Bu Blogda Ara

29 Temmuz 2009 Çarşamba

MOR FORMA ve ARDA TURAN



Sizi bilmem ben Mor formayı beğendim ve karşı değilim. Gidip geldiğim, çok fikir değiştirdiğim bu kısa dönemde sonunda kararımı verdim. Bu bir alternatif forma. Avrupa'da her takımda olan bir olay. Açıkçası başlarda ne dedim bilmiyorum fakat son olarak beğendim diyorum. Sonuçta bir tarihi ve anlamı var kafaya göre tasarlanmamış çok uğraş verilmiş. Ayrıca forma kalitesine de bakacak olursak en fazla önem verilen forma bence.

Tabi çok tartışılacak ve konuşulacak bu forma orası ayrı. Çünkü büyük bir kutuplaşma var, seveni de çok oldu, acaip sattı şu 2 günde, sevmeyeni de çok.

Benim konum farklı ve size de bir danışayım istedim. Acaba forma tanıtımlarında, Gsstore'da satış resimlerinde, mor forma neden Arda'ya giydirildi. Hakkında konuşalım. Bence sebebi çok açık. Galatasaray taraftarının en çok sevdiği adamı, kaptanı, 10 numarası Arda'ya, bu takımın bayrak adamı Arda'ya bu forma giydirildi. Arda giyerse onun üzerinde tanıtılırsa sevileceği ve satılacağı düşünüldü. Bence iyi hazırlanmış bir strateji. Sonuçta aykırı bir renk ve tepki çekebileceği önceden öngörülmüş. Nasıl geçen sene Taraftar takımın üzerinde Turuncuyu çok benimsedi ve en çok satan forma olmasını sağladı. Bence Arda da bu stratejinin güzel ve akıllıca bir parçası. Şuan satış sıralamasında da bir numara gidiyor. Kaptan Sağolsun :).


4 yorum :

Unknown dedi ki...

Gerçekten forma tanıtımında ilk gördüğüm anda aklıma geldi neden Arda'ya giydirdiler diye ama cevabını bulmak 10 saniye sürmedi :)

Unknown dedi ki...

arkadaşlar şu formayla ilgileniyorum:

http://tinyurl.com/ns3mho

orjinal olup olmadıgını inceleyip bana yazarsanız daha bir emin olup almak istiyorum. şimdiden teşekkürler

Selocan dedi ki...

@boo

ben ayanuxa sorayım haber veririm sana bu işin üstadı odur.

ayanux dedi ki...

selo ya mail atmıştım ama burada denk geldi. yazayım hemen.

forma tamamiyle orjinal. bu konuda emin olabilirsiniz. ancak formayı ian wright giymişmidir ? kim bilebilir ki ? internette bir çok ian wright forması var hepsi bu ilandaki formadan farksız. 60 - 70 sterline satılıyor. bence satıcıdan kanıt istenmeli.

ayrıca bence illa ian wright ın giyilmiş bir formasını arıyorsanız bunun tek adresi ebay dir. cok cıddı bır rakam isteniyor. 1000 tl buyuk para bır forma için. bundan cok cok daha değerli formalar bu kadar paraya alıcı bulmaz.

ebay de takip edin kesinlikle. correct player size diye bi olgu var avrupada. araştırın mutlaka.

bol şans

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır