Bu Blogda Ara

17 Temmuz 2009 Cuma

KRAL'IN FORMASINI DA SATTILAR

Gazetelerde veya forumlarda görmüşsünüzdür Metin Oktay'ın kendi giymiş olduğu artı imzaladığı forma satışa çıkarıldı. 1962-1963 sezonu parçalı formasına biçilen bu fiyatla lüx bir daire alınabilir.
Ben ki Metin Oktay'a taparım, herşeyin üzerine koyarım bu takımla alakalı, yine de bu derece uçuk bir rakam beklemiyordum açık konuşmak gerekirse. Tamam dünyada tek ama gidip ferrari fiyatı da verilmez bir formaya. Ayrıca satan kişinin satış amacını bilmeden de konuşmak istemem belki zor durum veya yardım amaçlı bir durumdur. Şunu da söyleyeyim bu forma bende olsa hayatta satmazdım ne duruma düşersem düşeyim (sağlık hariç) Bazı şeyler bana göre maddiyattan çok daha değerli. Her neyse ilgilenenler olur belki diye yazıyorum formanın satış fiyatı 300.000 $ evet TL bile değil Dolar. Alan kişinin formanın maddiyatının dışında manevi değerini de bilmesi gerekir. O formanın kime ait olduğunu kavrayabilmesi gerekir ve ayrıca formayı alana o formaya yakışan emeği, bakımı göstermesini ve o ağırlığı kaldırabilmesini diliyorum. Bu tip durumlarda kulübün ön plana çıkması gerektiğini söylerim hep. Kulüptekilerin bu formayı müzeye katmaları çok anlamlı olur.

Sahibinden.com sitesinde şuan sahibini arıyor. Link aşağıda.



1 yorum :

L dedi ki...

abi eğer tekse, kulüp kesinlikle almalı bunu. müzeye koyup sergilemeli. bunu yazmak bile saçma aslında.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır