Bu Blogda Ara

8 Temmuz 2009 Çarşamba

BU FORMALARIMIZI HATIRLIYOR MUSUNUZ ? #5

İlk koyduğum BU FORMALARIMIZI HATIRLIYOR MUSUNUZ ? #1 bölümünde 1996-1997 sezonunda giyilmiş olan ve pek de fazla bilinmeyen çubuklu formamızdan bahsetmiştim. Sağolsun blogun takipçilerinden Ercan Güney kendi dergilerinden çektiği resimlerle bu çubuklu formanın ayrıntılı, güzel fotolarını bana yolladı ben de paylaşayım dedim. Benim Galatasaray'ın 20 yıllık tarihinde -tamam karşıyız- en çok beğendiğim çubuklu formasıdır bu forma, leeds formasından bile daha çok beğenirim. Altına giydiğimiz siyah şort ile mükemmel uyum sağlıyordu. Beşiktaş bu formanın aynısının siyah beyazını tüm sezon giyerken biz sadece 2-3 maça bu forma ile çıktık. Şuan koleksiyonuma katmayı en çok istediğim 5 formadan biri olma özelliğine de sahip bu forma :D. Fotolar için Ercan Güney 'e tekrar teşekkür ederim.

edit: müşkülpesent in uyarısıyla formanın 97-98'in ilk yarısında da giyildiğini öğrendim.

1996-1997 Galatasaray Çubuklu Forma




Resimler büyük boyutlu ve kaliteli, üzerlerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz.

35 yorum :

L dedi ki...

senin de dediğin gibi, bu formanın, siyah şortlu olmasından başka olumlu ve farklı bir tarafı yok.
o bu değil de, bir ara şu 96-00 arası giyilen forma sayısını hesaplasak. koskoca hagi'ye bile her hafta farklı forma giydirmişiz anasnı satıym.

Volvox dedi ki...

Şu vakıfbank reklamlı formanın sarı versiyonu vardı sanırım aynı dönemde miydi yoksa öyle bir şey yok muydu?

boo dedi ki...

galatasaray vanspor maçında giyilen sapsarı uzun kollu ve kolları boydan boya 3 çizgili bisiklet yaka formayı bulmanı tavsiye ederim . es geçmişsin sadece 1 maç giyildi hagi frikikten atmıştı samiyende adidas forma çok enteresandı eşofman üstü gibi

Selocan dedi ki...

tamamdir bulmaya calisirim zaten aradigim bir forma 96-97 sezonu formasi ve ayni formanin kirmizisi da vardi sari cizgiler inerdi. o da tek mac giyildi 2 formanin da resmi var ben de fakat inanilmaz kalitesiz 50x50 boyutunda ve goruntu bozuk daha uygun resimlerini buldugumda bu 2 formayi taniticam sen de varsa paylasabilirsin

müşkülpesent dedi ki...

bu formayla çok güzel maçlarımız vardır özellikle bol gollü galibiyetller ve hakan şükür'ün meşhur fotoğraf çekmeli gol sevinci falan o sezondan akılda kalan formadır. ama 97-98 sezonu bu forma 96-97 değil.

dikkat edersen derginin kapağında ilie gitti diyor ilie aralık 97de gitti ve ayrıca yine derginin kapağında abd-iran maçından bahsediliyor ki bu maçta 98 dünya kupasında oynandı (muhtemelen kuralar çekildikten sonra derginin yaptığı bir karşılaştırma yazısı)

ayrıca yine bu formanın olduğu sene kalede volkan kilimci vardı ki o da 97-98 sezonunda kaleyi korudu sabah gazetesinin bu formayla beraber verdiği posterde vardır hatta.

97-98 hakkında kendi koleksiyonumdan bir parçayı da sizlerle paylaşıyım

6 milyondu fiyatı ve parasının hakkını o yıl fazlasıyla verdi :)

http://img118.imageshack.us/i/frijul10111517.jpg/

Selocan dedi ki...

Forma esas olarak 96-97 yılı için yapılmış bir forma. en basitinden resimlere bakarsak biz 97-98de bank ekspres göğüs reklamı ile bütün sezona çıktık (ilk haftalar hariç garip geçici bir reklam vardı şimdi hatırlayamadım ne olduğunu).. resimlerdeki formanın göğüs reklamı vakıfbank yani o resimler 96-97 sezonuna ait. Muhtemelen dergi 97-98 yılının dergisidir ve illienin eski maçlardan bir resmini koymuşlardır. olay bundan ibarettir. Vakıf bank reklamını biz 97-98 de kullanmadık. o sezon reklam bank ekspresti. Benim düşüncem 97-98'in ilk yarısında da bu formayı giymişizdir. Çünkü bakıcak olursak 97-98 in ilk yarısında parçalı formanın dışında üretilmiş bir forma yok (kırmızı avrupa da giyileni saymazsak.birde sion beyazı tabi bunlar sadece avrupa maçlarında giyildi) bu yüzden bu çubukluyu 96-97den sonra 97-98 in ilk yarısında da giymiş olabiliriz. Heralde tek forma giyilmemeiştir ligde.. zaten medyaspordaki arşivlere bakarsan 96-97 sezonundaki bu formayla çıkılmış maçlara rastlarsın.. 97-98 in 2. yarısı zaten olamaz belli formalar vardı 98-99 formalarının aynıları giyildi. bence yine aynı durum olmuştur. hatta ufak da bir bilgi vereyim. 96-97 ve 97-98 in ilk yarı home formalarına bakarsan biri sarı yakalı diğeri kırmızı yakalı tek fark budur, ayrıca 97-98 in ilk haftalarına yanlış hatırlamıyorsam ilk 4 hafta biz tamamen 96-97 home formasını yani sarı yakalıyı giydik kırmızı yakalı ondan sonra çıktı ve ilk yarı boyunca giyildi. yine aynı durum söz konusu büyük ihtimal 97-98 e hazırlıksız bir giriş yaptık ve 96-97 formalarını kullandık.. home u yaptılar (gerçi bir yakası farklı) fakat bir forma daha gerekiyordu ve güzel bir forma olan çubukluyu da kullandılar. Ben üretim, takım için yapılmış yılı yazdım. Yoksa birkaç formanın böyle bir hikayesi var.

teşekkür ederim verdiğin bilgi için editleyip formanın 97-98 de de giyildiğini yazayım..

müşkülpesent dedi ki...

yarı yarıya giyilmiş olabilir doğrudurr

bu 97-98 tsyd kupası fotoğrafı

http://img58.imageshack.us/img58/1407/farkkk4vlbp5.jpg

bu da gazetenin verdiği meşhur poster

http://img58.imageshack.us/img58/1407/farkkk4vlbp5.jpg

burda da yine aynı kadro ama farklı reklam ve forma

http://images.gittigidiyor.com/1786/GALATASARAY-POSTERI-1997-98-SAMPIYONU__17866907_0.jpg

o senler bir düzen yok yine bildiğimiz gibi takılmışlar kafalarına göre :)

Selocan dedi ki...

abi ilk gönderdiğin elimizde kupa olan foto 96-97 sezonunun fotosu hatta tam tarih vereyim. 18.07.1997 yani 96-97 sezonu bitmiş. 97-98 değil zaten olması imkansız çünkü hem sarı yakalı hem vakıf bank 97-98 in tsydsi olamaz sezon sonunda tamamen değişmişti formalar.Posterdeki gibi olmuştu..

bak burda o maçın anlatımı var tarihi, golleri vs..

http://www.yorumla.net/blogs/karambol/302-besiktas-0-galatasaray-6-18-07-1997.html

müşkülpesent dedi ki...

tamam işte o 97 dediğin 97-98 sezonu öncesi yapılan tsyd kupası maçıdır yai o kupa ve maç 97-98 sezonuna ait sayılır

hem tarih 16.7.97 diyorsun hem de 97-98 tsyd'si olamaz diyemezsin :) çünkü tsyd sezon öncesi yapılan bir turnuvaydı ve o maç geçmiş sezonun değil başlayacak sezonun maçı ve kupasını temsil eder.

tsyd kupaları geride kalan sezonu değil gelecek sezon öncesinin turnuvasıdır

eylül 97de oynanan lig maçı nasıl 96-97 sayılmıyorsa temmuz 97 de oynanan tsyd kupası maçı da 96-97 sayılmıyor.

maçın anlatımı için sağol ben o maçtaydım zaten :)

dediğim gibi karışık giyilmiş bir forma.

boo dedi ki...

ha ben de maçtaydım sezon 97-98 dir anısı vardır bende. 2 gun sonra da feneri 4lemiştik. sana tavsiyem bahsedilen yılların forma giyim kurallarıyla bu senelerdeki kuralları karıştırmaman. çünkü ne istersek onu kombine eder giyerdik bi sene öncesinin forması olması önemli değildi o kadar. kısacası şu anda oynanan bir tsyd maçı olsa onu nasıl geçtigimiz sezona ait edemeyecegin gibi o seneyi de bir öncekine edemezsin. çünkü tsyd kupası son kupa değil ilk kupadır

Selocan dedi ki...

:D demek istediğimi anladın sen ben sezona futbol değil forma açısından bakıyorum. 97-98in futbol sezonu temmuzda açılacak hali yok ya bu işte sezon öncesi yapılan tsyd kupası maçı nasıl biz şimdiki hazırlık maçlarına (şimdi bile!!) 08-09 forması ile çıkıyoruz o zaman da temmuz ayında ligin bitmesinin üzerinden daha 1.5 ay falan geçmiş tsyd için çıkılan maça 96-97 sezonu forması ile çıkmışız doğal olarak. dediğim gibi şuan bile temmuzda formalar açıklanmadı . Zayton cup da giyilen formaya 09-10 sezonu forması diyebilir miyiz? aynı şey işte sezona futbol değil forma olarak bakıyorum. bu formayı biz 97-98 in ilk haftalarında giydik bir 4 hafta falan sarı yakalı, fakat vakıf bank reklamı hiç olmadı o 97-98 in ilk maçlarındaki sarı yakalı formada ilk haftalar garip bir reklamla çıktık adı aklıma gelmiyor ama youtube da 97-98 in bütün sezonu var gs nin golleri diye. oraad o reklam vardır. sonra da bank eksprese geçtik zaten ve forma kırmızı yakalı oldu. Yani bu resimdeki forma şimdi 97-98 de giyilmiş demek ne kadar doğru sonuçta temmuzda yapılan bir karşılaşma ve ligin başlamasına daha 1 ay falan var daha.. demek istediğim oydu yani forma sezonunun daha açılmadığı bir ay temmuz ayı..

Selocan dedi ki...

kaldı ki diyelim bu sene ki süper kupa da oldu da temmuzda yapıldı hangi 3 büyüğün formaları belli ki? yapılsaydı olası fb bjk maçı şu günlerde geçen sezon formaları giyilecekti. bu şimdi 09-10 sezonu forması da sayılır mı? eğer temmuz değilde ağustos gibi yapılsaydı tsyd belki yeni sezon formaları çıkmış yeni reklamlar alınmış olarak hazır bir maç yapılırdı.. yani benim söylemek istediğim sarı yakalı ve vakıfbank reklamlı kombinasyon 97-98 sezonunda hiç giyilmedi. İlk 4 hafta sarı yakalıyı giydiler fakat reklam başkaydı. çubuklu forma da, BURAK'ın dediği gibi birçok forma o zamanlar bir önceki sezonun forması ile sahaya çıkılıyordu 97-98 2. yarı ve 98-99 tüm sezon, 94-95 sezonu ve öncelerinde ilk maçlar... koleksiyona son eklediğim 92-93 2. yarı 93-94 te de kullanıld.. oluyor yani bunlar düzenli olmadı hiçbir zaman formalar storelar olmadığı için o devirlerde

boo dedi ki...

geçen sene 1 temmuzda formalar açıklandı. 2 temmuzda ben formayı aldım. kaldı ki eskiden forma lansmanıydı yok defileydi tanıtımdı yoktu. tarihi de yoktu. 90lı yıllarda formaların çıkış tarihiyle bu seneyi kıyaslamamak lazım çünkü geçen sene bile 1 temmuzda çıkmıştı ki tsyd temmuz ortasında bazen de agustosta oynanırdı. reklama gelince.. sezon içinde show tv , cine 5 ve avrupa maçında emek sigorta reklamı kullandıgımız seneler de var. sponsorluk da o kadar katı kurallı sözleşmelere baglı değildi maçlık sponsorluk bile olabiliyordu

müşkülpesent dedi ki...

bu konuyu sana herhalde anlatamıcam çünkü eskiden yok formaydı yakaydı reklamdı gibi şeyler yoktu lansman yoktu bizzat o yılları yaşadık formalarımızı o dönemlerde aldık yani bi sene temmuzda çıkar bi sene 5.hafta çıkar şu son iki üç sene olanlar gibi değildi hiçbir şey

ayrıca 97-98 yılı formallarına bakarken farkettim beyaz formayı ikinci yarıda giydik demişsin ki o forma sezonun başındaki dortmund maçında giyildi sahamızda. şampiyonlar ligi gruplarının ilk maçıydı.

boo dedi ki...

97-98 formaları bölümüne de beyaz forma 2.yarıda çıkmıştır demişsin mesela. şimdi bir youtube dan izlemek var bir de orada bulunmak formayı aldıgın günü hatırlamak ya da eylüldeki dortmund maçına 6 saat önceden gitmek var. bence burada yazılan aksi görüşlere itiraz etmeden önce bir değerlendir. çünkü o günleri yaşayan insanlar yazıyor sırtlarında tarihini bildikleri formalarla . youtube ve diger video sitelerine de koyan da bizleriz o günler vhs kasete çektiklerimizi.

Selocan dedi ki...

önce şunu açıklayayım BURAK. Ben kimsenin yazdığı aksi görüşlere karşı değilim zaten başlığa da bakarsan hemen editledim teşekkürü mü de ettim müşkülpesente yukarıdaki yorumları da okursan bir zahmet, bilmediğimi söyledim ve yazıp paylaştığı için müşkülpesent'e teşekkür ettim ardından da başlığa hemen bir edit yerleştirdim. tabi sadece resimlere bakıp okumuyorsan yazıları bilemem.

benim burada müşkülpesente söylemek istediğim biz sarı yakalı ve vakıfbanklı kombinasyonu 97-98 sezonunun hiçbir lig maçında giymedik. nasıl sezon öncesi şuan bile formalar tanılmıyorsa ve olası bir sezon öncesi maçında eski formalar giyilecekse, o sezon daha ligin ilk maçı oynanmadan bile formaların ne olacağı bilinmiyorsa lig öncesi oynanan bir kupa maçında da bir önceki senenin kombinasyonunun giyilmesi oldukça normal şuan bile yapılır... kaldı ki zaten aynı forma reklama bakmazsak ilk 4 hafta giyildi bunu buraya 5. yazışım.Zaten bu konu da bir görüş ayrılığı yok attığı resimleri yorumladım sadece müşkülpesentin kimsenin bir dediğine itirazım yok adam gibi konuşuyorduk sen gelene kadar.

Yanıldığın bir konu forma reklamlarının düzensizliği 95-96 yılından itibaren ortadan kalktı ve oldukça düzenli bir hal aldı vakıfbank 2 sezon bank ekspres 1 sezon sonra da marshall ve devam ediyor. dediğin gibi show tv emek cine 5 vs.. 94-95 te son buldu. 2 istisna var biri 97-98 in başı ana sponsor bulanan kadar ilk haftalar geçici reklam ve 01-02 de avea ile geç anlaşılması sonucu çıkan bir dönem gs store reklamı vs.. bu 2 geç anlaşma dışında reklamlar oldukça düzenliydi 95-96 yılından beridir.

beyaz formaya gelince haklı olabilirsiniz 2 kişi de aynı şeyi söylüyorsa haklısınızdır zaten bir ufak resimle paylaşırsanız hemen bir başlık açıp formamın gerçek yılını yazarım seve seve..

Bu arada olan "aksi" yorumlara hiçbir zaman karşı olmadım. blogu biraz olsun okursan ve yorumlara bakarsan editlerle doludur zaten (içlerinde sana bile yazılmış koskoca özür başlığı var)... burada aski yorum dışında aksi bir insan var. biz adam gibi paslaşırken her konuya bir "aksi" yaklaşımın olduğu gibi girip burayı da karıştırdın. başlıkların altına hemen her yaptığın yorumda bu "aksi" tavır olduğu için ne yazarsan yaz muhatap olmayacağım. senden ricam biraz olsun blogu oku ve her görüşe başlıklarımda değer vererek ve yazımı editleyerek düzeltiiğime ardından da teşekkür ettiğime bak lütfen. Ben düşündüğün gibi bir adam değilim her doğru bilgiyi burada paylaşıyorum zaten bir okursan görürsün ya da tabi hiç okumamak da bir seçenek senin için.. Zamanında sana bir yanlışım mı oldu bilemiyorum gerçi beni tanıman imkansız fakat bu her yorumun altına yapılan "aksi" yorumlarına anlam veremiyorum.En ufak bir forma tanıtımında bile bu formayı bulmayı uğraşsan demek ne demek mesela neden denir.. formalarıma bile sahte diyen bir insansın sonuçta bu tavrını anlamıyorum açıkçası.

Herneyse eğer okumak uzun geldiyse okuma hatta bu blogu da bir daha okuma bu mükemmel bilgilerinle bir blog açıp herkesi "doğru" bilgilerinle aydınlatabilirsin. Blog açmakta bir olay yok hatta sana bir tane açayım gir yazılarını yaz en doğru bilgilerini paylaş. Bu tavrını anlamıyorum en basit bir yorumda bile köpürüyorsun hemen. bir yazılan yorumlara bak bir de kendi yorumlarına bak farkı sen bile anlarsın..Ya adam gibi yaz allah aşkına paylaşmak istediğin doğru bilgilerini "aksi" bir şekilde yazma ya da aç dediğim gibi doğru düzgün bir galatasaray forma blogu en güzelini yap bir sorunda kalmasın..gerek yok bu kadar agresif olmaya

Selocan dedi ki...

açarsan blogu haber ver burada paylaşayım insanlarla. Herkes doğru düzgün bir forma blogu görsün..

müşkülpesent dedi ki...

dortmund maçıyla ilgili olarak fotoğraf bulabilirsem yollarım ama tarihini de veriyim sen de bak istersen 17 eylül 1997.

galatasarayı dikkatli takip eden kime sorsan o gün hangi formayı giydiğini söyler zaten yani kanıt için illa fotoğrafa gerek yok ben 97-98 sezonunda kombinemle her maça gittim ve giyildi diyorum inan sen bana.

boo dedi ki...

bak canım sana aksi kelimesinin anlamını anlatayım. aksi demek görüş açısından zıt demek. aksi adam demek huysuz adam demek. ne dediğimi anlamadan uzun uzun yazmışsın ben sen fazla giyilmeyen formalar ile ilgileniyorsun diye vansporu hedef gösterdim ilgini çeker diye ama aksi adam sen olmasan bunu bile yanlış anlamazdın. adam gibi madam gibi kelimelerinin hakaret oldugunu bilemeyecek bi durumda oldugunu varsayıyorum samimi arkadaşım olmadıgından. kimseye adamlık öğretme , önemli olan aynı masada yuzyuze forma konuşsak ben aynı şeyleri söylerim ama sen adam gibi konuş diyemezsin. burada da dememelisin.

müşkülpesent dedi ki...

http://webarsiv.hurriyet.com.tr/1997/09/18/10287.asp

17 eylül 1997 galatasaray-dortmund

Selocan dedi ki...

@müşkülpesent

ben zaten inanıyorum forma da bir yanlışlık olmuş sonuçta 90-91 dediğim forma da 5 yıl öncesininmiş mesela :D ben bloga da yazmak için için maç fotosu istedim siz yazarken buraya bir yandan da baktım bulamadım bulunca paslaşırız. zaten bunu yazana kadar bulmuşsun :D açıyorum hemen.

@BURAK

o zaman demek senin bir foruma yorum yazma anlayışın budur tanımadığım için bilmiyordum. Buysa sorun değil ben kasıtlı yapıldığını düşünmüştüm.

aksinin anlamını biliyorum ve çok da doğru kullandım. Senin de söylediğin anlam zaten. Ben de başka bir anlamı olduğunu düşünmüyordum. Dediğim gibi uzatmaya gerek yok sen kendi doğru bilgilerini kendi sert tavırlı yazılarınla bir blog da toplarsın.

boo dedi ki...

istedigim yerde toplarım bilgilerimi konu galatasarayken. senle br alakası yok tamamen galatasaray. gittiğim soludugum gördüğüm günlerin formalarının çoğunu dogru yazmışsın. yanlış olan 1-2 tane görüyosam kendimce onu da belirtiyorum. yoksa diger dogru olan yerlere bravo haklısın yazmakla mesaj kirliliği yaratmadıgım için aksi diyorsun ama asla senin gibi "adam gibi" tabirini kullanmadım misafirime. daha önce yanlış biliyosun dye madde madde yazdıgın şeylerin özrünü önce araştırıp maddelemeseydin özüre de gerek kalmazdı. sert tavır sandıgım yazdıklarımı "adam gibi" araştır yazsaydım nasıl bulurdun kimbilir.

Selocan dedi ki...

neyse ustam demek ki aynı kafada adamlar değiliz birbirimizi anlamıyoruz ya da yanlış anlıyoruz benim adam gibi dediğim de senin anladığın ayarda değildi. uzatmaya gerek yok. Güzel bilgilerini ve resimleri paylaşırsan bir dahaki sefere (özellikle resim, bilgi almak isteyenler yorumları da okumalı her maç bilgisine başlık açmak çok doğru değil.) ben de seve seve burda paylaşırım.

Ercan Güney dedi ki...

Aslında selocan haklı. O ikinci yarı giyildi dediği formalar avrupa maçları dışında 2. yarı giyilmeye başladı. Parma maçlarından biri hariç elimdeki resimlerden anladığım kadarıyla beyaz forma ASY de Dortmund ve Prag'da olmak üzere 2 maç giyildi.(Parma deplasmanında hangi formanın giyildiğini bilmiyorum. 2. yarı ise kupa maçları hariç sadece 4 maça beyaz formayla çıkıldı) TSYD kupasında ise ne yeni formalar belli nede yeni sponsor.

ayanux dedi ki...

ben kolları da çubuklu olan formaya çubuklu forma derim zaten. şimdiki formalarda 4 tane çubuk koyuyorlar çubuklu diyorlar sonra. hatta mümkünse sırt numarasının olduğu yer de çubuklu olsun.

bu arada hagi nin şu forma yakalarını da sonuna kadar iliklemesine hayranım :)

bir ilginç detay ise çoraplarda galatasaray logosu dur. sanırım türkiye de ilk.

bu aralar çok koptum yıllık izindeydim. yanlış bilmiyorsam alper bu formayı aldı kargo bekliyor. o da izinde olduğu için daha çekememiştir bile fotoğraflarını.

Selocan dedi ki...

Eğer yanlış bilmiyorsan ve gerçekten alper bu formayı aldıysa en kısa zamanda resimlerini bekliyorum. Müthiş bir formadır. Çok iyi bir iş başarmış tebrik ederim. eğer gerçekten koleksiyonuna katabildiyse umarım yanılmıyorsundur, katmıştır. Bize ayrıntılı fotolarını yollasın blogda paylaşayım hemen.

Unknown dedi ki...

Bu formayı çok çok iyi hatırlıyorum. Neden ? 6-9 yaşları arasında bundan başka formam yoktu :)(şimdi hatırladım bi de BankEkspres' li vardı) VakıfBank yazısını, GS logosunu ve Türk bayrağını çok iyi hatırlıyorum fakat orijinal oluğ olmadığına o aralar dikkat ed(e)miyordum. Artık elimde değil forma birine verdik gitti ama olsa paylaşmayı çok isterdim..

Selocan dedi ki...

Bu formaya sahip olan ilk kez birisini görüyorum. Yazık olmuş keşke tutabilseydin elinde ben çok beğenirim bu formayı :)

Unknown dedi ki...

Hemen arşive inip baktım eski fotolara resmini buldum formanın fakat "adidas" ve Türk bayrağı eksik ama birebir taklit bi formaymış. Ama çok severdim o formayı :)

Selocan dedi ki...

Anladım şimdi. Senin forma hepatu formaymış . O zamanların taraftar forması bir nevi. Ama adidas değil hepatu marka.

Unknown dedi ki...

İyi oldu öğrendiğim sağol :) Resmi de tarayıcıdan geçirip koydum bakabilirsin . Bu arada diğer ayrıntıya dikkat ettim benim formanın şeritlerinin yanından birer de ince şerit iniyormuş. Belki başka yıla ait formadır ama fotoğrafın tarihi ile formanın kullanım tarihi uyuşuyor. İşte resim bir de sen bak :
http://img21.imageshack.us/img21/7379/gsforma.jpg

Selocan dedi ki...

Çok yüksek ihitmal eğer Adidas logosu yoksa etiketi yoksa Hepatudur. Çünkü o sezonki formalarımıza an yakın ve benzer bir tek hepatu yappıyordu diğerleri çok dandikti. Zaten hepatunun GS forması yapma iznide vardı. Bildiğin taraftarlar için forma üretiyordu ve kaliteliydi. Adidas değilse resime de bakınca oldukça kalite bir forma çok büyük ihtimal Hepatudur tabi adidas değilse :)

Unknown dedi ki...

Sağol verdiğin bilgiler için iyi oldu öğrendiğim :) Artık yapacak bişi yok gidip isteyecek halim de yok o yüzden torunlarıma anlatıcam artık :D

Selocan dedi ki...

Rica ederim :) İşte o formanın adidası futbolcuların giydiği versiyonu benim şuan en çok aradığım 3 forma içinde umarım katarım koleksiyona burada sergileriz ayrıntılarını çekerim güzel nostalji olur. Ben teşekkür ederim paylaştığın için.

Unknown dedi ki...

Önemli değil umarım bulup koleksiyonuna katarsın...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır