Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2009 Perşembe

PEK DEV OLMAYAN ARMA

Fenerbahçe'nin dev armalı formasına imrendiğimi söyledim 2 başlık alttaki yazımda. Hatta eklemiştim; Bizde de sarı forma yapsalar bu şekilde bir dev arma koysalar üstüne hoş olmaz mıydı, satmaz mıydı? diye, mor formadan iyidir. Her neyse Galatasaray da zamanında formasında desen olarak logo kullandı, pek dev olmasa da bir formamızın üstünde zamanında desen olarak armamızı yerleştirmişiz. Bir de 100. yıl var ama o pek buna örnek değil gibi bence. Tamam aslında bu da pek sayılmayacak bir örnek :) Şöyle hafif gözümüzü kısarsak görürüz gibi :).

Bu şaka tabi. Ben bu tip değilde, Fenerbahçe gibi tek bir dev armanın bütün bir şekilde ya da hafif tam tamamlanmadan kenarlardan taşmış şeklinde bir desen görmek isterdim bizim formamızda da. Tabi artık yapılmaz özentilik olur.

Aramızda photosop kullanıp forma tasarlayanlar var onlardan ricam bizim sarı rengimizde ve dev armalı FB'nin formasına benzer bir forma tasarlamaları ve bana link atmaları, burada sergileriz bakalım nasıl gözüküyor.

Bahsi geçen minik armalı forma
1992-1993 away


11 yorum :

Özgür Şeker dedi ki...

şöyle birşey buldum;

http://img188.imageshack.us/img188/2420/formaaa1.jpg

Özgür Şeker dedi ki...

sarı olmasada dev arma :)

Özgür Şeker dedi ki...

birtane daha;
http://img269.imageshack.us/img269/1714/gsformaaab.jpg

formalar ultrAslan.com/forum'dan

Adsız dedi ki...

bizim armalı değil de aslanlı formamız varmış bir tane.
http://www.oldfootballshirts.com/en/teams/g/galatasaray/old-galatasaray-football-shirt-s6294.html

Selocan dedi ki...

@santiago şuan koyamıyorum maç sebebiyle evde değilim dönünce koyacam resimleri. Biraz fazla iddialılar.

@Riluial

o forma kaleci forması. ama gerçi bizim kaleci formalarımızda da böyle bir şey denenmedi bari kalecilere yapsalar.

i! FuRKaN !i dedi ki...

biraz aceleye geldi sanirim ama, aklinizda genel bir fikir olusmasina yardim olacaktir umarim...

http://img197.imageshack.us/img197/6056/gs0910armali.jpg

not: liverpoolun 06/07 away formasi baz alinmistir

ayanux dedi ki...

selocan bu da 90'ların başka bir forma tasarım akımı idi. Şimdiki formalar bu tip bir dokumaya izin vermiyor. Ben bu konuyu çok iyi araştırdım. Ancak copa america da giyilen arjantin ve meksika formalarında gördüğümüz gibi ısı ile baskı yapıp aynı bu dokumanın görüntüsünü verebiliyorlar ancak o da formanın ömrünü kısalttığı için fazla kullanılan bir yöntem değilmiş. Zaten o sebeple sadece copa america da denenmiş.

birde bu logo işlemeli kumaşlardan önce forma markasının logosunu forma kumaşını işlerken eklerlerdi ki harika bir detaydı o da. işte vaktim olsa bunları boyle uzun uzun yazayım ama vakit yok yav. çok gaza geldim şimdi : )

manchaster forması ve celtik formasının orjinalleri elimden geçti. her ikisi de baskı forma, senin 92-93 sarı forman gibi kumaşa işli değil detaylar.

ah umbro ah. ne tasarımlar ne formalar yapmışsın zamanında.. bir de şimdiki haline bak.

ayanux dedi ki...

celtik yazmışım hahaha

Selocan dedi ki...

abi sen editleyebiliyor musun konuyu ? yaz işte bu bildiklerini editeleyemiyorsan ben koyayım

Selocan dedi ki...

i! FuRKaN !i

Güzel olmuş abi beğendim ben eline sağlık..

ayanux dedi ki...

yok yav ondan değil abi vakit yok. bir de ben ole haydaa diye yazamam. işteyim şimdi vsvsvs.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır