Bu Blogda Ara

30 Temmuz 2009 Perşembe

NETANYA MAÇI FORMA ŞORT UYUMSUZLUĞU VE FONTLAR


Netanya maçını güzel bir skorla kazandık. Takip ettiklerim bölümünde yer alan bir sürü site + blog en güzel yorumları yapacaklardır eminim, ben maçlarlarla ilgili yazmıyorum bildiğiniz gibi. Bu maçın önemi, ilk defa bir resmi maça yeni formalarımız ile çıkacak olmamızdı. Ben maç öncesinde takımın Mor forma ile çıkacağını düşünüyordum fakat sonradan beyaz font'un hazır olmayabileceği aklıma geldi ve herhalde beyazı giyerler dedim. Nitekim öyle oldu (beyaz font hazır mı, değil mi bilmiyorum) ve maç daha başlamadan beyaz şortu görünce ısınırlarken, beyazı giyeceğimiz anladım. Çünkü rakip sarı renkli bir forma giyerken parçalıyı giyemezdik kaldı ki onun da fontu beyaz olacak.

Bu maç sırasında dikkatimi ilk çeken şort oldu. Biz geçen sene ki formamızda da aynı şortu kullanmamış mıydık ? ben mi yanlış hatırlıyorum ? Tanıtıma da bu şort ile çıkılmıştı fakat formalara dikkat etmekten şorta sıra gelmemişti. Bugün maça çıktıklarında şortun beyaz forma ile inanılmaz bir uyumsuzluğu olduğunu farkettim. Siz de eminim farkına varmışsınızdır. Kırmızı renkleri birbiri ile uyuşmuyordu ve formanın tasarımına oldukça uyumsuz bir şorttu. Dediğim gibi bu şort geçen sene de giyilen şort gibi geldi bana lütfen yanılıyorsam düzeltin.


Ben nasıl olmasını isterdim. Forma üstünde nasıl sarı bant üzerine kırmızı çizgiler yapılmışsa şortta da aynısı olsun isterdim. Yani yan tarafta sarı bir bant olacak ve üzerinde 3 tane kırmızı çizgi olacak ve bu çizgiler mümkünse forma üstü ile aynı tonda olacak. Bu şekilde olsaydı bence daha şık olurdu. Sevgili My Football Kit Designs bizim için bu tasarımı çizebilirse koyarız, kafamızda şekillenir. Az çok anlamışsınızdır nasıl olması gerektiğini. Bu maça çıkılan şort ile forma üstü inanılmaz uyumsuz geldi bana.

2. Konu tabiki font. Galatasaray yanlış farketmediysem yeni fontunu bu maçta denedi (geçen seneki ile aynı değil, değil mi? ) Ben beğenmedim yazı karakteri oldukça başarısız. Eğer mor ve parçalıda kullanılacak font da bu şekilde olursa karakteri, bir hüsran daha olacaktır benim için, ki aynı olur! Olmamış, fakat geçen seneki gibi gözükme problemi yaşamayacağımız için pek takmıyorum açıkçası. Benim için görünür olması yeter rezil olmadığı sürece. (pek fontlara takmam, isim ve numara yazdırmadığım için) Beğenmeyenimiz çok olacaktır bu fontu. Bu arada unutmadan yazayım renkleri de inanılmaz derecede saçma fontlarınç Kırmızı desen değil, GS kırmızısı desen hiç değil.


Bu arada o kadar küfür ettiğim beyaz formamız maç sırasında bana güzel gözüktü. Nasıl oldu anlamadım :)

Resimler sporx.com 'dan

27 yorum :

vobeya dedi ki...

abi sabri yazısı bi bantın üzerinde gibi değil mi

Selocan dedi ki...

evet öyle gibi geçici mi acaba bu fontlar ?

vobeya dedi ki...

inşallah geçicidir.çok kötü ve basitler.bjk nın bile daha iyi.font açısından en iyi takım fenerbahçe.keşke bizim de numaralarımızın içinde logomuz olsa.

ayrıca uefa için başka formalarımız olsa iyi olmaz mıydı.

Selocan dedi ki...

Parçalı değişir herhalde arkası düz olur fakat diğerleri aynı kalır . Fonta gelirsek ben de beğenmedim değişir umarım

L dedi ki...

abi o fontla oynayrsak bu sene, takımı bırakıyorum. utandım gollere sevinemedim a.k.

vobeya dedi ki...

bu yıl forma açısından şansız bi yıl yaşıyoruz galiba.haklısın lappap.değişsin ya ne bu köy takımı gibi.

Melih Carter dedi ki...

evet arkadaslar fontlar berbat! vobeya arkadasa katiliyorum en guzel fontlar fenerde, adamlarin armalari var harflerin icinde ve isimleri de ayri bi tarzda yaziliyo! bu kadar bastan savma olmamaliydi bu formalar! en azindan beckham li real madrid senesindeki gibi sadece o takima ozgu bi font kullanilsaydi belki formalarin begenilmemesi fontlarin begenilmesiyle goz ardi edilebilirdi. formalarda oldugu gibi fontlarda sisirme ve bastan savma! ayrica sort gercekten gecen senenin sortu!!! YUH ARTİK YA!! renkleri bile farkli biz salak miyiz anlamicak miyiz sanki! yapiyosaniz tam yapin bi haltı! keske kollardaki sariliklar uzerine gelen kirmizi seritler ve ayni renk kombinasyonu sortlarda da olsaydi! neyse bu sene formalarin hicbir yani begenilecek gibi degil!

yukardaki resme dikkatlice baktim da harbiden sabrinin isminin altinda ulker logosu varmis ve aciz gs store ekbimiz uzerine basarili bir bant operasyonu gerceklestirip, onun ustune de isimleri yazmislar, TESEKKURLER BİZİ BİR KEZ DAHA REZİL EDİP UTANDİRDİGİNİZ İCİN!

Sercan dedi ki...

asy.net forumdan
"Arkadaşlar. Bu akşamki fontlar geçiciydi. Gerçek fontlarımız hazır olmadığı için geçici olarak kullanılmışlar. Direk kaynağından bilgiyi aldık. Olumlu yada olumsuz birşey yazmaya gerek yok o yüzden.
"

Gecici yani :)

Unknown dedi ki...

Ben ilk bakışta fontları beğendiğimi söyleyebilirim çünkü öyle isim ve numaraların arasında kol kadar açıklık oluyor ondan asla hoşnut olmuyorum. Diğer yandan bakacak olursak biraz otantik kaçmışlar ve çok açık bir kırmızı kullanılmış(belki de ışıktan öyle oldu).

Şort konusuna gelecek olursak ; şortun geçen yıldan kaldığına %100 eminim (çünkü bkz.Leo Franco'nun kaleci forması)

Bu arada ben de arkadaş söyleyince fark ettim bu fontlar geçici olmalı çünkü alelacele yapılıp yapıştırılmış gibi gözüküyor.

Melih Carter dedi ki...

ama takimimizi kutluyorum 1-0 yenik durumu dustukten hemen sonra super toparlandilar. tabi daha zamana ihtiyac var ve bu rakip bizim rakibimiz olamaz ama maglubiyetten bol gollu bir galibiyet cikarmak guzel :) ozellikle arda nin 3 asisti cok etkileyici. dilerim bu performanslari artarak lige de etki eder, bol gollu galibiyetler yasariz. hepinize tesekkurler aslanlar :))

Unknown dedi ki...

Ve ayrıca artık şu formalar hakkında ahkam kesmeyi bırakın değişmeyecek artık yani ne gereği var bu kadar yaygara koparmanın ? İyi de olsa kötü de olsa çıkıp futbolu oynayacaklar. Ayrıca bugünkü futbolu gördünüz yani forma berbat diyen arkadaş varsa ve oturup da harika futbol yerine 90 dakika boyunca formaları kötülüyorsa pes artık diyorum...

Melih Carter dedi ki...

ben sahsen bugunku futbolu ovup, formalara ahkam kesmeyi tercih eden bir taraftarim! butun sene bekledigim bir seyi bu kadar hayal kirikligi ile elde edersem gereken merciler anlayana kadar ahkam keserim bu benim kendi tercihim. benim lafim oyunculara veya yonetime degil, oyuncular iyi oynuyolar, yonetim super transfer yapiyo, benim lafim forma tasarim ekibimize...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Şort konusunda bende aynı şeyleri düşünüyorum.
Omuzlardaki çizgiler çok şık duruyor şorta da yakışacağını düşünüyorum,formaya gelirsek çok ama çok sade....
ayrıca bu formaları tasarlayan kişi veya ekibi tanımak isterdim.
Nasıl bir bilinç altı,nasıl bir psikoloji bu formaları yapıyor anlamak mümkün değil...
Daha önce de yazdım ama anlaşılmadı sizinde tasarımlarınızı görmek isteriz...

ayanux dedi ki...

ulker üzerine ısım basılması cok amatörce. yakışmıyor galatasaray gibi bir takıma.

yeni fontların geleceğini söylemiştik. fontlar hazır. federasyonda onay bekliyor. bir de federasyon dayanıklılık testıne mı tutuyor bu fontları arkadaş ben anlamadım ki. standartları bellı zaten.. 3-4 adet en boy oranı var allah allah.

sporting id ye mail attım. glatasaray a ait bir çalışmanız varmı diye.. yani verirler mi boyle bı bılgı bılmıyorum. verirlerse haber verırım.

genzo dedi ki...

galıba şortlar bu sene gıyılecek olan şortlar. gsstoreda yenı sezon forma ve şortlar kısmında bu gun gıyılenler var.

http://www.gsstore.org/urunDetay.asp?urunID=5805

L dedi ki...

@ck_gazipasa:

hocam sen az sakin ol, hiddetlenme. her yazılanı da ciddiye alma.

müşkülpesent dedi ki...

forma-şort uyumu denince parçalı formaya parçalı şort giydiğimiz bir maç da vardır tarihimizde bilen bilir.

emregs75 dedi ki...

Evet biliyorum. GS-BJK maçı, tarih 1991 mayıs ayı. Cumhurbaşkanlığı maçıydı. O maçtaki şort parçalıydı. Ama o şortun forması çok güzeldi. Kollarında 3 çizgi olup formanın üstünde ince çizgili desenler vardı. Yaptığım forma çalışmalarında ilerleyen zamanda gösterecem o formayı.

Emre

müşkülpesent dedi ki...

bende o maçın zamanında vhs kasede çekilmiş ve dvd ye kaydedilmiş hali var screenshot yapıp göndereebilrim sana istersen o maçtaki bjk forması da ilk ve tektir bjk tarihinde

emregs75 dedi ki...

Çok sevinirim, lütfen gönder.

emregs75@hotmail.com

müşkülpesent dedi ki...

haftasonu yapar atarım.

L dedi ki...

parçalı formaya parçalı şort mu... vay be. daha neler çıkacak acaba.

Unknown dedi ki...

parçalı şortun mailini yolladım emre ayrıca bonus olarak bjk nın maça valesi forması da var : )

müşkülpesent dedi ki...

emre fotoğrafları maille yollayan kuzenim dün beraber izledik maçı tekrar onun mailden attık.

Asi dedi ki...

o resimleri bizimle de paylaşsınız biz de görsek ne güzel olur merak ettim mesela ben :(

ufooo dedi ki...

arkadaşlar forma sırt numaralarında bi gelişme varsa eğer bilgilendirmenizi rica ediyorum...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır