Bu Blogda Ara

29 Temmuz 2009 Çarşamba

ÜLKER REKLAMLARI

Formalarımızın satılıken sırtlarında artık Ülker reklamı ile satıldığını biliyoruz ne yazık ki. Benim tek isteğim o şekilde satılmamasıydı. Bir bilgim yok lütfen bilen paylaşsın, Fenerbahçe'nin formaları sırtında Ülker ile birlikte mi satılıyor ? Herneyse konumuz bu değil ciddi olsada.

CK1905 sağolsun güzel resimler gönderdi. 3 formamızında arkadan çekilmiş fotoları. Ufak bir bilgiyi hatırlatmakta fayda var; Parçalı formada reklam Kumaşla bütün yani kumaşın kendi deseni gibi. Fakat beyaz ve mor formada reklam baskı (tabi bu eski marshall baskılara benzemiyor ince ve sağlam). Bu 3 fotoyla beraber formalarımızın arkadan nasıl göründüğünü, alamayanlar için göstermek istedim. Mor formaya kırmızı renk ülker olmamış. Beğenilecek bir yanı yok tabi ancak, parçalı ve beyazda bu renkler biraz daha yakışır vaziyette.




Ayrıca yorum kısmına gelen bir soruyu da açıklayayım. Parçalı formamızda Ülker reklamı baskı, forma üretilirken o şekilde çıkıyor. Peki UEFA kurallarına göre yasak bu reklam, nasıl olacak o iş, iğrenç bir bant ile mi kapayacağız eleme maçındaki gibi. Hayır; Büyük ihtimalle Galatasaray geçen sene yaptığı gibi bu senede arkası düz bir parçalı üretecektir. Kurala göre parçalı, çubuklu veya arkasının belli bir kısmı tek renk olmayan formalar Avrupa maçlarında kullanılamaz. O yüzden arkası düz bir parçalı yapacaklarıdır geçen sene gibi. Bunu yaparkende kol ve sırttaki reklamı koymayacaklardır. Bu haliyle satılır mı peki forma. Hayır; geçen sene satılmamıştı

Bir efsane insandan bahsedeyim Kendisi ultrAslan Forum'dan Ali Barış İstanbul. Tırnaklarıyla kazıyarak sırttaki Ülker reklamını çıkartmayı başarmış ve bir de uyarısı var aynen yazıyorum : "Valla arkadaşlar ana avrat söverek 3 saatte çıkardım, hiç iz kalmadı 10 numara oldu. Yalnız, beyaz forma kumaşı değişik olduğu için ve parçalı ise kendinden ülker yazılı olduğu için çıkmıyor."


Evet arkadaşlar bu efsane adam mor formanın arkasındaki ülkeri çıkartmak için 3 saatini harcamış. Ben 90 lira verdiğim bir formaya bunu yapamazdım iyi cesaret kendisini tebrik ederim. Beyaz forma da bunu denemeyin ve mor forma için de riske girer misiniz bilemiyorum.

CK1905 resimler için teşekkür ederim.

15 yorum :

Adsız dedi ki...

Formalara ayrı yorum yapılır da hakkatten harika bir yer oldu burası,severek takip ediyoruz.
Sürekli güncellemeniz içinde teşekkür ederiz.Bilgisayarı her açtığımda yeni birşeyler okumak güzel...

Selocan dedi ki...

Sağol ustam asıl biz teşekkür ederiz. İşte ekip olarak aklımıza bişeyler geldiği sürece yazıyoruz, yazacağız da bu ara yeni formalardan ötürü daha yoğun oldu tabi.

Ekip adına ben teşekkür ederim beğeniyorsanız ne mutlu bize.

Unknown dedi ki...

Parçalı formayı çok beğendim.
Benim asıl merak ettiğim konu; forma numaraları. Geçen seneki kırmızı üzerine siyah kabusunu yaşatmazlar inşallah. Fenerbahçenin forma numaralarına imreniyorum. Adeta sanat yapmışlar(yakından görenler daha iyi bilir.) Numaraların alt kısmında fb logososu var ve numaralar parlak bi renkle çerçevelenmiş. Bizim de eski forma numaralarında bu tür atraksiyonlar vardı ama geçen sene resmen rezil ettiler formaları. Bu sene nasıl olacağı konusunda bir bilgi var mı acaba.

Selocan dedi ki...

ayanux yazmıştı blogun bir yerlerine. Fontlar henüz çıkmamış büyük bir skandal. Yani formayı almak isterseniz ve isim yazdırmak isterseniz yazamayacak store o kadar aciz çünkü çıkmamış daha fontlar. Benim aldığım duyuma göre Parçalının ve mor'un beyaz beyazın da kırmızı olacakmış fontları Yani geçen seneki kabusu yaşamayacakmışız. Ancak hala çıkmamış olması düşündürücü.

Unknown dedi ki...

Benim bu numaralara takıntım var. Güzel olunca kötü formayı bile güzel yapabiliyor. Bununla ilgili bir resim arşivi aradım ama bulamadım. Sitedeki formalara bakarken inşallah numaralıdırlar dedim ama maalesef yazdırmamışsınız :)Numaralı forma resimleri de paylaşılırsa sevinirim.

Selocan dedi ki...

Evet ben ne yazık ki fontlara düşkün değilim Hiçbir formama numara ve isim yazdırmıyorum. Bana böyle daha saf ve güzel geliyorlar. Yani pek yazı numara merakım yok. Gerçi evet zamanında yazdırsaydım şimdi o konuda da bilgi sahibi olurduk. Bulmaya çalışırım senin için fontları tek tek bir ara atarım mail yoluyla.

Adsız dedi ki...

Bu arada gözüme çarpan bir nokta var,siz fontların renklerini yazdınız ama parçalı da ense de yazan Galatasaray yazısı siyah,
beyaz da kırmızı,
mor da beyaz.Fontların ensedeki yazıyla uyumu için aynı tip renk olması gerekmiyor mu?Bu konuda belki daha önceki formalardan bir bilginiz vardır...inşallah bu senede o berbat siyah fontlarla çıkmaz.

Selocan dedi ki...

Haklısın aslında güzel yakalamışsın. Bana beyaz olacak dedilerdi ama bu siyahta hiç iyi olmamış bir işaret mi acaba.

Selocan dedi ki...

Ben de hiçbişey bilmiyorum he ama gerçekten kafadan sıkmıyorum hep bayaa yukarlardan aldığım duyumlardan yola çıkıyorum :D

Adsız dedi ki...

Hocam ultrAslan yazsak şurada yazan UltrAaslan ibareyi..

Bu arada o tırnaklarıyla kazıyan arkadaşa helal olsun, gerçekten. Bir kaç kişi daha var mor formadan sökebilen çünkü üzerine doğrudan baskı yapmışlar. Ütüyle mütüyle falan parça parça sökenler var.

Selocan dedi ki...

Düzelttim atlamışım kusurabakma

Adsız dedi ki...

bugün gittim mor forma aldım ve ülker reklamını kazımaya kalkıştım. çok zor bir iş. milim milim sökülüyor. ve ortaya çıkan sonuç pek de iyi olmadı. ülker reklamının olduğu yer 10 yıllık formanın haline döndü. ipler falan çıktı hep. sanırım beceriksizliğimden oldu bu. :). şimdi elano şerefine gidip bir mor forma daha alıcam. bu ülker logosunu kazımayı da pek tavsiye etmiyorum. en iyisi bunu kabullenmek...

Unknown dedi ki...

netanya maçında, justinde izlediğim ve anlayabiliğim kadarıyla, forma numarası için sade bi font seçmişler. çok sade olmuş ya.

Berker DURMUŞ dedi ki...

arkadaşlar dün gittim gs store a yeni formalarımıza baktım ve ülker reklamlarını hiç beğenmedim, neden böle bişi yapmışlar onuda onlayamadım açıkcası.. En anlamadığım nokta ise neden mor ve beyaz formada baskı ile yapılmışta parçalı formamızda kumaşın kendinden var.. fener formaları ülker reklamı olmadan satılyor, bizimkilerin böle olması satışları etkiler diye düşünüyorum.

Dil çıkaran oğlan dedi ki...

ya bende ülkeri sökmek istiyorum bunun için en iyi yöntem nedir bilen varmı nasıl bi şekilde sökülmeli naparsak iz kalmaz?

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır