiği gibi. yani ben galatasaraylı olsaydım belki 40 yılda bir gelecek, kırmızı sağda bir formayı hemen almak isterdim. bu formaya ayrı bir değer katar. emin olun ki bu ilelebet sürecek bir şey değil. seneye görürsünüz kırmızı ve sarı eski yerlerine gelecek, sizde ayanux haklıymış diyeceksiniz. alın işte sitenin sahibi söylesin gs tarihinde kaç kere kırmızısı sağda forma var. bir elin parmaklarını geçmez. daha önce de yapılmış bir şey yenilik değil yani. kimse işkembeden sallamasın. isteyene bende bir fotoğrafı var yollayabilirim.

sadece kollar opozit olsa fena olmazmış. sponsorun kotu fontuna da galatasarayın yapabileceği hiç bir şey yok.

@selocan
sitenin panini ye ait olduğunu söylemiştim. panini öyle sıradan bir firma değil biliyorsun. çalınan bir laptoptaki bir imajı zannetmiyorum ki sitelerinde sergilesinler. ayrıca bu çalınan laptop fransa da mı çalındı da türkiye'ye düşmeden fransaya kadar ulaştı. hiç bu konu üzerinde yorum yapmaya gerek yok. tasarımdan sorumlu ekip bir skandala imza atmıştır benim nazarımda.

Selocan24 dedi ki...

Abi koleksiyoncu için paha biçilmes bir sezon ama taraftar için kötü bence :) Parçalı değil ama Mor forma bir ilk ona bakarsan. Kaç taraftar sever bilemiyorum. ama koleksiyoncular 50 sene sonra mumla arar

EmrahS dedi ki...

@Istanbul

gsstore.com'da ev sahibi forma Metin Oktay forması olarak geçiyor.

Istanbul dedi ki...

2009 yaziyor ama :)
Üstelik Metin Oktay zamaninda böyle forma yoktu

EmrahS dedi ki...

ben gsstore'un yalancısıyım, onlara göre bu Metin Oktay formasıymış :)

Selocan24 dedi ki...

Evet ben de gördüm öyle yazıyor ama birdaha baksın yazanlar. Çok uzaklaşmasınlar geçen seneye baksınlar.

b.p. dedi ki...

Ben çok beğendim parçalıyı. geçen seneye göre avea yerine telekom reklamı olması ve Türk bayrağının olmaması avantaj. Çok sade, Fabrikasyon kalıplardan uzak, Manu Barcelona vs. kalitesinde bir forma olmuş

Forma kalıbında dikişler omuzda. Kollarıda zıt renk yapıp mükemmele ulaşabilirlermiş aslında.

Şort fazla mı uzun, bana mı öyle geliyor?

i! FuRKaN !i dedi ki...

kollar zit olsaymis, yeme yaninda yat kiwaminda olacakmis...

yok yok bu is böyle olmayacak, seneye sezon bitmeden nisan aylarinda felan buradan duyuru yapilsin, kendi aramizda profesyonel tasarimlar yapalim yönetime, adidasa gönderelim...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır