Bu Blogda Ara

27 Temmuz 2009 Pazartesi

FORMA TANITIM LANSMANI RESİMLER

Resimler bu kadar. TV'den çektiğim için bu kadar kalite sağlayabildim size. Formaların kaliteli resimleri internete düşünce anında koyarım. Benim yapmak istediğim ayrıntı yakalamaktı. Artık elden geldiğince formaları parçalayıp yakın çekmeye çalıştım. Bütün ve kaliteli resimler. GSSTORE'a düşer hatta düşmüştür şuan, site kilitli çünkü :). Kaliteli resimleri ve formalar hakkındaki görüşleri yarın konuşuruz anlatırım kendi görüşlerimi. Anket de açarım beğenip beğenmediğiniz hakkında. Bu resimlerle bu konuşmaları yapmak ne kadar doğru bilinmez. Yarın kalite resimlerle bir yazı yazarım. İlk görünüş itibariyle, ben en çok mor formayı beğendim :).

Parçalı ilginçtir yer değiştirmiş sarı kırmızı değil, kırmızı sarı olmuş. Uzun süredir böyle olmamıştı. Onun dışında oldukça sıradan, bu arada ayanux'un da dediği gibi fransız sitesine 1 ay önce sızması düşündürücü. biraz basit olmuş parçalı. Beğendiğim özelliği adidastan beklemediğim kolların omuzlara gelmeden ayrılması (100.yıl forması gibi). Onun dışında bir özelliği yok bana göre. Sade yeterli.

Beyaz beklediğimiz gibi olmamış omuz çizgileri dışında bembeyaz oldukça sade sarı kırmızı çizgiler ve omuzdan koltuk altına inen sarı kırmızı çizgiler hoş durmuş sade ve beğendim.

Bizim düşünüğümüz çizgili tasarım (hamburg, bayern forması gibi) beyazda değil morda kullanılmış. Mor forma parlak kumaş, üzerinde simler var gibi. fakat bana o kadar feminen gözükmedi çizgiler de bir hava katmış boydan ince aşağıya doğru iniyorlar, farklı. Adidas çizgileri beyaz.

Düşündürücü olan ÜLKER reklamı, omuzda ülker reklamı var acaba öyle mi satılacak yarın sabah anlarız. İlk izlenimlerin bu kadar yarın yazarım daha ayrıntılı. Tabi lappap ve ayanuzda katkı yapıcaklardır diye düşünüyorum. Umarım resimlerden memnun kalmışsınızdır.



















































































7 yorum :

Sühan Alp dedi ki...

canın sağolsun güzel kardeşim =)

Sühan Alp dedi ki...

izleyemeyen arkadaşlar bu adrese göz atın

http://de.justin.tv/eurotvrk

S F A dedi ki...

rijkaardın mor formayorumu: "bu forma rakibin kafasını karıştıracaktır ve biz bunu avantaj olarak kullanacağız."

barosun mor forma yorumu: "sahada 11tane kaleci gibi olacağız." (şaka tabiki)

ardanın mor forma yorumu: "ben parçalıdan yanayım ama bu formalarda hoş olmuş, sanırım dışardaki maçlarda mor ve beyaz formayı kullanacağız."

Sühan Alp dedi ki...

mor forma biran için (göz yanılması) mavi beyaz gibi geldi korktum :D
güzel olmuşlar ama parçalı ve beyaz sade olmuş..ee büyük takımlarada sade yakışır ne damalısı yamuk çizgilisi :D

Sercan dedi ki...

http://img40.imageshack.us/img40/4364/3762432673cd22c1e941o.jpg
böyle olmaliydi

Volvox dedi ki...

Formalarda sadelik ön palnda olmuş,beyaz olanı zaten sırf beyaz neredeyse,formaları beğendim,aykırı formamızı da o kadar kötü bulmadım,relam fontu daha farklı olabilirdi.
Hayırlı uğurlu olsun.

i! FuRKaN !i dedi ki...

bir alt baslikta yorum yazma kapatilmis, orada belirtilen bir konuya deginmek istiyorum:

adidas fenerin formalarini cok güzel yapmis, besiktasa we bize haksizlik edilmis gibi bir konu wardi. unutmayalim ki, fenerbahcenin adidasla özel bir anlasmasi wardir. fenerbahcenin forma tasarim ekibi wardir, fenerium diyelim... formalari bu ekip hazirlar yönetime sunar, yönetemin kabul ettigi formalar da adidasa gönderilip yaptirilir. olay bundan ibaret yani,adidas gibi bir sirketin böyle bir ayrim yapmasi söz konusu olamaz zaten.

fener iyiki "armali" formayi cikardi, derdiniz o... 90larin sonunda ingilterede özellikle bu tür armali formalar meshurdu, yani bildiginiz modasi gecmis forma tasarlamislar, bazi forma sitelerinde ingilizler felan o formayla hatta dalga gectiler bizzat okudum yorumlari... arkadaslar, biz 90larin sonunda avrupadan kupa getirmisiz, birakin fenerde 90larin sonunda kullanilan avrupa formalarini giysin...

gelelim yorumlarima :)

gecen sezonki formalara "hos, güzel..." gibi yorumlar yaparken bu sezon ne yazikki "vasat" kelimesiyle yetiniyorum. mor forma gelecegini biliyorduk zaten o yüzden kawga gürültüye gerek yok, hatta cok hos olmus, 10 numara olmus, koleksiyoncu abilerim 1 degil 2 tane alsinlar :) eminim, mor formayi begenmeyenler gecen sene turuncu formayi da elestirmislerdir... alisiriz beyler alisiriz...

parcali bi defa parcali degil, kollarin zit olmamasi göze bence tuhaf geliyo, gecen sezonunkini özledim simdiden...

beyaz forma ise, en begenmedigim olmustur. cok zayif kalmistir ama büyük ihtimal avrupada en cok bu formayi giyecegiz gibi gözüküyor...

neden diye sorarsaniz, uefa kurallarina göre parcaliyla cikamayiz zaten geriye kaldi beyaz we mor forma, hadi bakalim...

kasim ayinda cikacak olan forma kirmizi olacakmis diye birseyler okudum buralarda, yinede yönetimden sari forma sürprizi bekliyorum :) söyle kirmizi yakali we adidas cizgili, hos olur yani...

ama illa kirmizi olacaksa, kirmizi beyaz olsun, avrupadaki maclara öyle cikalim...

biraz uzun oldu ama neyse :)
sewgiler, furkan...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır