Bu Blogda Ara

17 Temmuz 2009 Cuma

UEFA KURALI AYNI SPONSOR FARKLI TAKIMLAR

2 başlık altta başka bir konudan bahsederken bir konu kendi içinde gitgide büyüdü ve güzel bir konu çıktı ortaya ve tabiki Ercan Güney yine süper resimleri ile büyük katkıda bulundu ben de ekstra bir başlık açayım dedim. Konu UEFA'nın, bir sponsorun aynı maçta 2 takıma göğüs reklamı veremeyeceğiydi. Sabah gazetesini okurken bu sabah bazı kurallardan bahsedilmişti ve benim ilk defa duyduğum bir kuralı da yazmışlar. Olay şudur: Bir sponsor bir Avrupa maçında 2 takımın da göğüs sponsoruysa ve bu 2 takımda birbiriyle karşılaşırsa deplasmanda olan takım reklamını değiştirmek zorundaymış. Sabah gazetesi olası bir UEFA maçında Galatasaray ile Trabzon karşılaşırsa reklamların bir olamayacağına dikkat çekmiş. TOBOL MAÇI FORMALARI başlığında bu konuya değinirken tarihte böyle bir denk gelme oldu mu diye sormuştum ve olmuş. Second Striker adlı takipçi Arsenal Hamburg maçlarında bu denk gelmeden bahsetti ve Ercan Güney adli takipçi de yine güzel resimleriyle olayı belgeledi. UEFA nın bu saçma bulduğum kuralının bir mantığı varsa açıklayabilirsiniz yorum kısmında, sizi o maçtan resimlerle başbaşa bırakıyorum.

Peki Galatasaray formaları ile ne alakası var derseniz olası bir Galatasaray Trabzonspor UEFA karşılaşması için ön bilgimiz olsun :) Biz heralde göğüse Ülkeri taşırız öyle bir durumda ya da avea'yı (sonuçta türk telekom markası). Katkısı olan herkese teşekkürler.

Hamburg'daki maç


Londra'daki maç

7 yorum :

L dedi ki...

ben bu konudaki fikrimi belirtmeyeceğim, muhtemelen katı olmakla itham edileceğim çünkü. kaskatı.

Selocan dedi ki...

abi sen de alınma hemen katı olmak kendi fikrini ölümüne savunmak kötü bişey değildir keşke böyle olsam ben de. Nedir ? senin fikirlerin bu blog için önemli

L dedi ki...

abi. eyvallah öncelikle de, ben burda herhangi bir mesele hakkında fikrimi belirtirken "bence" modlarında filan olmuyorum. sanırım baştan bunu her cümlemin sonuna kondurmam gerek. burası belli bir konsepte sahip olan bir blog. bizim de laga luga ettiğimiz konular belli. ben yazarken, belli bir açıdan bakarak yazıyorum. ama bunun anlaşıldığından pek emin değilim. saçma olan bu. yani mevzu, "bence bu forma güzel" değil.

Selocan dedi ki...

tamam abi kusura bakma :D ama insanlar yorumlarda kendi fikirlerine göre yazıyorlar ben de yazarken mesela öyle yazıyorum sonuçta gs kulübünün veya adidasın bir adamı değilim bir taraftar olarak benim kendi beklentim olan şeyleri yazıyorum. Mesela en sevdiğin sezon ne senin 05-06 diyelim ben iğrenç bir sezon diye yazsam bu genel bir fikir mi olacak hayır kendi fikrim, zaten genel fikirleri kavrayabilmek için anket açıyorum yani senin savunduğun şeylere illaki çok zıt olanlar olacaktır. Parçalı forma canımızdır kanımızdır ben de seninle aynı fikirdeyim sonuna kadar fakat çubuklu da seven olur yani yorum kısmı bu sonuçta isteyen istediğini yazsın siye deim ben sen çok yanlış anladın beni amacım senin yazdığın şeye laf etmek değil olamaz da zaten ben sadece herkesin kendi görüşürü vardı dedim ve tekrar ediyorum senin katı olman kötü birşey değil biz o kadar olamadık diyorum. sen fikirlerini yaz kendi fikirlerini zır olsun daha güzel forumda başlık açan 2 insanın tamamen farklı görüşlere sahip olması ki değili herkese hitab eder. Kızma hemen hakkaten bu reklam konusundaki görüşünü merak ediyorum.. takipçilerde ediyordur eminim bence yaz derim

Selocan dedi ki...

sonlara doğru ne yazdığımı şuan ben anlamadım :D

L dedi ki...

e abi yorum kısmı için boyut büyüdü tabii normal:D

cevap geliyor, az sonra

L dedi ki...

şimdi bi kere takipçiler filan umrumda değil. zaten hepsi sence-bence takılıyor. bu bir.
şimdi bak, ben bu meselede hassasım. biliyorsun az çok. şimdi bizim takımın geleneksel forması nedir, parçalı. bu durumda gelip adam "yaa bence çubuklu olmalııı" dediği an, ben sıçar sıvarım. evet senin dediğin gibi zamanında çubuklu da çokça giyilmiş ama, bunun zamanında yapılan bir "kayma" olduğu besbelli. hadi daha olumlu bakalım, barça örneğini verelim. bilen bilir. bunun bencesi yok. zırvalayan adam anlamıyordur, o başka. o zaman gitsin okusun öğrensin. çubuklu seven elbet çıkar, pembe-yeşil giysek onu da seven çıkar. önemli olan gelenek dahilinde esasın ne olduğunu anlamak. anlamayan da anlamaya çalışsın. bu 2.

benim en sevdiğim forma başkadır, (veya senin, herhangi biri) gs'nin giymesi gereken ideal forma başkadır. bunun üstünden konuşmalıyız biz. demek istediğim bu benim. tartışma ideal forma üstünden dönmeli ama, çoğu kişinin bu konuda fikri olduğundan bile emin değilim. eminim şu konuşmaları biri görse "ne içtiyseniz aynısından istiyorum" diyebilir ama, kazın ayağı öyle değil. şeytan ayrıntıda gizlidir.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır