Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2009 Perşembe

YİNE DEPLASMANDAYDIK !



Yeter artık ! Galatasaray AliSamiYen'deki hiçbir maçına artık parçalı formadan başka formayla çıkmasın. Geçen senenin istatistiğini tutan birileri var mıdır aramızda bilmiyorum, bilen varsa lütfen yazsın. Galatasaray geçen sezon ASY'deki kaç maçına parçalı forma ile çıktı. Bayağı bir hafta turuncu ile çıktık ilk başlarda hatırlıyorum, beyaz da çok giydik, o 3 bant formayı bile giydik, zaten kaç maç yaptık ? 17 lig, 6-7 civarı Avrupa maçı yaptık. Aşağı yukarı 25 desek.. bu 25 maçta kaç kez parçalı forma giydik ? Yanılmıyorsam (düzeltin) ilk kez parçalıyı Beşiktaş maçında giymiştik o da 16. hafta oluyor. Real Madrid'in Barcelona'nın Liverpool'un Man u'nun Inter'in Milan'ın .... Bu büyük takımların (büyük olmalarına da gerek yok) hangileri kendi sahalarında tanıdığımız bildiğimiz formalarından başka formalar ile sahaya çıktılar ?

Kendi evimizde etiketinde Home forma yazan ve 100 yıldır giydiğimiz parçalı formamızdan başka forma ile futbolcuların sahaya çıkmasını istemiyorum. Hakikaten yeter artık. yeni sezon bu şekilde olmasın !

Maça gelince takip ettiğim siteler maçı güzelce anlatırlar. Sağ kolonda altta bulabilirsiniz.

Resimler Sabah.com.tr ve Galatasaray.org'dan

30 yorum :

L dedi ki...

abi ben yakında bu konu üstüne kapsamlı bir şeyler yazacağım, daha önce de söylemiştim. hazin rakamlar çıkacak o zaman, haberin olsun şimdiden.
rezillik yani. ne söylenebilir ki bu iş üstüne.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

size bu konuda kesinlikle katılıyorum, bilmiyorum forma seçimini kim yapıyor ama bu tamamen bir "vizyonsuzluk"tur. bir futbol takımı ne olursa olsun kendi sahasında "ev sahibi forma"yı giymelidir.

L dedi ki...

abi işte biz de onu merak ediyoruz. kim seçiyor bu formaları? ne zaman ne giyeceğiz, kimin elinde? ben eskiden bir yerlerde başkan seçiyor diye duymuştum, aslı var mı bilmem.
bunu cidden araştırmak, sormak vs. bir şeyler yapmalı.

bir de, selocan24, abi kaldırılan youmda ne vardı, küfür mü, merak ettim de.

müşkülpesent dedi ki...

gençler iyi güzel takımınızı seviyorsunuz sahip de çıkıyorsunuz da

sözüm istanbul'da oturanlara
siz maçlara neden gitmiyorsunuz. bakın bugün hava çok güzel takım ilk kez sami yen'e çıkıyor rijkaard gibi bir teknik direktörü görmek için insanlar nerelerden geliyor eğer istanbul'da yaşıyorsanız ki öyle sanıyorum böyle bir maça niye gitmiyorsunuz.

L dedi ki...

ağzına sağlık. daha doğrusu eline. bir de lafta hepsi takımı için canını verir. peh.

Selocan dedi ki...

@müşkülpesent

Bu lafların yeri burası değil müşkülpesent bu konuyla ilgili bir derdin varsa bir futbol bloguna yazmanı öneririm. Burası bir forma blogu yazımda da hiçbir zaman futbolumuza yer vermiyorum. Yorum yazan kimsenin de size birşey ispat etme olayı yok burada. Dediğim gibi kimseye bir şey ispat etmek zorunda değilim fakat bilgin olsun 13 yaşımdan beri düzenli olarak kapalıdan kombinemi alırdım daha küçükken de tek tük maçlara giderdim fakat düzenli olarak 13 yaşında başladım kombine almaya Eric Gerets takımdan kovulduğu ve bizim efsane şampiyonluğu kazandığımz maç benim son maçım olmuştur. Bir şeyleri yönetim düzeltmedikçe de gitmeyi düşünmüyorum. Bakıcam rijkaard'ın durumuna göre yeni staddan kombinemi alırım belki seneye.

Fakat söylediğim gibi burası bu yorumların yeri değil hem de alaycı bir şekilde yazılmış olması da üzücü açıkçası takımımıza düşündüğünüzden çok daha fazla maddi ve manevi destek sağlıyoruz bir tek siz GS li değilsiniz burada. Bir şeyler bilmeden yazmak kolaydır tabi bunu sen de çok iyi bilirsin. bir derdin varsa bu konuyla ilgili başka bloga yazarsın burada forma konusuyla ilgili yorum yapan kimseye bu tarz yaklaşamazsın hoş değil en azından bu yaptığın. İstersen lappapa bir başlık açsın bu konuyla ilgili blogunda sen de oraya yorumunu yazarsın bu da bir öneri

boo dedi ki...

bence üstüne alınmışsın . müşkülpesentin söylediği şey aslında konuyla alakalı. destek maddi manevi en çok maçlara giderek verilir bir futbol klubu için. bence forma başlıgı altında da direkt konuşulabilecek biryerde müşkülpesent. ali samiyende parçalı forma giyilmesine koydugun tepkiyi ali samiyene gitmeyen birinden duymakla gidenden duymak ile ilgili bir durum varken. burası bunun yeri değil dediğin tamamen "haydi maça gidelim" çağrısını buradan kovarak burası benim yerim diyerek en fazla insanları küstürürsün.

Selocan dedi ki...

Böyle bir konu olmuşken zaten senin olmaman sürpriz olurdu BURAK şaşırmadım desem yeridir.


Ben uslüpa önem veririm yazıyı dikkatli okursan insanların ne deyip ne dememek istediğini anlarsın. Burası benim yerim olmadığı için zaten ben bu tip yazılara karşıyım. Yukarıda yorum yapan insanların altına "e güzel sadece konuşun iş maça gitmeye gelince nerdesiniz" tarzı bir yaklaşım asıl insanları küstürür. Daha uslubü yerinde olan bir yazı olsa kimsenin bir lafı olamaz. "Burada kimse biz maça gitmiyoruz karşıyız takımızı desteklemeyiz stadda" tarzı bir yazı yazmamışken durup dururken bu tarz bir yazının yazılmasında ben bir art niyet ararım bilmem anlatabildin mi ? eğer çıkıp biri bunun gibi birşy deseydi maça gitmeyiz gibi tamam söylenebilirdi ama şimdi oldukça yersiz olmuş. Benim yazdığım "yine deplasmandaydık" yazıma, karşı olduğum kendi düşünceme "e sen yazıyorsun bunlarda yorum yapıyor ama bir maçlara gidin bakalım" gibi bir yorum yapılması ne kadar doğru sence? Blogu genel olarak istanbullular takip etmediği için ülke hatta dünya geneline yayıldığı için bir üzerime alınma da söz konusu tabi ki BURAK

boo dedi ki...

yazına başlarkenki bana takındıgın üslubundan bahsediyorsun herhalde art niyet diyerek. sevgili selocan istanbulda oturuyorum ama maça gitmedim. gidemedim değil gitmedim. ama ben üstüme alınmadım yazılanı . senin anladıgın gibi de anlamadım. burda konuşuyoruz belki günlerce de konuşacagızdır, adam da gelin maça gidelim diyor gibi anlarken ben sen öyle anlamışsın. daha önce senin elindeki bir formayı ben diğer telsim reklamlı formayı müşkülpesent düzelttiği ve sen bunlardan sonra öür ve düzeltmeyle cevap verdiğin halde yine verdiğin ilk tepkileri veriyorsun. iyiniyet aramayı da düşünebilirsin çünkü adam bana da aynı şeyi söylüyor gitmedigim için sanırım ve ben gidecek biri olmadıgı için gitmedim. bakarsın aynı formalar hakkında aynı saglam bilgileri olan biriyle maça gitmek hem benim için daha eglenceli olabilir hem de takım için destek olur diye düşünebiliyorken ben sen , kendi elindeki formanın içine yıllardır bakmadıgın, müşkülpesentin yardımıyla baktıgın, ya da prekazi formasına verdigin tepkiden sonra düzeltme yaptıgın gibi buna da yapmamanı dilerim. çünkü yardım ederken iyiniyetli maça çağırırken kötü niyetli olunamaz.

Selocan dedi ki...

Başkalarının ne düşünceyle yazı yazdığını ben nasıl bilemiyorsam sen de anlayamazsın BURAK bırakalım da müşkülpesent gerçeği söylesin. Hemen en ufak bir olayda ortalığı alevlendirmeyelim derim. Ne niyetle yazıldığı önemli değil burası bunun yeri değil sadece bunu söylerim ben.

senden 1 kere bile yapıcı yorum alamamam benim bu uslübe kaydırdı doğal olarak. Ortamda bir olay oldu mu hemen alehime yüklenmen senin bana art niyetli olduğunu gösterir.

müşkülpesentin yazdığı yorum buraya ait değildir yersiz olmuş biraz kimsenin bu tarz bir yazılmış bir yazıyla yorum kısmına bakmsaını istemezdim çünkü yeri değil. Bunun ne forma satışlarıyla ilgisi var ne kulüp gelirleriyle senin bana muhalefet takılman bu tip düşünceleri kafanda otomatik kurmana sebep olmaya başlamış anlaşılan. İzin ver de müşkülpesent kendi açıklasın bu yazığı yazının gerçek niyetini bunu açıklamak sana düşmez çünkü bilemezsin.

Ayrıca vasrın Hayatımda düzelteceğim tek yanlışlar bu blogdaki yazılarım olsun. Bu konuda düzeltilecek bir şey yok çünkü bir yanlış yok..

boo dedi ki...

burası kafamdaki otomatik kurduguma emin oldugun muhalefet sandıgın hakkımda tanımadan yorumlar yapabilecegin yer oluyor da , parçalı formanın samiyende giyilmemesini şiddetle karşı çıkan başlıgında, konuyla direkt olarak alakalı olan samiyene gidip gitmediğin sorulan yorumların yapılacagı biryer mi değil .

senin muhalefet sandıgın şeyler benim forman hakkında sonradan düzelttiğin bi bilgiyken hala neye muhalefet ettiğimi düşünüyorsun anlamadım. evet yanlış bilgiye muhalefet ediyorum böylece elindeki formanın aslında hangi sezona ait oldugunu yazıyorsun sen de. yapıcı yorum almadım dediğin de budur.

Selocan dedi ki...

Ben 2 forma düzeltip blogu kurtarmandan bahsetmiyorum BURAK oldukça müteşekkirim bu yaptıklarından. Konuşma tarzın her zaman bir mühalefet olduğunu ispatlar nitelikte. Bir olay oldu mu hemen çıkıp 2-3 laf etmeden geri kalmamalar, birinin yazdığı bir şeye sırf bana muhalefet olmak için alakasız düşüncelerle yazı yazmalar. Benim anlamicamı söyleyip kendinin çok iyi anlayabildiğini düşünüp başkalarının yazılarına katkıda bulunmalar. Bunların hepsi senin muhlefet tavırların. Yoksa o forma 90-91 sezonu değil deyip yanlışı söyleyip (düzeltmişmiydin tam yılını söylemişmiydin hatırlamadım) blogu rayına oturtman güzel bir hareket. burada herşeyi bilseydim yardım almasaydım zaten 1 ay giderdi ancak bu blog. Sayenizde uzun süre devam edicek. müşkülpesentin yazdığı bir yorum benim ona yazdığım ONDAN MERAK ETTİĞİM bir yorumu alıp buralara taşıman işte bu da bir muhalefet durum. Neden çünkü bana karşı bir duruş var faydalanman lazım hemen.

Doruk dedi ki...

Selamlar,
Gözüme çarpan geçen sezonun formasıyla çıkmamız, üstelik sponsor reklamının 2001-2002'deki gibi eski reklamın üstüne yapıştırılması oldu. Yeni formalarımız nerede? Ne zaman tanıtılacak? Yoksa tanıtıldı da benim mi haberim yok?

boo dedi ki...

peki o zaman şöyle yapalım
eger benim anladıgım şekilde yazmışsa o arkadaş senin bu hakkımda sonu -malar ile biten ve alakasız diye nitelendirdiğin hoşlanmadıgımı söylediğim bütün sözlerin için özür yazmanı beklerim. eger ki senin dediğin gibi yazmışsa da ben bütün muhalefet tavırlarım için dilerim.

Selocan dedi ki...

@Doruk

o formaların altında hala avea reklamı olduğu için baskıyla çıkıyoruz maçlara. ne yazık ki kötü bir görüntü. Formalar 27'sinde kalamışta tanıtılacak hala bekliyoruz tanıtılmadı ama az çok ne çıkacağını biliyoruz birkaç alt başlıkta nasıl formalar gelecek yazdım tabi yanlışlık olabilir yine ben duyduğumu yazıyorum. hatta yazayım yine buraya aram şimdi blogda

1) Parçalı forma 08-09'a oldukça benzer, V yaka fakat renkler biraz daha açık renk olacak.


2) Beyaz away forma, formanın üzerine çok da sık olmayan aralıklarla boyuna incecik çizgiler olacak çizgilerin renkleri kemik rengi olacakmış!! Hamburg forması gibi.


3) Mor forma olacak lila değil daha koyu mor renk forma (vadaalar renginde).

Selocan dedi ki...

@BURAK

ne olursa olsun yazış biçimi hoş değil müşkülpesentin. Ne amaçla yazdığına gelirsek onu keşke en başta ondan dinleseydik elbet sabaha bana cevabını verirdi ve böyle bir kalabalık olmazdı bu yorum kısmında. Bu da hiç hoş bir görüntü olmadı. özür yazısına gelirsek özür dilenecek bir durum yok ben yazdığı yazının burasının yeri olmadığını söylüyorum hayır o burasının yeri mi diyecek ne diyecek öyle bir durum yok ortada. Burada zaten ben forma satışlarından bahsediyordum diyecek hali yok müşkülpesentin. Ne olursa olsun uslübün yanlış anlaşılması bile olsa durum, diyelim ben çok ters anladım bu yine de burasının yeri değil.


ama tekrar söylüyorum bu kadar kalabalık etmeye gerek yoktu benimle 1 başka kişinin arasında olan bir olay yüzünden.

Selocan dedi ki...

@lappap

yok abi bir küfür Emrah Bey yanlışlıkla 2 kere yazmış ve kendi silmiş zaten ben silmedim.

Selocan dedi ki...

"istanbul'da yaşıyorsanız ki öyle sanıyorum böyle bir maça niye gitmiyorsunuz."

şunun belli bir kişiye yazılmadığını nasıl söyleyebilrisn BURAK anlayamadım. Genel olarak istanbullulara yazılacak bir yazı şekli mi sence?

istanbulda yazşıyorsanız ki öyle sanıyorum..

genel olarak istanbulda yaşayanları öyle sanıyor olması ilginç.

boo dedi ki...

ters anlama olasılıgını kabul ettiğin bir yoruma verdiğin cevaba "bence ters anlamışsın" olarak yaptıgım yorumum için bana söylediğin saçma yakıştırmalar için özürden bahsediyordum. neyse bu kalabalık yarın son bulacaktır.

L dedi ki...

2 saat gittik geldik kıyamet kopmuş hacı mekanda.

müşkülpesent dedi ki...

sezonun ilk maçına istanbulda yaşayıp en az açık tribün parasını verebilcek her galatasaraylı gitmelidir diye düşünüyorum. alaycı bir tarz da yazmadım neden gitmiyorsunuz dedim ayrıca sakaryadan da maça gelen arkadaşlarım oldu çünkü sezonun ilk maçı takımın başında da rijkaard gibi bir adam var arda kaptan çıkıyor yani bu maç anı olarak anlatılır herşeyden önce. 10 yıl sonra dersinki ardanın kaptan çıktığı ilk maçtaydım.

alaycı yazmadım neden gitmiyorsunuz dedim sadece. yani bu güzel bir aktivite niye bundan mahrum bırakıyorsunuz kendinizi.

derdin varsa falan demişsin benim bir derdim yokki asıl ben bu uslubü anlamıyorum yani karşılıklı otursak sana desem ki ya sen niye maça gitmedin kalkıp bana burası yeri değil derdin varsa başka yere mi diyeceksin. sadece normal birşey yazdım neden dedim o kadar.

suç bende aslında dostça birşey yazıyorum ama sizde bir yönetici tarzı konuşmalar var biliyorum burası forum değil zaten öyle olmadığı için samimiyetinize güvendiğim için bunları yazıyordum ama takındığın tavır benim düşündüğümün çok uzağındaymış.

ayanux dedi ki...

muhteşem bir parçalının olduğu 08-09 sezonu formaları içinde parçalıya yapılan bu haksızlığı ancak taraftar düzeltebilir bence.

Fenerbahçe de bir sene çubukluya küsmüştü, pankart üzerine pankart açılmıştı.

b.p. dedi ki...

@ ayanux

Hangi sezon o ya?

ayanux dedi ki...

geçen senenin parçalı forması. bence son yılların en iyi parçalı forması.

L dedi ki...

en iyiden öte, en doğru forması.

Selocan dedi ki...

bence de parçalı 1 numaraydı bu sene çok uzun yıllar bu kadar iyi bir forma göremedik. Görür müyüz pek bir ümidim yok

ayanux dedi ki...

ben ortadan ikiye, solu ve sağı opozit formaya parçalı forma diyorum. aynı geçen sene üretilen forma gibi. yani yaka dahil birbirinin opoziti olmalı.

çubukluda ise kollarına kadar çubuklu olan formaya çubuklu diyorum. bız bu formayı en son herhalde 98 de falan giydik :)

Selocan dedi ki...

abi senin de yani oldukça zormuş çubuklu parçalı tanımın :D zaten artık kolları kim parçalı yapıyorki. Mesela parçalı formamız yakalı olsa yakası kırmızı olsa parçalı olmicak mı? Fenerin de en güzel çubuklu forması ama sen demessin ona çubuklu :) kolları beyaz olan forma bence .

ayanux dedi ki...

kollar parçalı derken dikiş olarak parçalı değil selocan. birbirinin ters rengi olacak. geçen seneki formanız benim için tam parçalı bir forma. her detay birbirinin karşıt renginde. yaka, kollar, adidas'ın üç çizgisi.. nerdeyse utanmasalar adidas ve avea logoları da parçalı olacakmış :) hahah

ben şahsen kolları çubuklu olan bir formaya kolları beyaz olan bir formayı değişmem bile. zevk meselesi.. sen beğenmemiş olabilirsin. misal kimse pek sevmez ama bende sizin 05-06 4th formaya hastayımdır. her kim ki formada kontrast yakalar, aynı rengin bir ton altını formaya döşer, ayanux o formaya hasta olur. :)) bizde de mesela o çok ses getiren turkuaz lacivert forma çalışmasının sevilmesinin tek nedeni, turkuaz'ın lacivert ile kontrast yakalamasıdır. ikisi de aynı renk grubundan. buna rağmen o forma halen yapılmadı. yapılsa çok satar eminim.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır