Bu Blogda Ara

4 Temmuz 2009 Cumartesi

GALATASARAY GELECEK SEZON REKLAM DÜZENİ


Evet sonunda oldu. Blogları gezerken bir blog formaları mükemmel yakalamış. Takımımızın yeni sezon formalarının reklam düzeni bu olacak fakat forma geçen senenin... Artık yorumu siz yapın benim fikrim belli. Bu şekilde isimler Arjantin modeli altta yazacak.


Not: umarım blogun sahibi kızmaz :) güzel iş çıkarmış..

Edit:


bir başka blogdan da bu fotoyu buldum süper yakalanmış bir capture daha. Yakalayanın eline sağlık.

14 yorum :

Ercan Güney dedi ki...

Fransa ligi gibi Euro formalarını satışa çıkarmalarını ümit edeceğiz sanırım. Nede olsa o formalarda sadece göğüs sponsoru var. Düzenlemelerde uefa kurallarına göre. Aksi takdirde, ülkemizde zaten az olan forma satışları durma noktasına gelir.

Özgür Şeker dedi ki...

Bu sezon taraftar için farklı bir forma yapmazlarsa forma falan satamazlar.
Parçalı çok güzel olursa alırım.

Nostalji Metin Oktay formamı bir arkadaşıma hediye ettim.Bu senede çıkartırlar inşallah.Yıllarca giymek istiyorum :)

aayla dedi ki...

Tek rakibimiz Formula1 arabaları olacak yakında =)

L dedi ki...

ekşi'de bir şeyler yazıyor forma meselesiyle ilgili ama, doğru mu acaba.

müşkülpesent dedi ki...

şimdi aklıma geldi başlıkla alakasız ama galiba bilmediğin ya da benim gibi fotoğrafın bulamadığın iki gs forması daha var.

düz kırmızı ve düz sarı olmak üzere iki tane kollarından adidas üç çizgi iniyor aynı çizgiler koltuk altından da bele kadar iniyor forma kırmızıysa sarı sarıysa kırmızı oluyor bu çizgiler. reklam vakıf bank hatta hagi'nin bu formayla evimizde vansporla 1-1 berabere kaldığımız bir maçta frikik golü de var eski açık tarafına golü de ogün ilk maçına çıkan kalecimiz pierre esser eski bir galatasaraylı olan yusuf tepekuleden aşırtma yemişti ve maç büyük bir sürprizle 1-1 bitmişti. 17 ocak 1997 maçın da tarihi bulabilirsin belki bu tarihten

Selocan dedi ki...

1996-1997 sezonu. sarı da bir maç kırmızı da bir maç giyildi sadece. ben de resimleri var ama inanılmaz kötü kalitede daha iyi resimlerini bulana kadar koymadım onları

vobeya dedi ki...

bu arada formaların kollarına süper lig logosu konulacakmış.bu yıl formalardan hayır beklemeyelim

Selocan dedi ki...

o kesinleşti mi? çünkü kollara reklam veren firmalar ve kulüpler ayaklanmışlar süper lig konulmasın diye. tff de ertelemişti diye duymuştum eğer kesinleştiyse reklam patlaması yaşayacağız ..

vobeya dedi ki...

tff nin talimatını indirdim 21 nisan da kabul edilmiş 1 haziran da yürürlüğe girecekmiş.bir değişiklik olmazsa olay böyle.bir de logoları şortlarda sol ön yüzde numaranın üstünde olacakmış.sana yollayabilirim yönergeyi..

Selocan dedi ki...

ya bu ne böyle yakında fransayı geçeriz diye düşünüyorum.. İnş satılırken bu şekilde satılmazlar

vobeya dedi ki...

inş. olmaz gerçekten çok kötü olacak gibi geliyor.tobol maçında görecekmişiz formaları bakıcaz artık...

vobeya dedi ki...

hocam habere bak acaba doğru mudur


Transferin hızlı takımlarından G.Saray, bir bombayı daha patlatmak üzere.

Gizli bir operasyonla teknik direktör Frank Rijkaard'ı takımın başına getiren, aynı gizlilikle Gökhan Zan ve Keita'yı renklerine bağlayan sarı-kırmızılıların Mehmet Aurelio ile anlaşma sağladığı ve önümüzdeki günlerde imza attıracağı iddia edildi.

Aurelio sezon başında olaylı bir şekilde Fenerbahçe´den İspanya´nın Real Betis takımına gitmişti. Galatasaray'ın, yerlli statüsünde olduğu için Mehmet Aurelio'yu almayı çok istediği kaydedildi



http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=198652

Selocan dedi ki...

benim aldığım bir haberde yarın (pzt) 2 oyuncu ile anlaşacakmışız takım açıklayacakmış. Biri bomba diye konuşuluyor diğeri de çok genç bir forvet 17 yaşında çok büyük kulüplerin listesinde olan biri. Belki bu bomba aureliodur ama ben şahsen istemem onun yerine çok adam var.

vobeya dedi ki...

şimdi çok heyecanlandım.yarın ola hayrola xD

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır