Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2009 Cuma

METİN OKTAY HAGİ ARDA EN BÜYÜK 10'LAR



Galatasaray Yönetimi Arda Turan'a 10 numaralı formayı verdi ve verirken Arda'nın çekincelerini "sana Lincoln'ün değil Metin Oktay'ın 10 numarasını veriyoruz" diyerek gidermiş Haldun Üstünel. Süper bir laf etmiş gerçekten.

Ben formalarımın arkasına isim yazdırmam. Yazdırmama sebebim, biraz çılgınca olabilir, hiçbir futbolcuyu takımın formasının üzerinde görmem. Bence formalar saf halleri ile çok daha güzel duruyorlar. Bilindiği gibi bu takımın üzerinde gördüğüm tek futbolcu Metin Oktay ve en büyük veliahtı da Hagidir benim için. Anca Bu 2 futbolcunun isimlerini bir formaya yazdırırım (dım). Peki neden yazdırmıyorum. 2 sebebi var 1.si bana gerçekten futbolcu tarafından giyilmiş bir forma olursa arkasında olan numara ve yazı anlamlı geliyor, kendim yazdırınca manasız gibiymiş gibi geliyor. 2. si dediğim gibi sadece 2 futbolcunun ismini yazarım ve de sadece o futbolcunun oynadığı sezonlarda giymiş olduğu formalara yazdırmak mantıklı geliyor ve de orjinal o dönem fontlarıyla. Metin Oktay artık imkansız, Hagiyi de zamanında yazdırmadık Başarspora artık o da imkansız. İşte dediğim gibi biraz manyakça fakat böyle katı kurallarım var hele ki forma arkasına kendi adımı yazdırma düşüncesi beni deli ediyor (bu tamamen şahsi fikrim). Bir de imzalı formalardan nefret ederim formayı kirletmekten başka bir şey değil benim için :D ama bu şuanın konusu değil.

Gelelim esas konuya; Arda Turan gerçekten çok uzun yıllardan sonra Galatasaray'ın hakettiği 10 numaradır bu konuda heralde hemfikiriz. Hagiden sonra bu topraklarda 10'u hakedecek yegane insandır Arda. Benim de çok uzun yıllardan sonra artık formama isim yazdırma zamanım geldi. Arda Turan -belki kimse sallamaz- bunu hakeden bir insan . Metin Oktay'a yaşımız yetmedi Hagi'yi kaçırdık derken Arda'yı kaçırmayacağım ve bu seneki Home Parçalı formama 10 ARDA yazdıracağım. Ufak bir korkum var. Benim Hagiye taparkenki yıllarımda E B de yaşından dolayı, gençliğinden dolayı idolüm olmuştu kendime yakın hissetmiştim, şimdi adını bile ağzıma almak istemiyorum. Arda tabi ki öyle bir insan değildir fakat acaba diyorum blogun en üst köşesine koymak için ve formamın arkasına 10 numara Arda yazdırmak için acaba erken midir? Bence değildir Arda birtanedir. ve 10 ona çok yakışacak. Bu sene ve ondan önceki sene 10 numara Lincoln yazılı bir forma alsaydım şuan acaip pişmandım mesela...

Bu adam ne diyor, kim sallar senin formaya isim yazdırıp yazdırmamanı diyebilirsiniz çok da haklısınız zaten. Fakat benim için çok önemli bir durum sizinle de paylaşayım dedim :D

Formalarla alakası yok fakat kaptanlığa da değinmek istiyorum. Evet Arda bence bu takımın kaptanlığına getirilecek 2 adamdan biriydi. Diğeri çok sevdiğim Emre Aşık (eski komşum :D). Zaten bu sene bir sakatlık olmazsa yedek kalacak fakat bırakmadan önceki son sezonunda Emre'nin en azından ilk 11 başladığı birkaç maçta kaptanlığı onda görmek isterdim, adam zaten kaç maç yapıcak (geçen sene gibi olmazsa). He benim fikrime göre Gökhan Zan'a 1000 basar ve sürekli o oynamalı, fakat yönetim yıllık 2 milyon euro verdiği adamı oynattırır Rijkaard td olsa bile. Neyse bu bir forma blogu bu yazıların yeri değil burası :D.

Ve de çok önemli bir not Ülker reklamı keşke alt tarafa yazılsaymış adamın adı ülker gibi gözüküyor. Bu da benim şansızlığım işte :D

3 yorum :

Doruk dedi ki...

(aynı yorumu az önce yazdım ama gitmedi sanırım)
emre'nin düzenli oynaması gerektiğine ben de katılıyorum.
ayrıca arda'nın 10 numarayı hak ettiğine ve taşıyabileceğine de inancım sonsuz. ama yine de kötü şans, bir şeyler engel olabilir.. 10 numaralar arasında, daha maça çıkmadan metin oktay ve hagi'yle aynı kategoriye koymamak gerekir diye düşünüyorum..
ayrıca arda'nın dediğine göre zaten fiili kaptan emre aşık olacakmış, ki ben 1. kaptan sıfatının da emre'de olmasını isterdim. dünyadaki faal futbolcuların arasındaki yaşı en büyüklerden biri.

Cem Kalay dedi ki...

Uzun süredir yazamıyordum buraya sakın takip edilmediğim sanılmasın, hemen hemen hergün okuyorum:)

Formaya isim yazdırma konusunda aynı şeyleri düşünüyoruz. Bende pek sevmem isim yazdırmayı. Ben küçüklüğümde, küçüklüğümde dediğim 10 yaşında felan Taffareli çok severdim mesela. Bana Galatasaray sevgisini iyice aşılayan iki isimden birisi Taffarel diğeride Ercan Tanerdir( Tabi o zamanlar adını bilmezdim:) ). Ercan taner öyle bir Taffareel derdiki, hep dinleye dinleye bana Galatasarayı sevdirdi, yani öyle aile büyüklerinden birisi yapmadı beni gs'li. Hep kendim izleye izleye olmuşumdur neyse biz konuya dönelim :D

Lincoln'e verilen kaptanlıktan sonra Arda'nın yaptığı açıklama her ne kadar yanlış olursa olsun, Arda'nın ne kadar cesur olduğunu göstermiştir Arda. Gerçi yönetim resti floryanın beş kapısı var diye çekmişti ama bu cesareti kolay kolay kimse gösteremez Galatasaray'da. Yönetimin cevabından sonra Arda da ayrılma, mızmızlanma gibi hçbirşey olmamıştır, bu da gs'a ne kadar bağlı olduğunun samimiyetidir bence.

Dizi delindiğinde bile 90 dakika oynayan, bayılmasına rağmen cesurca ertesi hafta sahalara dönen buzlu, çamurlu hava dinlemeden bir oyuncu Arda. Türkiye'de sevmeyeni ve kıskanmayanı olmadığını Aziz Yıldırım ispatlamıştı geçtiğimiz hafta yaptığı 15 M €'luk teklifle.

Yönetim doğru karar vermiştir bana göre. Umarım Arda yüzümüzü kara çıkartmaz, Metin Oktay, Hagi, Bülent Korkmaz gibi efsanelerin arasına girer.

Kusura bakmayın uzun oldu biraz:)

Selocan dedi ki...

@Cem Kalay

aynen katılıyorum bana da çok başka bir Galatasaraylı olduğu izlenimini verdi 2 senedir. Birçok onun alhinde olan olaydan ne etkilendi ne de tepki verdi büyük galatasaraylı olduğunu gösterdi. 10 numara zaten bu takımda şuan bakarsak bir tek ona yakışır kaptanlıkta dediğim gibi 2 isimden biri zaten Arda.

teşekkür ederim takip ettiğin ve yorumladığın için.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır